"Wiebel-meiden"!!!

Ik vind het nog te vroeg om uitspraken te kunnen doen over wel/ niet zwanger zijn deze ronde. Ik zit ook nog maar 4 dagen na mijn ei.
Mijn temperatuur stijgt nog steeds, dus dat is een goed teken.
Verder blijf ik gewoon positief, we zien wel.

Ik ga uitloggen voor vanavond.

Liefs,

Twinkel3

Lekker slapen allemaal!! Het begint hier nu trouwens gigantisch te regenen en te onweren!!!

Pink

we zullen wel weer zien........
hier is het nog mooi weer hoor
liefs mier

Wij hebben begin van de avond flinke regenbuien en onweer gehad, ha ha!

Twinkel, klinkt positief je temp. Hoop voor jou, en natuurlijk ook voor alle anderen, dat het een goed teken is.
We gaan gewoon met z'n allen aftellen

Trusten allemaal en tot morgen!

X Anoek

Hai meiden!!!

Steeds ben ik hier minder vaal te vinden. Lees het wel regelmatig, maar reageer wat minder. Probee rhet een ebetje van me af te zetten.
Mijn situatie tot zo ver:
Vorige maand een cyclus van 37 dagen!!!! best lang, anders 32/34 dagen.
Deze maand 28 dagen!! Pff te laat begonnen met klussen, dus gister ongi geworden.
Er zit totaal geen regelmaat is, word er gek van. Dit was de 4e maand.
Heb gister ovulatie testen besteld, dus de komende cyclus doe ik met de testen, misschien dat dan duidelijk is wanneer ik mn ei heb!!

Jullie veel succes met wiebelen en degene die wachten, veel succes!!

Hé hallo,

Hoe is het met jullie?
Mijn temperatuur was vanmorgen weer wat gezakt (36,4 - gisteren 36,7).
Ik had hem liever richting de 37 graden gezien, maar wie weet is het wel een innestellingsdipje. Als ik zwanger ben, dan zou het zich vandaag moeten innestellen namelijk.Ik heb nog even wat gegoogeld over innestellen en temperatuurdipjes, maar werd hier niet echt veel wijzer van.
Ach ja, echte duidelijkheid krijgen we pas volgende week.

@Ukkie, hoe is het gegaan met je verdediging v/d scriptie?

@Poppie, heb jij al een smiley gezien?

Liefs,

Twinkel3

Pink, ik bedoelde jou eigenlijk ipv Poppie in het vorige stukje.
Lastig dat je niet even na kunt lezen.

Ja inderdaad soms lastig dat je niet kunt teruglezen. Helaas nog geen smile gezien, wordt weer een lange cyclus deze keer ben ik bang...

Pink

Terug
Bovenaan