"Wiebel-meiden"!!!

Ja er zijn vast wel medicijnen voor, maar ja, liever nog niet natuurlijk, want als je aan de clomid moet, zit je ook aan ziekenhuisbezoekjes vast en dat wil ik graag nog even uitstellen, want dan ligt er nog meer druk op. En misschien is dat helemaal niet nodig! In de boeken staat wel dat je snel naar de huisarts mag gaan wanneer je cyclus heel onregelmatig is, maar ik weet zeker dat mijn huisarts zegt dat we het een jaar moeten proberen. En ik wil het natuurlijk ook liever 'op eigen kracht' doen dan nu al naar het ziekenhuis te moeten gaan. Eerst deze ronde maar weer even afwachten.

Pink

als je maandag positest dan krijg je je ei dinsdag of woensdag,maar als je vantevoren nog effe wiebel en woensdag ook weer dan is het ook goed hoor,want de zaadcellen kunnen 72uur actief zijn dus ...

Hallo!

Daar ben ik ook weer... na een K*# dag op mn werk. Blehhhh, wat een gedoe allemaal weer. Ik wil vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moet nog een week of 6-7... weet het niet precies, maar eind juli in elk geval.

Wat een spannende tijden weer voor ons allemaal; wachten tot de NOD en op een posi ovu-test. Ik ga duimen in alle gevallen!!!!!

Zoals ik al vertelde heb ik gisteren praktisch de hele dag steken in mn onderbuik gehad, na die felle steken tijdens het wiebelen in de nacht van zaterdag op zondag. Dit MOET mn ei geweest zijn. Gisteravond ook nog maar gewiebeld voor de zekerheid. Je weet nooit wanneer ie nu echt gesprongen is. We zitten qua timing dus ontzettend goed, nu moet mn lichaam de rest doen. Dus ook bij mij is de wiebelperiode voorbij. Grote wachten gaat beginnen. Ik heb echt 2 zo ontzettend drukke weken op mn werk dat ik er niet echt de tijd voor heb om er over na te denken.
NOD in je vakantie is idd shit, want dan heb je alle tijd om er aan te denken en er mee bezig te zijn.

Ik heb ook goede hoop, vooral omdat mn ei zo overduidelijk was. Maar houd ook wel rekening mee dat het niet zo is. Gewoon afwachten

Liefs Anoek

hoi anoek,
ja tis weer afwachten,nog een goed week voor bijna allemaal
heb je al een beetje spanningen??
liefs mier

Nee, niks aan het handje hier  Ei was gisteren dus ik moet nog 14 dagen. Deze week kom ik wel zonder zenuwen en al te veel geloop naar het toilet door  Die tweede week moet ik nog zien dat ik mn goede voornemen ga volhouden, ha ha! Eigenlijk heb ik nogal sterk het gevoel dat het deze ronde niet mijn ronde is. Vraag me niet waarom maar dat denk ik.... Gek hé?!

Hoi Anouk,

Jij zit dus ook weer op het wachtbankje.
Wij hebben ook goed getimed deze ronde, maar dat hadden we de vorige rondes eigenlijk ook wel.
Er moet eigenlijk zo veel goed gaan wil er een zwangerschap ontstaan, dat het haast onvoorstelbaar is dat de wereld lijdt aan overbevolking!
Je kunt het ook ander bekijken: als er zoveel mensen rondlopen op de aarde, dan moet het toch te doen zijn om er een mensje bij te maken.

Nu maar hopen dat wij deze maand ook weer voor een paar mensjes in wording kunnen zorgen.

PS: Dat het zo druk is op je werk is misschien ook wel fijn deze periode.
Kun je je gedachten even op wat anders zetten.

Liefs,

Twinkel3

ja bij mij ook niks aan de hand hoor,denk ook dat het weer niet raak zal zijn(stom he)
ik wil het echt zo graag.............(net als jullie)
mier

Terug
Bovenaan