"Wiebel-meiden"!!!

lekker hoor,ik heb echt een superregelmatige cyclus,ben ik wel blij om nu alleen nog zwanger worden dan ben ik de gelukkigste van heeeeeeeeel de wereld hahaha
op hoeveel dagen zit je nou met je cyclus???
mier

ja die superregelmatige cyclus is echt iets om jaloers op te zijn!! Ik weet écht niet waar ik aan toe ben. Elke dag maar testen, nu al 10 dagen, maar voor hetzelfde geld duurt het nog 10 dagen. Ik merk wel dat ik het wel een beetje frustrerend vind, maar ja, één dezer dagen zal ik toch wel positief testen?? Ik ben ook wel een beetje bang dat ik geen of geen goede eisprong heb met mijn cyclus. Afwachten dus nog even.

Pink

Ik zit nu op dag 19.
Ik heb cyclussen gehad van 26 t/m 35 dagen.
Die van 35 dagen was echt niet leuk hoor!
Dus Pink, ik kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt!
Hopenlijk snel een positieve ovu-test.
Wiebel je wel gewoon?

pink het is idd balen dat je steeds negatief test maar het is waarschijnlijk dat je dit x weer een lange cyclus heb.
ik zal je nog geen zorgen maken,maar het is gewoon erg lastig lijk mij als je niet weet wanneer je het wordt en waarvan je dus vanuit kan gaan.
maar geeft die nog steeds helemaal wit aan???
mier

Yep! Ik heb nu digitale gekocht want de anderen waren op in de winkel. Hij geeft een leeg rondje aan of een rondje met een smile , maar dat weet ik helaas alleen van de gebruiksaanwijzing, ik heb nog geen lachje gezien, alleen een heel kaal rondje. Wel duidelijk, zo'n digitale test hoor! Maar zoals ik al eerder zei, ik ben nu een beetje bang dat het straks positief is wanneer mijn mannetje twee nachtjes weg is voor zijn werk, volgende week begin van de week. Niet van uitgaan natuurlijk, maar het is echt wel een beetje frustrerend!!

ja dat snap ik wel,ik ben begonnen bij dag 10 en was helemaal wit ik dacht ok nog wat vroeg misschien dag later weer wit,dag later heel licht een streepje toen dacht ik ook van shit zeg waarom geeft die nou niet posi aan en een dag later vetposi maar 2dagen later helemaal wit weer.....
het zal betekenen dat je cyclus nu minimaal al 34 dagen is toch??ik ga heeeeeeel hard duimen voor je hoor,ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.
hebben ze daar geen medicijnen voor dan??je gebruikt ook al teunisbloemolie toch???alleen dat is homeopatisch dus duurt wat langer voordat dat aanslaat.
ik hoop dat die morgen een smilie aangeeft
liefs mier

en wanneer gaat je mannetje weg???
flink wiebelen vantevoren en gelijk daarna hij terug is hahaha

maandag tot en met woensdag, maar stel dat ik maandag positief test, dan komt mijn ei toch op woensdag? Ik hoop dat ik uiterlijk zaterdag positief test, dan weet ik zeker dat we alle kansen hebben benut...

Pink

Terug
Bovenaan