"Wiebel-meiden"!!!

Ach ja, Mier. Wat zijn kwaaltjes.
Ik durf nog nergens op te rekenen hoor.
Al wel 3 dagen last van bloedend tandvlees bij het tanden poetsen, vandaag een temperatuurdipje (op de innesteldag) en een soort van "prikkelend" gevoel daar waar m'n baarmoeder zit.
Beetje vaag dus nog.
Ik hoop dat mijn temperatuur morgen weer flink de lucht in schiet, dan snap ik er tenminste iets van. Ik probeer me nog maar rustig te houden.
Voor de RD's of een positieve test weet je eigenlijk nog niets.

Nog 9 dagen wachten voor mij, nog 7 te gaan voor jou.

hee twinkel,
ja dat klopt nog 7daagjes,het is maar afwachten weer he,het begint in ieder geval op te schieten.
het klinkt in ieder geval wel posi zeg.
liefs mier

Tsja, vorige maand had ik ook wel posi voortekenen, maar werd ik gewoon ongesteld.
Ik verspits me er dus nog maar niet teveel op.

nee idd dat is het beste,ik voel soms ook wel wat maar ik ga niet gelijk meer denken van ,,zou het,, probeer me echt rustig te houden en het lukt me goed....
vorigwe maand voelde ik van alles en werd ook ongi dus dan is de klap alleen maar harder denk ik.

nog leuke dingen gedaan vandaag??of moest je ook werken???
vanmorgen lekker effe naar de stad geweest met mijn moeder was vanmorgen vrij dus dat was wel lekker.

mier

Vanavond komt het programma weer over het leven voor de geboorte deel 2 van 22.50 - 23.45 uur op nederland 2. Ik vond het vorige keer wel interessant. Mooi om te zien hoe alles zich ontwikkelt.
Spannend voor jullie, nog 7 en 9 dagen te gaan tot NOD!! Ik hoop voor je Twinkel dat je temp morgen weer een eind omhoogschiet!!
En Mier, lekker dagje vrij morgen!
Ik heb Karen ook al gemist, ze zal zich wel druk aan het voorbereiden zijn op de grote dag (nú vrijdag of volgende week vrijdag?).

Pink

Ukkie,

Gefeliciteerd met je bul meid!!! Maak er een mooi feestje van!

Natuurlijk ook alvast gefeliciteerd met je 5jarig huwelijk. Hopelijk straks nog meer reden voor een feestje

Liefs Anoek

Hey meiden,

Weer een druk dagje gehad. Maak lange dag de laatste tijd. Beetje vermoeiend en kijk nu echt uit naar de vakantie.

@Pink: klinkt goed.Ook ik denk dat die smiley snel gaat komen! Succes met wiebelen alvast!

Ik heb even een vraagje.Ik heb sinds dit weekend pijnlijke borsten en tepels. Die pijn in mn borsten is te vergelijken met de pijn die ik heb vlak voor mn ongi en de pijn in mn tepels heb ik eigenlijk nooit. Nu duurt het nog 12 dagen tot mn NOD dus te vroeg voor ongi-klachten en zeker ook ook voor zw-kwaaltjes. Dusss... hebben jullie dit weleend of misschien altijd tijdens ei? Mn ei heb ik behoorlijk heftig gevoeld deze keer, dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Misschien wel 2 eitjes gesprongen, ha ha  Verder voel ik me prima hoor!

@Elly; volgens mij heb je de juiste lijst gekopieerd. Ik heb hem volgens mij het laatst aangepast om Poppie's NOD erop te zetten. Denk dat we hem nu vaker even omhoog moeten halen, zodat we geen data door elkaar halen  Veel meiden zitten nu op de wachtbank en als het goed is Pink nu ook bijna!

Anoek

hoi anoek,
dat klinkt veelbelovend...........

ik ben nu echt al aan het aftellen,nog effe geduld hebben

Terug
Bovenaan