"Wiebel-meiden"!!!

Hoi meiden, ik heb bijna goed nieuws!!! In ieder geval, dat denk ik. Vanmorgen nog geen smile natuurlijk, weer een saai rondje, maar toen ik de teststrip eruit haalde, zag ik naast de referentielijn op het staafje ook een hele duidelijke lijn links. Nog niet zo duidelijk dan de referentielijn, maar toch heeel goed te zien. De afgelopen dagen zag ik steeds maar één streep als ik de test eruit haalde. Nu staat er duidelijk bij dat je geen rechten mag ontlenen aan het staafje als hij uit de tester is, maar dit betekent toch echt dat ik LH in mijn urine heb en ik verwacht nu zeker morgen of vrijdag positief te testen!! Joehoeeeeee!!!!!!!
Vanavond maar weer wiebelen, ik knap nu weer een beetje op, dan kunnen we er ook echt plezier aan beleven.

Gezellige dag!!

Pink

hey pink,
super zeg kan nooit meer lang duren dan,morgen zal die wel posi aangeven,dat was bij mij wel,dus nu moet je flink aan de wiebel haha....als je morgen posi test dan duurt het nog ongeveer 14dagen voor je ongi maar hoe lang is je cyclus dan??
liefs mier

Ik zit nu op dag 21, in ieder geval niet eerder dan vrijdag of zaterdag mijn ei denk ik, dan nog 14 erbij, dus een cyclus rond de 38 dagen denk ik.
Voor jou Mier is het nu spannend voor je NOD en voor mij is het denk ik even spannend of ik een smile krijg....
Afwachten dus en flink aan de wiebel!!

Hoi meiden!

Onwijs bedankt voor alle felicitaties! Ik kan het eigenlijk nog niet eens echt geloven dat ik nu afgestudeerd ben! Maar dat gevoel zal langzamerhand wel komen.

Ik heb al een baan (ben direct na mijn HEAO, in 2002 afgerond, gaan werken), werk bij de belastingdienst in Amsterdam. Erg leuk werk (vind ik)...
Nou, succes met wachten allemaal, en tot snel!

Ukkie26

Ukkie, gefeliciteerd met je 5e trouwdag!!! Hoe oud was je toen je trouwde?

KAREN, WAAR BEN JE?? HEB JE HET ZO DRUK MET DE LAATSTE VOORBEREIDINGEN? WE MISSEN JE OP HET FORUM!!

Verder weinig nieuws te melden, behalve draderig slijm. Kan bijna niet wachten tot morgen, maar ik hou er rekening mee dat het ook pas vrijdag positief kan zijn.

Gezellige middag en misschien tot vanavond...

Pink

Ha Pink1980,

dank voor je felicitatie! Het is nu nog niet echt een feestelijke dag (mannetje is aan t werk, ben alleen thuis), maar ik heb inmiddels al 3 hele mooie bossen bloemen gehad! En het weer is prima (ga zo nog ff zonnen).
(oja, gezien je cervixslijm zou je best een dezer dagen je ei kunnen hebben!)

Ik ben nu 26, dus was 21 toen ik trouwde (jaja, jong he...). Op onze trouwdag was het helaas wat minder weer (regen).

En Karen, hoe is het met jou? En de voorbereidingen? Hoop dat alles goed gaat.

Ik heb vrijdag een vrijgezellenfeestje! Echt zo'n zin in! We gaan een cd opnemen (met de toekomstige bruid erbij natuurlijk), op een liedje van Kinderen voor Kinderen (zingt lekker weg). Echt zoooo leuk! Kan niet wachten!

Nou meiden, tot snel maar weer (vrijdag ben ik hier weer te vinden)

Ukkie26

Hallo allemaal,

Hoe staat het ervoor bij jullie?

@Pink, ik hoop echt dat je smiley vanaag of morgen komt. Gewoon blijven wiebelen hoor!

@Ukkie, gefeliciteerd met je 5e trouwdag!

@Anouk, ik heb in het verleden ook wel last gehad van mijn borsten. Toen was ik nog wel aan de pil. Dat begon dan enkele dagen voor mijn menstruatie. Nu ik geen pil meer slik, heb ik ook niet meer van die zware gespannen borsten voor m'n NOD.

@Mier, ik was gisteravond al weer weg. Ik moet deze week alle dagen werken, dus in mijn vrije uurtjes het huishouden nog even erbij tussendoor en natuurlijk het forum checken op nieuwe berichten.

Mijn temperatuur was vanmorgen OMHOOG!!! 36,9 (gisteren was hij 36,4)
Dus een duidelijke dip op mijn "innesteldag" mocht het deze ronde raak zijn.
De vorige ronde zakte mijn temperatuur weer 6 dagen voor mijn NOD.
Nu maar hopen dat hij hoog blijft.
Verder geen kwaaltjes te bekennen (alleen m'n tandvlees blijft wat bloeden bij het tanden poetsen). Het wordt weer spannend.

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden,

twinkel; geef niet hoor dat dacht ik al wel dat je het niet meer gezien had,en je temp is goed hoog haha dus vol spanning afwachten

anoek; ik denk dat het van het weekend de beekse bergen wordt,mijn neefje wilde naar het safaripark zei hij dus geen dolfinarium hahaha

liefs mier

Terug
Bovenaan