"Wiebel-meiden"!!!

Ha meiden,

Fff een rare vraag, als je in je tepel knijpt, krijgen jullie dan ook een klein druppeltje 'melk'?
Ik kwam daar toevallig achter via een andere topic.

Groetjes Elly

hoi elly,
ik niet in ieder geval....moet nog 6dagen wachten,jij nog 7toch??
liefs mier

Kan knijpen wat ik wil maar er komt echt niks uit, haha, maar ja, ik ben ook nog niet zover, moet mijn ei nog hebben...

Pink

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 18:18:39'));

Joehoe!!!!!!!

De verdediging van mn scriptie ging goed! Ze vonden het een goed verhaal, ik had goede antwoorden op hun vragen. Alleen mn conclusie van mn scriptie was wat kort door de bocht (maar dat wist ik al). Ik heb een 7 gekregen!

Ben echt zo onwijs blij! Lekker afgestudeerd! Jippie!

Nu hopen dat we binnenkort een positieve test in ons handen houden!

Liefs, Ukkie26 (mr. Ukkie26 :D )

Ik ben even aan het bijlezen, zat voor mijn werk 3 dagen in het buitenland.

VAN HARTE MR. UKKIE 26!

Wie weet als ik verder lees dat je ook met een positieve zwangerschapstest aan het zwaaien bent!

Lfs,
Nicky
cheers 2 you!

Ha Mier,

Ja, jij nog 6 dagen, spannend, ik  idd nog 7.
Stom, hé, die druppeltjes, het zal wel niets betekenen, heb ergens gelezen dat het ook voorkomt als je gewoon ongesteld wordt.

Ben jij al zenuwachtig en heb je al kwaaltjes?

Groetjes Elly

Hoi Elly.
Bij mij ook geen druppeltjes hoor.
Ik hoop voor je dat het goed nieuws betekent!

Hoi!!!

Jonge... ik moet toch echt elke avond eerst even bijlezen voor ik een reactie kan plaatsen. jammer dat ik niet overdag kan meekletsen, maar vind het risico te groot op mijn werk, ha ha! Hoeft nog niemand te weten tot ik zwanger ben en liefst pas als het een week of 12-13 is

@Pink: Eindelijk!!! Die smiley staat er morgen vast. Nu maar alvast wiebelen hé?! De zwemmers kunnen wel even een tijdje in leven blijven, ha ha!

@Mier: nog geen week meer. Wordt echt spannend nu voor jou? Je hebt toch een hele regelmatige cyclus? Leuk trouwens dat jullie naar de BB gaan. Scheelt ook weer een stukje rijden, ha ha. Hoop wel dat je een beetje goed weer zal hebben! Niet vergeten met de auto door het park te rijden hé? Als dat tenminste nog steeds kan.

@Elly: ik het topic over melk uit je tepel ook gelezen. Ik had er nog nooit van gehoord. Kan toch ook geen melk zijn als je niet zwanger bent of echt pas heel pril (zo pril dat je het niet eens weet)? Ik heb er in elk geval nog nooit last van gehad? Jij wel dan?

Even voor de duidelijkheid; mn borsten toen pijn sinds mn ei. Dit heeft meer met de hormonen daarvan te maken dan dat ik denk dat ik zwanger ben. Ik kan nu nog onmogelijk iets voel, dus dat is uitgesloten. Vroeg me gewoon af of meer meiden last hebben van hun borsten tijdens hun ei omdat ik het voor zover ik weet nog niet eerder heb gehad.

Ben wel zo moe hé... slaap niet zo best. Of heel vast of steeds wakker, rare dromen... kom 's ochtends mn bed echt niet uit. Vreselijk.... Komt door de drukte op mijn werk denk ik. Na deze week nog 1 week deze werkdruk en dan wordt het even wat rustiger. Dus moet nog even doorbijten. Het leidt in elk geval goed mn gedachte af van alles wat met mn lichaam en zwangerschap te maken heeft.

Liefs Anoek

Hoi Twinkel!

Je temp omhoog??!!! Spannend!!!!!!!! Hoop voor je dat ie lekker hoog blijft de komende dagen. Wanneer is je NOD? Ach stomme vraag... wij liepen ongeveer gelijk, rond de 30e toch? Op hoeveelste dag heb je de innestelling gerekend? Ik hoor daar zoveel verschillende verhalen over.

X Anoek

Terug
Bovenaan