"Wiebel-meiden"!!!

oh en ben trouwens nu al niet meer ongi
snel he,zaterdagavond geworden en gisteravond alweer over

Hallo dames,

1 Dag voor NOD. Tsja, wat zal ik er van zeggen.
Vanmorgen was mijn temperatuur weer wat lager (36,6), maar nog wel in de hogere regionen (dus hogere temperatuur als voor mijn ei).
Vorige maand had ik ook één dag voor NOD 36,6 en op de NOD-dag 36,3.
Toen werd ik ook ongi.

Ik verwacht deze maand weer hetzelfde. Bereid me dus al voor op (weer) een teleurstelling. Wat vinden jullie, ben ik te negatief of denken jullie dat er meer hoop is?
Als mijn temperatuur morgen nog in de hogere regionen  zit en mijn ongi komt niet, dan krijg ik denk ik pas weer hoop. De afgelopen 3 maanden ben ik keurig ongesteld geworden 11 en 14 dagen na mijn eisprong. Dus ik verwacht dus dat mijn ongi netjes morgen komt.
Maar ik hoop dus van niet.
Duimen jullie voor me?

Elly, vandaaag is het jouw NOD-dag he.
Al getest? of zijn de RD's verschenen?

We horen het wel.

Liefs,

Twinkel3

PS: Ik vind temperaturen niet zo'n gedoe, ik spoor er in ieder geval mijn ei mee op. Maar een week voor NOD wordt het toch spannend wat je temperatuur gaat doen.
Als het deze ronde weer niks is ga ik volgende maand nog temperaturen en wil ik ook ovulatietesten gaan gebruiken. Als het dan nog niets wordt, dan ga ik zonder thermometer en ovulatietesten op vakantie.

Ha meiden

Ik kan het niet geloven, ik heb echt 3 testen gedaan en ze zeggen allemaal....
                                                                            ZWANGER                             !!!!!!!!!!!!!!
Mijn vriend en ik kunnen het niet geloven, we beseffen het gewoon niet!
Ik wist bijna zeker dat het niets werd deze maand, ik voelde allemaal krampjes en mijn borsten deden (doen)  gewoon pijn (wel iets meer), allemaal tekens die ik elke maand had. Ik moet wel bekennen dat ik me iets anders voelde, kan het niet uitleggen, het leek alsof ik het eigenlijk wel wist. Na 10 maanden, eindelijk!

Groetjes Elly

hee elly,
wat geweldig GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hopelijk volgen wij snel,het is je gegund,genier er lekker van
liefs mier

Heej Elly

Gefeliciteerd meid!!!! ik ben kei blij voor je!! En hoop dat ik je snel mag volgen!!!
Geniet er lekker van aanstaande mama!!!

Mijn NOD is over een week, 4juli dus.... We hebben flink gewiebelt maar ik heb het gevoel dat het niet raak is... ik weet niet waarom... Heb wel ovulatietesten gebruikt en mijn eisproong was rond 20 juni..... maar goed we wachten weer af!!

Liefs Karen!!

hee karen,
jou nod is toch 2juli??
spannend in ieder geval....
en hoe voelt het om getrouwd te zijn??hahaha

liefs mier

Hi Mier,

Het bevalt me goed hoor  om als getrouwde vrouw door het leven te gaan!!!
Mijn NOD zou eigenlijk ook 2 juli zijn, maar omdat mijn eisprong rond 20 juni is geweest heb ik vanaf die datum er maar 2 wkn bij geteld en kwam dan uit op 4 juli.....
Ik heb me er eigenlijk de hele maand niet echt mee bezig gehouden, wel die ovu testen gebruikt... maar nu de laatste week krijg ik toch weer de zenuwen.... Het zou ook zo'n mooi trouwkado zijn!!!!!

We gaan trouwens t weekend weg lekker naar de ardennen toe!!! verkort huwelijksreisje zeg maar haha!!! we gaan naar een vakantiepark (kunnen we alvast oefenen als gezinnetje) Het is van Sunparks en dan in Vielsalm ofzoiets?!?! kent iemand dat?? Mooi een lastminute, dat was ideaal want de trouwerij was al kei duur!!!

Nou nog hopen op mooi weer!!

Liefs Karen

Elly,

onwijs gefeliciteerd! Dat geeft hoop! Je zat toch in de 10e ronde?! Ik denk soms namelijk: als het deze ronde niet lukt, waarom zou het een volgende ronde dan wel lukken?! Maar jij (en je mannetje) hebben bewezen dat die gedachte niet klopt!

Echt onwijs gefeliciteerd en geniet ervan! Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan