"Wiebel-meiden"!!!

Nee ik word er nu niet gek van, maar dat komt omdat ik nu pas na mijn ei ben begonnen, tenminste daar ga ik van uit! Vorige maand werd ik echt hartstikke gek! Ik droomde ervan en was bang om teveel te bewegen als ik wakker werd, omdat'ie dan omhoog zou schieten! Toch ga ik volgende maand weer volledig tempen, bah!

Anoek ik hoop dat de RD's lekker wegblijven bij jou, net als bij de rest die nog aan het wachten is.

Heb je zonet een echt borreltje gehad of gewoon lekker fris? Ik neem in het weekend van mijn ongi en de week daarna wel een drankje in het weekend, maar als ik denk dat ik rond mijn ei zit niet meer tot de volgende ongi die hopelijk niet komt...

Pink

Ha ha... nee joh, lekker alcoholvrij borreltje!! Kan het roken nog niet laten, dus dat is al erg genoeg  Daar stop ik mee zodra ik weet dat ik zwanger ben. Of misschien eerder als een zwangerschap op zich laat wachten. Voor de rest ben ik "braaf"

Ik drink ook wel een wijntje in mn ongi-week, maar daarna niet meer. Drink eigenlijk niet zoveel, dus mis het ook niet. Zondag wel een een familiefeestje en dan zullen ze wel weer gaan vragen of ik geen wijntje wil... Goh... alweer hoofdpijn

Hmmm ik snap niks meer van mijn cyclus, kom ik toch op 37 dagen! En nu geeft hij aan dat mijn ei later was, volgens mij was mijn ei al op dag 22.

hee pink

wat raar dat die maar tot 39dagen gaat zeg.........
liefs mier

volgens mij is elly vandaag aan de beurt en morgen twinkel spannend zeg!!!

Terug
Bovenaan