A
Anoniem
Guest
Nee ik word er nu niet gek van, maar dat komt omdat ik nu pas na mijn ei ben begonnen, tenminste daar ga ik van uit! Vorige maand werd ik echt hartstikke gek! Ik droomde ervan en was bang om teveel te bewegen als ik wakker werd, omdat'ie dan omhoog zou schieten! Toch ga ik volgende maand weer volledig tempen, bah!
Anoek ik hoop dat de RD's lekker wegblijven bij jou, net als bij de rest die nog aan het wachten is.
Heb je zonet een echt borreltje gehad of gewoon lekker fris? Ik neem in het weekend van mijn ongi en de week daarna wel een drankje in het weekend, maar als ik denk dat ik rond mijn ei zit niet meer tot de volgende ongi die hopelijk niet komt...
Pink
Anoek ik hoop dat de RD's lekker wegblijven bij jou, net als bij de rest die nog aan het wachten is.
Heb je zonet een echt borreltje gehad of gewoon lekker fris? Ik neem in het weekend van mijn ongi en de week daarna wel een drankje in het weekend, maar als ik denk dat ik rond mijn ei zit niet meer tot de volgende ongi die hopelijk niet komt...
Pink