"Wiebel-meiden"!!!

hoi ukkie,
bij jou ook de rd weer gearriveerd,hummmmm ook mee naar volgende ronde dus
jammer weer hoor...ik ga ook uit van 28dagen weer dus 21jjuli
liefs mier

Hi allemaal,

Wat  spannend allemaal! Jammer Mier dat de ongis zijn gekomen. De rest zit  allemaal net voor mij met de NOD. Mijn persona staat op dag 16, nog 11 dagen voor mijn NOD dus (als het goed is en mijn eisprong op dag 12/13 heeft plaatsgevonden).

Geen bijzonderheden, alleen soms wat lage onderrugpijn zoals ik dat heb als ik ongi moet worden.

Ik ben er wel relaxed onder. Meer relaxed dan toen ik 3 maanden geleden ineens onverwacht een eisprong had op dag 7! Ben er nu veel meer klaar voor. We vinden het echt wel een een leuk idee als het zo zou zijn...kleine kans zo snel, maar wie weet!

Hoop dat het een glitterend weekend mag worden voor jullie ;)

Groetjes,
Nicky

Hé Ukkie,

Shit zeg dat de RD's weer zijn gekomen.
Ik had het zo voor je gehoopt.

Hier nog geen RD's, maar mijn NOD is ook pas donderdag.
Vandaag wel veel hoofdpijn gehad en moe (tussen de middag nog even naar bed geweest). Dat klinkt op zich wel gunstig, maar mijn temperatuur vind ik wel vrij laag.
Gewoon afwachten dus maar.

Sterkte meid met je RD's,

Dikke knuffel,

Twinkel3

oh nee Ukkie, ik heb weer eens niet goed doorgelezen... Wat balen dat de RDs er zijn!
 lfs, Nicky

Dit is echt discriminatie!!
Ik zag jouw banner Mier en ik dacht, ik ga er nu ook één maken, maar wat blijkt, hij gaat maar tot 39 dagen!!!!!      

Jammer dus, nou ja, dan maar niet, maar 't leek me wel leuk! Nog een reden voor mijn cyclus om korter te worden, haha!!

Pink

Hallo

Ben ik weer na een gezellige borrel met collega's.

Ukkie, balen zeg dat je ongi toch gekomen is en ook nog in alle hevigheid... alsof het niet al erg genoeg is

Twinkel en Pink, worden jullie niet gek van dat getemperatuur? Ik zou daar niet tegen kunnen denk ik.... Voor jullie nu dus net zo spannend als voor mij. Twinkel jij bent de eerst volgende op de NOD-lijst of niet? NOg 2 dagen?

Ik had vanmiddag wat krampen, maar is nu weer over... Denk dat het toch een voorbode voor de Rd's  zijn... Hoop van niet. Zo lang ik ze nog niet zie, wacht ik maar rustig af....

Liefs Anoek

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 21:40:27'));

Dit is echt discriminatie!!
Ik zag jouw banner Mier en ik dacht, ik ga er nu ook één maken, maar wat blijkt, hij gaat maar tot 39 dagen!!!!!      

Jammer dus, nou ja, dan maar niet, maar 't leek me wel leuk! Nog een reden voor mijn cyclus om korter te worden, haha!!

Pink

Pure discriminatie Pink! Probeer het eens op http://www.9maanden.com Misschien kan het daar wel?

Hoop het wel...

Terug
Bovenaan