"Wiebel-meiden"!!!

Hey meiden, hier nog alles rustig, maar ja, nog anderhalve week voor mij denk ik. Heb zwaar het gevoel dat het niet raak was.

@Twinkel: Wat klote voor je, ik opende vol spanning onze topic en neeeee! Door naar de volgende ronde dus. Ik snap dat je er flink van baalt, maar wat positief is: Elly is zwanger dus echt alles is mogelijk!!!! Ook als je al verder in je rondes bent. Daar heb je nu niks aan natuurlijk, maar voor als de teleurstelling weer een beetje is gezakt.

Stomme RD    

Pink

hey twinkel,

balen zeg,had goede hoop voor je.
nu gaan we samen weer naar ronde 6,ben vandaag wel even naar de ha geweest om effe wat dingen wat laten te verhelderen maar zei dat het wel allemaal wel normaal klonk wat ik vertelde,dus ben wat meer gerust gesteld.
ik heb vandaag heel de dag aan je gedacht hoe het met je zal zijn,maar tis jammer

liefs mier

Lief hoor Mier, dat je zo aan me hebt gedacht.
Je gaat echt met elkaar meeleven wanneer je elkaar zo vaak spreekt/ schrijft.
Ik had ook tranen in mijn ogen toen ik las dat Elly zwanger was.

Nou, we gaan in ieder geval samen de 6e ronde in.
Ga jij deze maand nog wat doen (ovulatietests of temperaturen)?
Gelukkig maar dat je ha geen reden zag tot zorg. Ben je zelf nu ook gerust gesteld?

Ik ga over een half uurtje van huis.
Morgen ook de hele dag weg.
Dus we zien elkaar van het weekend wel weer op het forum.
Ik hoop hier dan veel positieve berichten te kunnen lezen van de andere dames.

hoi twinkel,

we leven toch al een tijdje met elkaar mee met al onze verhalen over wat we voelen en wat we doen enz.enz. maar ik had er echt goede hoop in.
samen naar de volgende ronde dus...
ik ben wel gerustgesteld,ga deze maand afwachten (21juli) en wel zoiezo deze maand weer de testen gebruiken (ik heb er nog 5 dus) en dan toch maar met tempen beginnen,wanneer kan ik daar het beste mee beginnen??
liefs mier

ik heb trouwens wel een lieve vrouwelijke ha dus dat scheelt wel,ze was heel aardig en vond het niet raar, ze zei dat ik wel met tempen moest beginnen

Eigenlijk meteen.
Dus vanaf morgenvroeg zou ik doen.
Altijd dezelfde tijd gebruiken om te temperaturen (dus in het weekend ook de wekker zetten). Een uur voor het temperaturen niet meer uit bed (gaat je temperatuur van omhoog).
Ook alcohol heeft invloed op je temperatuur (wordt hij hoger van).
Als je meer wilt weten kun je een heleboel vinden op internet.
Even een invultabel uitprinten (ik gebruik die van 9maanden.com).

Anders kun je mij ook gewoon vragen hoor, maar ik zit waarschijnlijk zaterdag pas weer achter de PC.
Ik vul trouwens mijn temperaturen ook in op www.fertilityfriend.com.
Deze site geeft 3 dagen na je ei aan wanneer je ei is geweest.
Vind ik zelf reuze handig, hoef ik het ook niet na te rekenen.

Suc6 ermee.

Liefs,

Twinkel3

ik heb weleens op die site idd gekeken maar staat alles in het engels dus kom daar niet zo erg aan in uit  en kan trouwens ook niet printen (heb een laptop)
maar ga effe op die andere site kijken,ga jij nu aan de ovulatietesten???en verder met tempen??
liefs mier

Terug
Bovenaan