"Wiebel-meiden"!!!

Hi Allemaal,

Mier en Twinkel, ronde 6 in...RD dus :( Dat temperaturen, is dat nou niet moeilijk? Elke keer op hetzelfde tijdstip, voordat je uit bed gaat...en zoveel factoren die de temp kan beinvloeden...

Anoek, ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt testen. 4 dagen voor je NOD zou je wat kunnen zien als het een 'yes' is... Kan me voorstellen dat je zaterdag met je man gaat testen, als het een ja is... kan je het samen lekker vieren in het weekend (zonder alcohol ;) En als je niets ziet...kan het nog zo zijn dat het gewoon nog-geen-yes is!

Elly, VAN HARTE!!! Wat leuk te zien dat het na al die tijd! Fijn voor al die meiden die het geloof in het eigen lichaam wat gaan verliezen als het een hele tijd maar niet lukt.

Hier dag 18...nog 9 dagen voor NOD. Tijdens alle sollicitaties heb ik elke keer wel eens gedacht : voor hetzelfde geld teken ik het contract met jullie met een baby in mijn buik ;) De kans  is niet groot, niet omdat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, maar vooral omdat de banen met niet zo leuk  lijken en ik dus niet verder wil naar de  volgende ronde!

Mijn vriend  en ik vinden het erg spannend, we hebben  niet echt op mijn eisprongdag gewiebeld...en voor het eerst in 3 jaar persona pakte de persona mijn eisprong niet (te weinig ochtendurine...was 's nachts nog even naar wc geweest na het wiebelen ;)

Wel hele pijnlijke borsten en steekjes in de baarmoeder-area...  Achter onder in mijn rug ongi-rugpijn (en de ongi nog lang niet in de buurt!). Maar goed, ik zal wel meer voelen omdat ik er meer op let!  

Lfs,  
Nicky  

Ha meiden,

Twinkel wat kl*te zeg! Ik had het wel leuk gevonden! Maar geef de moed niet op, eens is het ineens raak.
Misschien moet je echt proberen (voor zover dat gaat) het los te laten. Ik moet zeggen, deze maand heb geen ovutesten gebruikt (geeft alleen maar stres bij mij) en heb op mijn 2 belangrijktste dagen 2x per dag gewiebeld en de dagen ervoor en erna 1x per dag.
Het was op een gegeven moment zelfs dat 3 dagen na mijn ei er geen sperma meer was, hihi! Hij was helemaal suf gewiebeld hihi!

Is het ook niet stresvol om telkens je temp. te moeten meten?
Tja, het klinkt makkelijker dan dat het is, toch?
Ben benieuwt  hoe de rest van de wiebels gaat/

Groetjes Elly

Bad news.....

Bij mij zijn vanochtend ook de RD's verschenen. Twinkel, het is net of ik mijn verhaal bij jou lees. Gisteravond een héél klein beetje bruin verlies en vanochtend om 10 uur ineens ongi.... Ik snap er niks van. Het is dag 26 van mn cyclus.... Heb dit nog nooit meegemaakt en ben toch al ruim een half jaar van de pil af. Meestal cyclus van 30 dagen en nu had ik mn ei gevoeld op 17 juni, dus zou dan a.s. zondag pas ongi moeten worden. Ik ben echt even de kluts kwijt en snap echt helemaal niks van mijn lijf....

Ik weet het, het was pas ronde 2, maar ik was toch wel teleurgesteld en heb thuis een potje zitten janken. Dat heeft wel opgelucht... Ik ben alleen ontzettend gefrustreerd omdat de cyclus zo raar is en ik het niet snap... Maar ja, vrouwelijk lichaam blijft onderdoorgrondelijk

Wilde eerst vanavond even helemaal niks met het forum, maar wilde het jullie toch even laten weten. Dus Mier, Ukkie en Twinkel ik ga met jullie mee naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Trusten

Liefs Anoek

Dag meiden!

Anouk en Twinkel: balen dat ook bij jullie de RD zijn gekomen. Ik had zo voor jullie gehoopt dat het raak zou zijn. Maar helaas. Gelukkig geeft de zwangerschap van Elly mij wat moed: na 10 maanden gewoon raak! Echt geweldig! Als ik denk dat het nooit gaat lukken (en ja, dat denk ik wel eens), denk ik snel daarna aan Elly en dan is mn angst weer weg!

Meiden, fijn weekend, en op naar de volgende ronde! Hopelijk wordt het een vruchtbare zomer!

Liefs, Ukkie26

Hee meiden,

Ten eerste elly nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je negen fantastische maanden mag krijgen.
Geniet er samen van want het gaat heel snel voorbij!

Twinkel,ukkie en anouk wat weer jammer dat dat de rd's weer aangekomen zijn echt weer een paar rot dagen maar weer op naar de volgende ronde.

Ik ben een paar dagen niet geweest want ik was weer druk.
Ik ben gister bij de ha geweest ik zal ff wat uitleggen waarom ik daar geweest ben:
Mijn zoontje is nu drie jaar oud na zijn geboorte is de borstvoeding niet helemaal gestopt het is niet erg veel wat er uit komt elke keer een druppel alleen als ik erin knijp.
Nou was er een ander topic hier en er waren meerdere die er last van hadden en iemand had gereageert dat het niet altijd goed was en dat er ook een kans was op kanker als je tepels lekken dus ben ik toch maar naar de ha gegaan en die zei dat dat dus kan.
Hij heeft naar mijn borsten gekeken en gevoeld en dacht gelukkig niet aan kanker maar aan een bepaald hormoon die borstvoeding blijft aanmaken ofzo en ik moet volgende week bloedprikken daarvoor voor dat onderzoek.
Als dat het niet is mag ik na de vakantie naar gyneacoloog voor verder onderzoek.

Ik had dinsdag echt een rotdag toen hoorde ik dat een dierbare vriendin van mij weer kankercellen had bij onder haar baarmoeder dus ik heb bewust ook een paar dagen afstand genomen om tot rust te komen.
Nou meiden dit was mijn weekje zeg maar.

Gr:poppie 2

Hallo meiden,

Anouk, kl*te zeg dat de RD's toch weer op zijn komen duiken.
Hoe is het nou met je?
Met mij gaat het eigenlijk beter als de vorige ronde, het was net alsof ik er al niet meer op rekende.

Wat betreft temperaturen. Ik vind het niet zo'n gedoe.
Ik ben er 's ochtends een minuutje aan kwijt en in het weekend slaap ik erna zo weer door. Ik kan er heel goed mijn eisprong mee opsporen en mijn NOD-dag.
Dat vind ik wel fijn, omdat ik ook wel eens een erg lange cyclus heb gehad.
Ik weet hierdoor dus tot hoelang ik door moet gaan met wiebelen.
We wiebelden afgelopen maand/ maanden om de dag omstreeks de vruchtbare dagen.

Ik heb nu ovulatietests besteld en ga nu op de positieve dagen wel iedere dag wiebelen. Dat zullen er twee/ drie zijn.

Verder ben ik me ook wel bewust dat je niet alles in de hand kunt hebben.
We hebben de vorige maanden ook wel op de juiste momenten gewiebeld, maar dat garandeerd nog geen zwangerschap. Toeval en geluk spelen hierbij ook een grote rol.
Deze maand dus toch nog maar even temperaturen en ovu-testen en als het dan weer niets wordt, op vakantie zonder thermometer en ovu-testen.

Nicky, hoe is het met jou?
Nog last van de kwaaljtes? Het klonk in ieder geval wel positief.

Liefs,

Twinkel3

Hey meiden,

Daar ben ik weer. Voelde ff geen behoefte om na mijn laatste berichtje bezig te zijn met het forum. Ik was gewoon ontzettend gefrustreerd over mijn cyclus. Beetje verdrietig dat het niet gelukt is, maar daar was ik wel zo over heen. Nu heb ik het beide geaccepteerd en zie weer vol goede moed en zin de volgende ronde tegemoet.

Wel heb ik besloten iets minder er mee bezig te zijn. Het valt toch niet te beïnvloeden.. Dus wel extra wiebelen in de juiste week, maar voor de rest geen gereken en de boeken gaan ook de kast in.

Hoe is het met jullie? In elk geval heeft 1 van ons, Elly!!!, positief mogen testen. De rest mag hun geluk beproeven in de volgende ronde. Of deze nog, pink!!!

Liefs Anoek

Nieuwe NOD-lijst:

28 juli: Anoek, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde (cyclus 30 dagen)

Terug
Bovenaan