"Wiebel-meiden"!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Nieuwe NOD-lijst:

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

28 juli: Anoek, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde (cyclus 30 dagen)

Ha meiden,

Daar ben ik weer! Ik las dat er bij een aantal van jullie de RD's  weer zijn verschenen, echt balen zeg....

Elly gefeliciteerd!!!! geniet er maar lekker van!!!

Mijn NOD is 4 juli... dus nog een aantal dagen wachten!! Ik kan er geen pijl op trekken, was gister in eens super misselijk en had kei hoofdpijn... en heb nu nergens meer last van.. dus het kan goed zijn dat de RD een paar dagen eerder om de hoek komt kijken.. ik kan het niet echt inschatten, maar hou er rekening mee dat het weer niet raak is..
Het zou toch wel een mooi huwelijkskado zijn als het wel raak is!!!!

Wij zouden trouwens dit weekend weg gaan naar de ardennen, dus wij er gister helemaal heen gereden.. komen we eraan is het huisje en park helemaal niet zo als dat het omschreven staat op internet.. we kregen de deur niet eens open, dus die hadden we open geschopt haha!! wij flink balen... het stonk echt ongelooflijk in dat huisje... dus wij helemaal boos naar de receptie en ons geld terug geeist..... en dat gaven ze terug haha!!! Ik heb meteen gezegd dat ze zich moesten schamen dat ze zo'n huisjes durven aanbieden!!! hahaah ik was echt boos!!!

En we hebben zojuist twee dagen weg geboekt bij het hotel van centerparks in zandoort!!! Morgen vertrekken we dus dat is een beetje een goedmakertje!!!!!

Hoe is het met jullie??

Liefs Karen

Daar was ik ook weer! Heb het erg druk gehad de laatste dagen. Ik moet denk ik nog een weekje wachten op mijn NOD, heb helaas helemaal nergens last van, alleen supermoe, maar dat komt omdat het erg druk is op mijn werk. Heb ook het gevoel dat het deze ronde weer niet raak is.

Ik zit nog steeds in dubio of ik over twee weekjes ook even naar de huisarts zal gaan omdat ik me wel een beetje zorgen maak over mijn cyclus van 28 - 44 dagen. Ik kan ook niet constant die ovulatietesten gebruiken, kostte me deze maand meer dan €60!! En die goedkoperen kan ik ook echt niet gebruiken, want die mogen niet met ochtendurine en dat heb ik wel nodig bij mijn baan want ik kan niet 's middags vier uur lang mijn plas ophouden. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Even langs de HA gaan of eerst nog twee maanden temperaturen?

Pink

@Karen: wat goed dat je ervoor hebt gezorgd dat jullie je geld weer terugkregen! Wat belachelijk dat ze iets heel anders aanbieden dan in de folders....

Hoi Pink. Ik weet nog wel goedkopere ovulatietesten voor jou, waarbij je je plas niet 4 uur hoeft op te houden.
Ik heb ze besteld bij Sensitest (12 voor ongeveer 20 euro).
Je mag hierbij ook geen ochtendurine gebruiken, maar in de gebruiksaanwijzing staat ook niet dat je 4 uur lang je plas moet ophouden voor de test.
Op de site kun je trouwens de gebruiksaanwijzing ook lezen.

Als je je zorgen maakt zou ik ook idd even naar de HA gaan.
Maar goed, nog niet alle moed opgeven.
Je hoort ook vaak genoeg vrouwen die nog helemaal geen klachten hadden, maar wel positief getest. Ik zal voor je duimen.

Liefs,

Twinkel3

Dank je Twinkel, ik zal even op de site kijken.
En ik geef de moed ook niet op hoor! Maar ik wil gewoon een beetje zekerheid van de HA. En met zo'n onregelmatige cyclus is de lol van het wiebelen er op het laatst toch wel een beetje af hoor, want bij 28 dagen beginnen we op dag 10 om de dag, maar bij 44 dagen komt het ei pas op dag 30. Reken maar uit.....

Liefs Pink

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 12:24:26'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

28 juli: Anoek, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde (cyclus 30 dagen)

Hoi Meiden,
Balen anoek bij jou ook al,hummmm  nu alleen nog in afwachting van karen en poppie of ben ik nog iemand vergeten??
Op welke dag zit je nou pink??best wel balen zo n lange cyclus zeg...

Liefs Mier

Hee meiden,

Was ik weer ff.
Ja ik ben nog in afwachting van mijn nod,mijn temp is nog steeds hoog en mijn borsten zijn erg vol maar ja dat kan net zo goed bij mij ongi horen.
Ik ben er gelukkig niet zo mee bezig omdat ik maandag voor dat kanker onderzoek en dat hormoon onderzoek bloed laat prikken de uitleg staat op de vorige pagina onderin.
Ik ben er best wat nerveus voor ik hou niet zo van dat soort onderzoeken maar ja wie wel?
Nou meiden ik sluit af ga zo naar bed!!!!!

groetjes: Poppie 2

Terug
Bovenaan