Ha meiden,
Daar ben ik weer! Ik las dat er bij een aantal van jullie de RD's weer zijn verschenen, echt balen zeg....
Elly gefeliciteerd!!!! geniet er maar lekker van!!!
Mijn NOD is 4 juli... dus nog een aantal dagen wachten!! Ik kan er geen pijl op trekken, was gister in eens super misselijk en had kei hoofdpijn... en heb nu nergens meer last van.. dus het kan goed zijn dat de RD een paar dagen eerder om de hoek komt kijken.. ik kan het niet echt inschatten, maar hou er rekening mee dat het weer niet raak is..
Het zou toch wel een mooi huwelijkskado zijn als het wel raak is!!!!
Wij zouden trouwens dit weekend weg gaan naar de ardennen, dus wij er gister helemaal heen gereden.. komen we eraan is het huisje en park helemaal niet zo als dat het omschreven staat op internet.. we kregen de deur niet eens open, dus die hadden we open geschopt haha!! wij flink balen... het stonk echt ongelooflijk in dat huisje... dus wij helemaal boos naar de receptie en ons geld terug geeist..... en dat gaven ze terug haha!!! Ik heb meteen gezegd dat ze zich moesten schamen dat ze zo'n huisjes durven aanbieden!!! hahaah ik was echt boos!!!
En we hebben zojuist twee dagen weg geboekt bij het hotel van centerparks in zandoort!!! Morgen vertrekken we dus dat is een beetje een goedmakertje!!!!!
Hoe is het met jullie??
Liefs Karen