"Wiebel-meiden"!!!

Dat kan wel kloppen van die eisprong, ik heb hem twee mnd geleden ook gevoeld, ook links onderin en 14 dagen later was ik ongesteld.
Dan is het wachten voor jou alweer aangebroken, ik zal voor je duimen.

Pink

hee pink,

grappig dan heb ik hem voor het eerst gevoeld

liefs mier

Hallo!!!

Geen vakantie, maar weekend!!!!!!! Ook fijn  Mijn vakantie duurt nog 3 weken.

Pink, snap wel een beetje wat je ha bedoelt met frustrerend. Misschien gaat juist die ontspannen vakantie lekker veel geluk brengen. Voor ons allemaal hopelijk!

Mier, ja kan heel goed je eisprong geweest zijn wat je voelde hoor. Zeker als je ovu-test ook posi aangeeft. De wachtbank wacht dus alweer op. Ik duim voor je!
Vervelend dat je weer een aanvaring had. Ik heb het nog niet gelezen. Eerlijk gezegd lees ik niet zoveel andere topics meer, omdat ik me regelmatig loop te irriteren en ik reageer dan gewoon niet, ha ha! En daarnaast ben ik dan ook weer wat minder bezig met het hele zwanger worden-gebeuren. Ik vind het hier gewoon gezellig en het gaat tenminste niet steeds over zwanger worden of zijn (of niet Elly?)

Elly, hoe is het met je? Hebben je al een paar dagen niet gezien...

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Wij hebben morgenavond weer een feestje en voor de rest nog niks gepland. We zien wel waar we zin in hebben. Moet in elk geval weer wat slaap in halen...

Liefs Anoek

Hee meiden,

Was ik weer.
Ik ben dus als enigste die nog niet ongi is geworeden.
Ik moest gister ongi worden maar er valt nog weinig roods te zien gelukkig.
Ik heb wel wat buikpijn maar niet erg veel bij vlagen.
Het is ook op een heel andere plek helemaal onderin en aan de zijkanten net boven me liezen.
We wachten rustig af want bij me vorige cyclus was ik ook 4 dagen overtijd.
Als ik dus ga testen zal dat na het weekend zijn en nog niet ongi ben geworden.
Morgen gaan we naar een andere auto kijken ook weer een ford mondeo.

@pink:meid wat heerlijk vakantie ik moet nog 3 weken werken.
        Geniet ervan!!!
        Ook goed dat je ff naar de ha ben   geweest ben je ook wat gerust gesteld en weer
        wat tips gehad.

Gr:poppie2

zo ben ik nog ff ik moest nog ff wat terug lezen anders weet ik niet meer wat bij welke naam hoord.

@mier:Wat rot dat je weer een aanvaring heb gehad ja sommige mensen vinden alleen hun eigen mening belangrijk.
Nou meid blijf lekker bij ons kletsen hier is het altijd gezellig.

@anouk:Ja lekker he weekend daar leef ik ook altijd naar toe lekker mijn mannetje thuis.
Ik lees ook niet veel andere topics want ik erger me soms ook aan uitspraken van andere ik blijf gewoon lekker hier.

Gr:poppie2

hoi anoek en poppie,

ik blijf lekker gezellig met jullie kletsen hoor,ben nog steeds helemaal over de zeik als ik daar aan denk,en die andere (mickey) zei dat we klaagmeiden waren tssss
wij zijn tenminste wel aardig onder elkaar,lekker laten bekijken....

maar goed,poppie voor jou nog even spannend zeg,in ieder geval nog geen ongi,beter zeg,duim voor je.

lekker weekend zeg,niet veel gepland,morgen effe poetsen,en de badkamer zijn we een beetje aan het verbouwen,tenminste nieuwe radiator en douchescherm en effe   opnieuw kitten dus morgen effe klussen voor de rest niet veel,LEKKER RUSTEN

liefs mier

Ha meiden!

Hoe is het hier? Met mij aardig. Veel gezeik op werk de laatste tijd (bah) en helaas pas over 4 weken vakantie. Dus ik moet er nog even flink tegenaan en het gezeik negeren...

Poppie: lekker dat je vakantie hebt! Ik kan ook echt niet wachten.

Bla: welkom, klets lekker mee!

Mier: leuk dat je je eisprong hebt gevoeld. Ik heb dat (volgens mij) nog niet gehad. Ik gebruik geen ovutesten en temp niet, dus weet ook niet precies wanneer 'ie springt...we klussen gewoon en hopen dat het raak is!

Nou meiden, fijn weekend (hier schijnt het zonnetje zowaar).

Liefs, Ukkie26

hoi ukkie,

ik zag dat je je nod 3 dagen na mij heb(ik 21 juli)
spannend weer...
probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar lukt niet echt hoor

mijn vriend krijgt net een aanrijding met de auto,dus dat is echt balen maar gelukkig had mijn vriend en de andere mensen in de auto niks,alleen kost weer geld

liefs mier

Terug
Bovenaan