Randy25 en Maantje, hoe gaat het met jullie?

He Dion!

Alles goed met je?
Ik zit nog wel op zwanger worden hoor maar ff alleen bijn M&M ladies, die steeds kleiner worden!!!! Gelukkig voor ze hoorBijna allemaal zwanger!

Met mij alles goed, zit op de wachtbank tot woensdag...dan nod.
Na mn mk precies een maand later ongi geworden. En nu maar hopen dat het raak is!
Voel me eigenlijk eerlijk gezegd bijna hetzelfde als de maand waarin het raak was! Heel eng hoor! Alleen de pijn in mn rug heb ik niet! Veel slijm, veel plassen, moe en opgezette borsten.
Ik durf er echt niet over na te denken...ga er ook niet vanuit.

Hoe is het met jou? Ben je ondertussen weer een beetje jezelf?

liefs en dikke kus maan xxxx

Hee Dion,

Ik zag Randy op het zwanger worden forum...

Hoe is het met jou eigenlijk?

Hier alles wel oke, heb de MK wel redelijk een plekje kunnen geven..
Ik verwachtte vandaag eigenlijk mn ongi te hebben, 6 weken na mn MK omdat ik daarvoor ook een cyclus had van 6 weken.. Maar goed, vanmorgen niets dus.. Nergens last van, geen ongi..  Ben dr wel een beetje zat van, wil ook graag weer naar de volgende ronde.. Als het zo doorgaat wordt het pas eind 2008 voordat we eens een kindje krijgen misschien.. Sjonge dat duurt me toch veeeels te lang... Eerst waren we zo blij dat het toch nog dec. dit jaar zou worden, maar ja nu wordt het dus op zn vroegst pas  maart 2008, mocht ik nu  meteen weer zwanger worden...

Sterkte meiden en succes natuurlijk, hoop dat het voor ons snel ook weer raak zal zijn en goed zal zijn!

Liefs Anne!

He Anne!

Alles goed met je?
Jeetje ik begrijp dat je het zat bent hoor!!! Laat het maar gewoon komen dan kan je door! Dat is echt het vervelendste...het wachten
Ik hoop dat je snel ongi bent hoor (of niet)

En ja...pfff ben wel bang hoor...klinkt misschien raar maar beetje dubbele gevoelens.
Komt goed met ons hoor! Weet het zeker!

We kunnen elkaar hier op de hoogte houden he?

Dikke kus maan xxx

Hee Maan en Anne,

Hier is alles prima hoor! Klap is weer verwerkt en we zitten ook op de wachtbank voor de 1e ongi (of niet....) Moet 25 juni op controle bij gyn, dus dan horen we hoe het verder gaat met onderzoek. Nog 3 weken wachten dus. En da's vervelend, maar daar weten jullie ook alles van .

Maan......... spannend meid. Kan me heel goed voorstellen dat je niet meer durft te hopen, maar we duimen voor je dat je toch weer zwanger bent!

En Anne, ik hoop dat jij ook snel ongi wordt zodat je verder kunt (of beter nog: posi test)

groetjes,
Dion

He meiden!

Nou vanochtend ineens al mn klachten weg....moest er weer meteen aan denken na het moment in de nacht dat ik de mk heb gehad...ook alles in een klap weg...

Hadden jullie ook rugpijn voor de mk? Ik heb het nu niet meer. En ook nooit gehad...heel raar.

Nou ik moest het ff kwijt, maar ben nog wel erg bang...ik weet niet meer wat ik moet denken.

Hoe is het met jullie?

kus maan xxx

Terug
Bovenaan