Hee allemaal,
Gingen die dagen maar wat sneller he, en was het maar vast de dag van de controle.. Ik hoop dat alles goed gaat met je Maan!
Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden, 6,5 week na de miskraam. Dus we kunnen weer.. Ben benieuwd hoe mn cyclus nu zal vergaan, zal wel weer gewoon 42 dagen worden dus dan heb ik pas weer eind juli een eisprong, schiet lekker op...
En nou heb ik van de week een sollicitatie gehad, ben ik aangenomen! Heb niet gezegd dat we er mee bezig zijn, maar toch.. Voelt voor mij een beetje raar. Het is wel gewoon intern bij het bedrijf, alleen een andere functie dus.. Spannend spannend! Kan per 1 sept. beginnen.. Maar als ik voor die tijd toch zwanger mocht zijn (van mn ei eind juli anders red ik dat niet eens meer...) dat zou wle een rare situatie zijn.. Maar goed, mn nieuwe baas wil ook graag dat ik mn studie af ga maken dus ik krijg het nog druk... En aan de ene kant twijfel ik wel of het handig is om dan een kindje erbij te hebben maar dat verlangen is zo groot.. We willen het heel graag! Dus ik hoop dat dat allemaal gaat lukken.. Vind het wel lastig dat je minder kansen hebt doordat ik zo weinig eisprongen heb ivm die lange cyclus.. Ben iig blij dat het weer normala op gang gekomen is na mn mk. Donderdag moet ik naar de gyn, dus dan zullen we het vast allemaal weer verder bespreken...
Maan, dikke knuffel, succes en sterkte! Doe rustig aan en maak je niet te druk!
En de rest natuurlijk ook een dikke knuffel!
Liefs!
Anne