Randy25 en Maantje, hoe gaat het met jullie?

Hee Maan,

Hoe is het ermee? Heb zelf geen last van pijn in mijn rug gehad, sterker nog: heb beide keren totaal niet gevoeld dat het een mk was, alleen het bloedverlies was een teken.

Hoop dat het toch nog goed met je gaat.

groetjes,
Dion

Hee allemaal,

Gingen die dagen maar wat sneller he, en was het maar vast de dag van de controle.. Ik hoop dat alles goed gaat met je Maan!

Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden, 6,5 week na de miskraam. Dus we kunnen weer.. Ben benieuwd hoe mn cyclus nu zal vergaan, zal wel weer gewoon 42 dagen worden dus dan heb ik pas weer eind juli een eisprong, schiet lekker op...

En nou heb ik van de week een sollicitatie gehad, ben ik aangenomen! Heb niet gezegd dat we er mee bezig zijn, maar toch.. Voelt voor mij een beetje raar. Het is wel gewoon intern bij het bedrijf, alleen een andere functie dus.. Spannend spannend! Kan per 1 sept. beginnen.. Maar als ik voor die tijd toch zwanger mocht zijn (van mn ei eind juli anders red ik dat niet eens meer...) dat zou wle een rare situatie zijn.. Maar goed, mn nieuwe baas wil ook graag dat ik mn studie af ga maken dus ik krijg het nog druk... En aan de ene kant twijfel ik wel of het handig is om dan een kindje erbij te hebben maar dat verlangen is zo groot.. We willen het heel graag! Dus ik hoop dat dat allemaal gaat lukken..   Vind het wel lastig dat je minder kansen hebt doordat ik zo weinig eisprongen heb ivm die lange cyclus.. Ben iig blij dat het weer normala op gang gekomen is na mn mk. Donderdag moet ik naar de gyn, dus dan zullen we het vast allemaal weer verder bespreken...

Maan, dikke knuffel,  succes en sterkte! Doe rustig aan en maak je niet te druk!
En de rest natuurlijk ook een dikke knuffel!

Liefs!
Anne

He Anne,

Toch fijn dat je ongi weer heeft doorgezet, weet je tenminste dat je lichaam weer een ritme heeft opgepakt. Wij zitten nog fijn af te wachten, denk dat ik vandeweek mijn ei gehad heb, want sinds een dag of 2a3  is mijn temp weer ietsje hoger (kan evt ook nog aan de wisseling in buitentemperatuur liggen gezien de enorme benauwdheid van de afgelopen dagen, maar hoop toch dat het mijn ei was). Dan zou ik dus over een 1,5 a 2 weken ongesteld moeten worden.

gefeliciteerd met je nieuwe baan. Als ik jou was zou ik me niet druk maken over hoe het dan gaat lopen met een evt zwangerschap en studie. Dat zie je dan wel weer, en een kinderwens moet je daarom nu niet links laten liggen. Ga er lekker voor en er is tegen die tijd wel een oplossing voor te vinden :)

Veel succes met je afspraak bij de gyn donderdag, en hopelijk kun je ons snel melden dat je weer zwanger bent!

groetjes,
Dion

Lieve Dion en Anne!

Oh sorry dat ik even niet geweest ben...
Maandag toch ongi geworden...zat er echt dooheen en heb mezelf een paar dagen even opgesloten...(hihi om het zo maar te zeggen)
Had verschrikkelijke pijn links onder bij mn lies...maar ik heb het overleeft!
Wel een domper hoor! Het voelde goed maar dan toch niet! We gaan weer door.

Vandaag alles over gelukkig dus geen gekke dingen gehad behalve die pijn.

Anne, gefeliciteerd met je baan!!! Nee niks zeggen, merken ze vanzelf toch?

moest nog even lezen hoor!

Fijn dat je ongi er is Anne!!!! En de controle bij de gyn is altijd goed! Ik was ook blij dat mn vk me had doorgestuurd omdat ze iets kleins zag op mn eierstok. Ze wist het niet zeker dus ik naar de gyn!
Daar heeft ze echt lang gekeken en bleek dat er vocht zat. Heeeeel weinig dus kan geen kwaad zolang ik regelmatig ongi ben.
Ben blij dat ze gekeken heeft hoor! Dan weet ik dat het goed is in me zeg maar!
Wanneer mag je?

He Dion!
Ooh je zit op de wachtbank....nou ik kom volg week bij je zitten hoor!
Gaan we maar weer afwachten he?

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes!
xxx maan

Hoi Maan.

Tjeemig zeg, toch ongi geworden! En we hadden nog zo hard voor jullie geduimd! Gelukkig dat  je weer van je buikpijn af bent, nu maar weer veel succes gewenst met de volgende ronde.
Wij wachten idd maar gewoon af. kom er volgende week maar gezellig bij, plek genoeg op het wachtbankje

groetjes,
Dion

He Dion!

Ik kom er zeker bij!  
Eerst lekker a.s. weekend weg! We zijn een jaar getrouwd en gaan lekker naar Brugge! Lekker shoppen, eten, klussen...hihi. Even weg van alles!
Heerlijk, heb er ontzettend veel zin in! Zeker na die laatste keer...pfff heb echt geen fut meer (opoe)
Tot snel en ik duim voor je! xxxx

Anne hoe is het met je?

xxx maan

Terug
Bovenaan