Randy25 en Maantje, hoe gaat het met jullie?

He dames,

Ben er inmiddels achter dat mijn  lichaam weer een ritme gevonden heeft en dus werkt. Heb dmv temperaturen vastgesteld dat ik vorige week woensdag mijn eisprong gehad heb, en sinds vanochtend heb ik weer last van rozig slijm bij het afvegen.
Kan dus 2 dingen betekenen: weer een innesteling (je weet maar nooit) of toch een vooraankondiging van mijn ongi die volgende week zou moeten komen.  Ik ga vooralsnog uit van het laatste, want durf inmiddels echt niet meer te hopen. We wachten het gewoon af.

Ben in ieder geval blij dat er iets gebeurd en ook met een ongi zou ik nu erg blij zijn. Dan weet ik tenminste dat weer alles goed is met mijn lichaam en kunnen we er komende maand weer helemaal voor gaan.

groetjes,
Dion

Jeeeee Dion, wat fijn voor je!!!!!

En spannend!!!! Dan zit je nu 1 week en een dag na je ei....kan idd wel innesteling zijn!!! Maar idd zoals je zegt....ga   er niet vanuit he? Ik ook niet meer hoor! Ik denk ook altijd maar: ohja pfff wordt weer gewoon ongi hoor!

Heel fijn dat je lichaam weer wil hoor! Daar kan je wat mee!

Wanneer dan nod? volg week woensdag?
Hihi dan heb ik als het goed mn ei net gehad!

Hoor snel van je! Dan kan ik mn duimen weer aan het werk zetten!!!!

doeiiii xxxxxx maan

Hee, ze zeggen het altijd wel he, rooiig slijm is innesteling.. En de tijd zou wel kloppen.. Maar goed, rustig blijven en wie weet.. ;-) We duimen voor je!!

Hier bij mij alles oke, ongi is weer voorbij de ronde 15 of 16 zoiets begint nu weer.. Vanmorgen bij de gyn geweest. Positief was dat ik spontaan zwanger was geworden, dat alles spontaan eruit was gekomen toen het niet meer goed was en ook dat ik na 6,5 week gewoon weer ongi was geworden.. Prima, nu moet ik gaan temperaturen eens kijken wat daaruit komt. Hij was iig positief, dus ben ik dat ook maar..

Wel erg vervelend soms hoor, mijn buurvrouw is nu in haar 16e week, zo ver was ik dan nu ook geweest als het goed was gegaan.. Das wel even balen maar ja, ik ga lekker verder zo! En de mooiste kindjes moet je nu eenmaal langer op wachten want het  kost meer tijd om iets moois te maken haha..!

Maan hoe is het met jou dan? (Heb niet alles gelezen sorry.. ;-)
Succes meiden!
Ik ga even van mijn vrije middag genieten!

Liefs Anne!

He dames,

Tja, ik weet het idd niet, vorige week woensdag ging temp omhoog, dus maandag of dinsdag eisprong gehad. Vandaag 1x bloedverlies bij toiletbezoek, dus ook al zou het normaal qua tijdstip overeenkomen met een innesteling, durf er nog niet aan te denken. Mijn NOD zou dus ergens  begin volgende week zijn. Da's het vervelende dat ik dat nu dus niet precies weet.  Maar  wil eigenlijk  gewoon proberen af te wachten tot afspraak bij gyn een week later. Dan zien we wel wat het geworden is. Of ongi heeft doorgezet of gyn kan waarschijnlijk iets op echo zien.

groetjes,
Dion

He Anne!

Wat fijn dat het positief is meis! En haha ik moest erg lachen over dat de mooiste kindjes langer duren hihihihi...je hebt gelijk!!!

Met mij alles oke! Ik ga het weekend lekker weg, onze trouwdag vieren in Brugge! En dit weekend of erna mn ei...
Heb geen ovutesten besteld...oeps vergeten...nee ik had er geen zin meer in! Het is morgen een jaar dat we gestopt zijn met de pil dus ik laat het even voor wat het is!
We zien wel! Maar eerst lekker even er tussen uit!

Dion!
Ik duim nog steeds voor je!!!!
Ik hoop dat ons wachten beloond wordt!!!

Meiden fijn weekend en een dikke knuf van maan xxxxx

He meis!

Thanx en dat gaan we zeker doen!
Lekker veel en onbezorgd, niet wetend wanneer mn ei is.....dan ga ik toch een beetje stressen van ooohhh is dit nu wel de goede tijd...(bizar...eigenlijk he?)

kusssss xxxxx

Hee maan, hoe was je weekend? Leuk gehad in Brugge?
En Dion, hoe issie met jou, toch niet al een testje gehaald..? ;-) spannend nog steeds?

Hier alles lekker.. Gaat goed, wacht op mn ei, zal plus minus rond 5 juli zijn.. Dus moet nog ff wachten, maar goed oefenen nu dus haha..!

Morgen werken, dus ga nu lekker slapen..
Dikke knuffel, Anne

Terug
Bovenaan