Randy25 en Maantje, hoe gaat het met jullie?

Hoi dames,

En maan, hoe was het weekendje? lekker geklust? Hoop voor je dat jullie in je "onwetendheid" toch je eitje gevangen hebt haha.

En Anne,  ik heb wel  weer testen in  huis gehaald,  maar er geen gedaan. Ongi heeft idd doorgezet  in ieder geval vrijdag en zaterdag ongi geweest. Gisteren weer alleen beetje oud bloed met afvegen. Heb  vrijdag en zaterdag ook behoorlijk pijn in mijn onderrug gehad terwijl ik normaal nooit last van mijn ongi had, en gisteren had ik kleine steekjes in mijn buik. Het zal er wel bijhoren. Blij dat ik dit gehad heb voor mijn controle bij de gyn volgende week. kunnen we in ieder geval verder. Begin wel al zenuwachtig te worden over wat er bij zo'n controle bij de gyn gedaan wordt. En natuurlijk wat ze verder gaan onderzoeken. hoop dat ie ons serieus neemt en meteen actie onderneemt.

groetjes,
Dion

He meiden!

Ons weekendje was echt geweldig!!!!!! We hebben heerlijk genoten van alles en elkaar!  hihi Hoop dat ze daar een vruchtbare lucht hadden!!!! En zo niet dan hebben we het gemaakt!!!! hihi

Anne! Jeetje wel lang weer he? Maar idd goed oefenen en voor je het weet is het al 05 juli! Is je ongi al helemaal weg?

He Dion!
Spannend hoor meis! Ik draai mn duimen dubbel hoor! Raar wel dan die 2 daagjes ongi...als het ongi was???? En die steekjes en rugpijn...je gaat echt rare dingen denken he?
'Hoop idd voor jullie dat de gyn jullie serieus neemt, zal toch wel? En het onderzoek...tja....ik weet niet wat je moet verwachten. Misschien inwendig en bloed prikken? Zou het gewoon over je heen laten komen hoor. En heeeeeel miss. ziet ze toch wel wat...ik hoop het!
Ik zal iig aan je denken en hopen dat alles in orde is met jullie! Dat hebben jullie echt verdient hoor!

meiden ik ga nog even van mn laatste avondje genieten voor ik morgen weer aan het werk moet!
dikke kus en tot snel xxxx

He meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Er zijn weer veel sterretjes terug gegaan...lees ik overal...echt verschrikkelijk!!!

Het kwam bij mij ook weer ineens terug....
Hoe is het bij jullie?

xxxx maan

Hee Maan,

Nee ik ben nog niet geweest, ik moet maandag naar de gyn op controle. Begin wel aardig zenuwachtig te worden. Niet voor de onderzoeken zelf, maar wil dat er meteen actie ondernomen wordt en alles onderzocht wordt wat  er onderzocht kan worden. Mijn zusje heeft nl ook haar 2e mk gehad afgelopen week en krijgt dinsdag een curettage.
Dit brengt momenteel veel twijfels bij mij boven. Begin toch niet meer zo in "2x domme pech" te geloven. Dan hebben we in mijn familie wel heel veel pech.

Hoop gewoon dat de gyn ons serieus neemt en meteen actie onderneemt. Dus we wachten vol spanning de afspraak van maandag af.

groetjes,
Dion

Je weet het maar nooit Maan. Je hoeft niet perse al iets te voelen. En veel slijm kan ook al iets betekenen.....we blijven doorduimen!!!

En Anne, al goed geoefend? Volgende week moet het voor het eggie he  Suc6 alvast!

Mijn eisprong wordt deze week weer verwacht, dus wij gaan de komende dagen druk aan de klus.

Veel succes meiden!
En dat we snel  allemaal door mogen naar het volgende forum :)

groetjes,
Dion

He Dion!

Ik duim voor jullie hoor!

Nee ik weet het....maar altijd vanaf mn eisprong gelijk zere borsten tot aan mn ongi. Zelfs mn borsten doen geen zeer!!! En gister avond was ik zooo onrustig, in mn buik ook ,zo'n zeurgevoel ineens! Mn man mocht niet eens bij me liggen van me Nou vraag ik je toch????  Wel, niet,wel, niet blehhhh. Ik hou ermee op!
Had mezelf zo goed onder controle...

Ander onderwerp!

Ga je nog iets leuks doen deze week?
Ik ga lekker tapas eten vrijdag en dan blijven we bij vrienden slapen! Ik ook lekker met mn grote mond roepen: Oooh dan kunnen we allemaal drinken, dan bestellen we een grooooote kan sangria!!!! hihi ik denk dat ik maar 1 of 2 glaasjes neem....
Zondag wordt mn papa 60 dus gaan we lekker wokken!

kus maan xxx

Terug
Bovenaan