Randy25 en Maantje, hoe gaat het met jullie?

He Maan,
Wat een twijfel, we blijven duimen!!!

Deze week een lekker korte werkweek ivm de ziekenhuisbezoekjes. Had maandag vrij genomen want 2 uur rijden voor 3 uur werken, had ik geen zin in. Lekker verlof is dan leuker. En aangezien ik vrijdag 's ochtends en 's middags ff moet gaan bloedprikken in het zh, ook maar weer een dagje verlof. Ga dan als het goed is met mijn zusje en neefje (ruim1,5) lekker de stad in, shoppen!

Gisteren wezen uit eten en ook al komt mijn ei een van de komende dagen pas,  ik ben toch maar van de alcohol afgebleven. Klinkt wellicht stom, maar wil echt geen enkel risico meer lopen dat er nog iets misgaat. En ach, het was behoorlijk regenweer, dus heb me als vrijwillige BOB aangemeld. Was de rest ook blij mee ;-)

Zit nu dus op de helft van mijn werkweek: 1,5 dag gehad en nog 1,5 te gaan. Heerlijk zo!

groetjes en alvast veel plezier gewenst vrijdag!
Dion

He dion!

Nou wat een weekje heb jij zeg!
Jij veel succes met prikken dan he?
En dan....Shop ze lekker hoor!!! Heb je verdiend!

Ik ga rennen ik moet werken....aaahh ben al laat!!!

kus en spreek je snel!
xxx maan

He Maan,

Hoe was je tapas-avondje gisteren? Niet teveel sangria gehad?
Bloedprikken ging gisteren goed, alleen met 1,5 uur vertraging. Ze waren in het ziekenhuis vergeten om het Methioninepoeder dat ik moest drinken voor het onderzoek bij de apotheek te bestellen. Zat ik daar om 8u nuchter in het zh, moest het om 8:30u nog bij de apotheek besteld worden en was het 9:30u voordat het gearriveerd was e ik kon prikken en drankje drinken. Dus moest om 15u weer terug om 2e keer te prikken, dat verliep gelukkig erg snel. Verder heerlijk geshopt!
Overigens vandaag mijn temp weer omhoog, dus eisprong is afgelopen dagen geweest (en flink geklust, nu hopen dat het ook resultaat heeft). Ik zit nu dus bij je op het wachtbankje . Hoe is het met jou?

Fijn weekend nog en veel plezier op het grote feest morgen!

groetjes,
Dion

Lieve Dion en Anne!

Nou meiden het is weer misgegaan...
Was 3 dagen overtijd en had gister cursus in A'dam.
Veel pijn en bruin prut...dacht dat ik gek werd! Het voelde precies hetzelfde als de vorige keer....Mn ongi komt echt heeel anders . Het bleef de hele avond doorgaan.

Ik heb vanochtend toch maar een testje gedaan en er kwam al echt een hoop bloed mee...en echt minuscuul licht maar dan moest ik het bij het raam houden...

Het is nog erg vroeg maar er heeft wel wat gezeten....het blijkt gewoon niet te blijven zitten...
Heb besloten om even afstand van alles te nemen. En als alles weg is even de vk bellen of ik de testen mag doen.
Ik dacht echt dat we een 2e kans hadden gekregen....

Dion, ik hoop dat de testen bij jou allemaal oke zijn en dat je binnenkort een positieve test in handen mag hebben! Het is je echt gegund!!!!

Anne jij ook heel veel succes! Voor jou natuurelijk ook een positieve test!

Heel veel   liefs en een dikke kus en knuffel voor jullie! xxxx  maan

Hee meiden!

Ben ik ook weer eens... Lang op me laten wachten!  Druk druk druk...

Hier gaat alles goed.. Ben aan het tempen en vanmorgen was het opeens 37,0 ipv de 36,5/36,5.. Dus neem aan dat ik nu mn ei heb.. Maandag geklust (en zometeen weer haha.. ) dus misschien lukt het nu weer..! Ik hoop het!

Vind het nog wel een beetje lastig, ga straks weer studeren, leuk gesprek gehad met mn nieuwe baas en ik denk dat ze er niet echt op zitten te wachten dat ik zwanger word.. Maar ja, dat zien we dan wel weer..

Ik ben wel een beetje bang om weer zwanger te worden. Hebben jullie dat ook (gehad) na een miskraam? Ik ben bang voor die pijn, lichamelijk en ook wel een beetje geestelijk.. Zou het erg moeilijk vinden om het weer mee te maken. Het viel me nogal zwaar toen ik  twee weken geleden op kraamviste ging bij een vriend die net een dochter heeft gekregen.. Vond het erg moeilijk allemaal.. Ik wil niet nog een mk meemaken, het deed zo'n pijn.. Maar toch hoop ik wel op zo'n klein wondertje, tis een beetje dubbel..

Ik hoop maan, dat het allemaal goed zal gaan, en idd je hoeft nog niets te voelen he, dat zegt nog niet zoveel. Het duurt zeker een week voordat het eitje ingenesteld is..!
Ik duim voor je meid!

ga ik nu even Dion haar topic lezen! En Dion hoe is het bij jou? En je bezoek aan de gyn, hoe is dat afgelopen?

Liefs Anne!

Och shit maan, ik had je laatste reactie over het hoofd gezien.. Sorry!

Hoe is het met je nu? Domme vraag misschien, niet goed natuurlijk..
He bah, ik hoopte dat het goed zou gaan voor je! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu.. Baal voor je, ontzettend!

Liefs en een dikke knuffel!

He Maan,

Wat ontzetten K*T voor jullie dat het weer misgegaan is. Weet gewoon niet wat te zeggen, dit is echt ongelooflijk. Had zo gehoopt dat het goed zou gaan.
Veel sterkte met de verwerking. En als er iets is, je weet het: stort je hart hier maar uit.
Kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen.

Hier alles zijn gangetje. Voel totaal niets, behalve dan dat ik om 3u 's middags totaal opgebrand ben. En ondanks het vroeg naar bed gaan en meteen in slaap vallen, de volgende dag weer erg moe. Dinsdag krijg ik bloeduitslagen van de gyn. Donderdag mijn NOD. Afwachten dus.

liefs,
Dionne

Terug
Bovenaan