Receptjes uitwisselen??

O, ik zie dat je vraag voornamelijk was of je het in kon vriezen..................echt tijd voor bed, dat is duidelijk!
Wij hebben het wel gedaan, waarmee zou je het willen mengen??
Een kiwi is zo ergens doorheen geprakt, en denk dat als je hem als echt vitamine bommetje wil geven, het beste vers ergens doorheen kan doen.
Ik deed het bijvoorbeeld ook door de appelmoes die ik dan eerst uit de vriezer haalde, en dan een halve kiwi er door heen ofzo...............

Hallo allemaal,

Op www.keukenkikker.nl kan je leuke recepten vinden voor baby's. Je kan zoeken op soort maaltijd (groente / fruit / brood/ etc) maar ook op leeftijd van je kind. Heel handig.

Groetjes,

Sandra

@Rimke; je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Soms draaf ik een beetje door in m'n vries-obsessie! hihihi... De kiwi's zijn nog niet helemaal rijp genoeg dus ik heb het nog niet kunnen testen. Heb al wel banaan en liga in huis, dus het moet goed komen!

Hoi dames,

Jasper vind kiwi met alles lekker hij eet het heel vaak. Kiwi met mango is z'n favoriet.
En over de spagetti slierten, ik heb ipv spagettie vermicelli gebruikt ;) is net iets dunner en kleine stukjes en het is in principe hetzelfde als andere pasta's. Die kleine man man vind ze erg lekker

Liefs Jen

Maudy smult er ook van hoor!
Ennuh, hebben jullie al aardbeitjes geprobeerd???
Een nieuwe topper hier.............gemengd met wederom een banaantje, een vitamine bommetje weer, en enorm veel anti-oxidanten.................supergezond dus die aardbeien!!!

Pffffffff, waar zit ik met mijn hoofd!
Goede tip ook van die vermicelli Jen!
Maudy heeft vandaag ook weer pasta gegeten, een handje elleboogjes gekookt en ik dacht, ik zie wel waar het schip strand............ze heeft de hele bak leeg, zonder geplette macaroni maar gewoon met hele macaroni!
Ik dacht, als ze dat brood weg krijgt, dan moet een macaroni-tje ook wel lukken, en ja hoor!

zo van het weekend maar eens even weer wat eten maken voor ons mannetje want de diepvries raakt weer erg leeg. maar zoek nog even lekkere nieuwe recepten.
Effe een vraag ik ga nu ook maar eens vlees of vis erdoor doen dat deed ik nog niet alleen in de pasta saus en ja die is hier ook nog steeds geen favoriet, maar bakken jullie het vlees gewoon? bij de keukenkikker staat namelijk telkens koken en de vis hoe doen jullie dat. ik dacht eraan om nu wortels met ui en gehakt te maken doen jullie dan de ui rauw erdoor?

groetjes

Terug
Bovenaan