Maudy was idd ook dol op haar witlof potje! Wij hadden alleen ipv banaan rozijntjes..........smullen maar!
De curry gaat er in als zoete koek, en de voorraad begint weer te slinken. Heb tussendoor nog eens brocolli met zoete aardappel gemaakt, gewoon zonder extraatjes en dat blijft ze heerlijk vinden! Volgende week ofzo, ga ik weer bloemkool met aardappel, appel en kerriepoeder maken.........is altijd een goede.
De pastasaus hou ik er ook in, ze is er niet dol op, maar ze moet het wel eten, want wij eten heel vaak rode pasta saus.
Verder ga ik die curry er ook in houden, lekker met kokos en veel groenten.
Ik mag hier ook absoluut niet klagen, de overstap naar vast voedsel heeft ze helemaal zelf gemaakt, ze was er gewoon aan toe.
Ze smikkelt van haar boterhammetje, fruit valt ze bijna aan, avondeten gaat soms heel makkelijk en soms wat lastiger, maar dan krijgt ze nog een fabriekspotje fruit erbij.........zodat ze toch een fatsoenlijke maaltijd/hoeveelheid eet.........ook als ze erge honger heeft krijgt ze dat. Ze eet al 2 stuks fruit op een dag, dus zo'n fabriekspotje frutapura kan best............
Grappig om te merken hoor, geen strijd over het eten, daar begin ik niet aan. Ze eet wat haar aangeboden wordt, soms heel veel, soms wat minder.............prima. Ik heb ook niet elke dag overal trek in..............als ze maar een paar hapjes eet, en dat lukt altijd. Daarnaast kan ze wel wat lijden, en als het avondeten heeel goed is gegaan laat ze gewoon wat meer van de avondfles over, anders drinkt ze hem zelfstandig vasthoudend leeg.................lekker ding van me.