Record!

Hallo,

Ja, erg snel ja, maar het kan sneller!!! Ik zelf ben in 2 uurtjes geboren en mijn buurvrouw heeft over haar tweede bevalling maar 1 uur gedaan!!!

Dat is wel erg snel, dan bevat je niet eens dat je aan het bevallen bent volgens mij. Ik heb er bij mijn eerste iets minder dan 5 uur over gedaan en toen had ik al zoiets van:" was dit het al?"

Ik hoop dat het nu weer zo mag gaan.

Groetjes Paula
35.4 weken

Over naweeen kan ik helaas wel meepraten. Schijnt overigens niet alleen met snelheid van de bevalling te maken te hebben, maar ook met het hoeveelste kind je baart. Hoe meer bevallingen, hoe meer naweeen. Na mijn tweede bevalling (drie uur) heb ik inderdaad ongeveer 5 dagen naweeen gehad. Nu, bij mijn derde had ik eveneens vijf dagen naweeen maar die waren veel pijnlijker. Zat echt vet aan de paracetamol. Deze weeen vond ik veel moeilijker om op te vangen. Daarnaast is het erg onhandig als je zit te puffen waar de kraamvisite bij zit. Ze zijn echt zo heftig dat je niet meer kan praten. Niet leuk dus.
Ivy

Voor de naweeen is ibuprofen meestal beter als pijnstiller. 2 tabletten van 400 mg in een keer innemen. Vaak is het  maar 1 keer nodig. Wel van te voren eten, nooit op een lege maag innemen.  

hoi,

Ik ben 20 juni 2005 bevallen van mijn dochtertje.
Ik had veel last van de rugweeen en ben naar het ziekenhuis gegaan.
Om 07.00uur had ik een spuit gekregen voor depijn en 2 uur later mog ik gaan bevallen.
Het persen heeft echter 12 minuten geduurt en was bevallen van een mooi meisje.
Het is mijn eerste kind en de verloskundige stond versteld van de snelle bevalling.
Er zijn vrouwen die doen daar uren over en ik dacht alleen maar bij mij zelf: Het kindje moet eruit....Ik heb pijn!!!!
Ik ben er best wel trots op dat het zo snel is gegaan!!

Groetjes

Hoi,
Ik ben 15-2-2004 in 3uur en 56min (waarvan 43 min geperst)  bevallen van een zoon , deze bevalling begon met het breken van de vliezen ,en 18-2-2006 in 1uur en 56 min (waarvan 26 min geperst)  van een dochter ,deze bevalling begon met weeen. De bevalling gaat zo snel dat je achteraf gaat bedenken of het wel echt gebeurd is...."t is dat ik idd verschrikkelijke naweeen heb gehad (5dg).De eerste dag heb ik 's avonds bijna gedacht dat er nog een kindje moest komen...... Maar je vergeet het erg snel allemaal

Doreen

Terug
Bovenaan