Reuma en zwangerschap

hoi,
hoe gaat het met jullie dames?
hier redelijk, best last van mijn rug, en stijf gevoel, maar heb ook teveel gedaan op me werk, dus nu maar even rustig aan,wou gaan pakken voor verhuis, maar ik denk dat ik dat vandaag maar niet doe, dat ga ik maandag doen, het laatste wat nog moet gebeuren.

liefs

Het weer is lekker, dat scheeld. Maar hoop dat het nu eens ophoud met dat wisselvallige. Geef mij dat zonnetje maar. Hoeft niet kei warm zijn, als het maar niet zo benauwd is en steeds dan regen, dan zon. Die weerschommelingen verneem ik wel. Kan de laatste nachte mijn draai niet vinden in bed, dus word dan veel wakker. Verder gaat het zijn gangetje. Helaas nog wel wat rd-tjes, dat maakt je lichaam natuurlijk ook gevoeliger en anders. We gaan gewoon genieten van deze zondag wat jullie?

Liefs Nathalie

Hoe is het met iedereen? Hier veel revalidatie therapie en vanmiddag aantal uurtjes achter elkaar gewerkt. Eigenlijk weer teveel. Dus lig nu in bed met rot gevoel in mijn lichaam. Maar goed ga nu lekker slapen. Morgen weer hydrotherapie.

Weltrusten, liefs Nathalie

hoi nathalie,
hier gaat het goed, gisteren naar fysio geweest. ze was zeer tevreden over me hernia. het was in twee weken tijd met mn oefeningen veel beter geworden, nu is het de kunst om de oefeningen te blijven doen en weer sterker te worden.
met reuma gaat het ook weer beter. paar weken me minder gevoeld, en nog wel stijf s ochtends, maar het gaat ook weer ff beter.

werkt jou therapie?

liefs.

Hi Bloemetje, fijn om te horen meis! En heerlijk nu in jullie nieuwe huisje.
Positieve dingen!

Vorige week echt onwijs veel therapie gehad, had niet eens tijd om te herstellen, zo voelde het teministe. Daarom met ergotherapie ook besloten om daar eerst niet verder te gaan. Eerst revalidatie traject fysio een beetje meer op gang laten komen enzo. En den andere therapie daar om heen. Strakkies weer hydrotherapie. De fysio voor mijn heup heb ik moeten stoppen, omdat anders in de problemen kwam met zorgverzekering. Omdat ik hydrotherapie heb, fysio en revalidatietraject in het ziekenhuis. Das denken ze voor de zorgverzekering een beetje teveel van het goede. Nu maar kijken hoe het blijft gaan met mijn heup. Anders moeten ze er in het ziekenhuis maar iets mee doen.

Morgen keuring voor en over mijn aangepaste auto. Die ik 01-07-08 95% zeker kwijt raak mits de gemeente iets voor me kan beteken. Heb het al die tijd een beetje van me af kunnen zetten, maar merk dat het nu het dichterbij komt, ik die spanningen in mijn lichaam ga voelen. De laatste dagen zowiezo wat geprikkeld/geirriteerd. Maar goed nieuwe dag, nieuwe kansen. Gaan er maar iets moois van proberen te maken.

Nu eerst met de auto naar de garage voor grote beurt!

Fijne dag! Liefs Nathalie

hoi nathalie,

balen dat het nu in de stress zitten is over je keuring van auto, of voor auto.
Het kan dus betekenen, als ik het goed begrijp, dat je geen auto meer mag rijden?
en aan de hand waarvan baseren ze dat dan?

En wat raar dat je therapie die je nodig hebt moet stoppen omdat het anders niet meer vergoed word. Erg krom hoor, vind ik dat. maar ja waarschijnlijk erg weinig aan te doen?

nou, ik ga weer ff, moet vanmiddag ook naar dokter, heb erg vreemde donkere plekken op been, en op arm, lijken adertjes die allemaal gesprongen zijn met daar rondom allemaal bruine plekken, lijkt op blauwe plekken, heb me enkel nergens aan gestoten.

liefs

Hoi,
Hier ben ik weer.
Gisteren bij dokter geweest, hij gaat me volgende week verwijsbrief geven voor reumatoloog, zodat ik samen met hem kan zien hoe ik het best en fitste een zwangerschap kan ingaan, Zijn wel druk aan het oefenen, en gisteren ongi geworden, dus weer niet raak.

liefs

Jammer Bloemetje dat je ongi bent geworden, had het al in andere topic gelezen. We kletsen wat af overal hè. In topic @1984Nathalie1984 staat het hele verhaal van vanmorgen. Misschien dat je daar ff kan lezen? Heb ff niet de kracht en de puf om het nu duidelijk hier uit te gaan leggen. Daar staat heel veel over wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is.

Bedankt voor jullie luisterd oor!

Terug
Bovenaan