Goedemiddag, hier was ik ook weer ff. Er werd gevraagd over medicijnen. Ik slik alleen als ik het echt echt echt niet meer uithoud. Want ik ben er een beetje inmuum voor geraakt. En tis natuurlijk niet goed voor je lichaam, met of zonder baby. Als je alleen al denkt aan je maag enzo. Die zware medicijnen. Ik heb op gegeven moment besloten om ze niet meer te nemen, want met of zonder medicijnen, pijn heb ik altijd. Maar soms is het gewoon niet meer uit te houden, en dan hoop ik gewoon dat ze helpen. Als je dagelijks slikt raakt je lichaam eraan gewend hè. Maar ik denk dat dat voor iedereen anders is hoor meiden. Elke vorm van reuma of andere ziekte is anders. Tuurlijk zijn er dingen die overeen komen.
Hoe te doen naar de zwangerschap? Nou ik denk eerst nog maar eens ff na over zwanger worden. En als ik positieve test in handen heb de chiropractie waar ik onder behandeling ben bellen. Die houd me heel goed in de gaten enzo. Ik weet bijvoorbeeld ook niet zeker of ik op ''gewone'' manier mag en kan bevallen. Niet alleen vanwege mijn heup, maar ook ivm mijn whiplash. En tja de kans op bekkeninstabiliteit is ook allemaal afwachten. Maar dan denk ik weer, dat kan iedere vrouw krijgen. Dus maak me daar eigenlijk niet te druk om. We willen gewoon heel graag een kindje. Ik moet goed naar mijn lichaam luisteren en advies inwinnen. En dan gaat het vast allemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. En na de bevalling kraamzorg regelen, heb gehoord dat je in sommige situaties voor extra kraamzorg in aanmerking kan komen. En ik wil gewoon heel graag een bedje, waarvan de spijlen opzij of naar beneden kunnen, zodat ik de toekomstige kleine niet zover hoef te tillen en ook ff kijken hoe we dat doen met de box enzo. Maar ik denk dat dat allemaal best goed komt hoor. Denk wel dat we ons weg hierin vinden. En weet je wat het voordeel is meiden. Onze kleintjes kunnens we al best vroeg leren om zelf wat dingetjes te doen. Kids voelen dat heel goed aan hoor. En we hebben hun papa's ook nog hè.
Hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger mogen worden, en een mooie zwangerschap hebben! Liefs Nathalie