A
Anoniem
Guest
Hey Meiden, hier was ik dan eindelijk ff. Ik was gisteravond te moe om nog heel lang bericht hier te gaan posten, maar vind het wel fijn dat dit topic geopend is. Al heb ik dan geen reuma, maar wel de nodige beperkingen dus tis wel fijn om hier met elkaar te kunnen kletsen.
Ik zal ff in het kort een beetje proberen uit te leggen wat ik heb. Ik heb een zieke heup, dat heet epifysolyse, als ik oud omaatje ben moet ik ooit eens nieuwe heup. Daarnaast heb ik hypermobiliteit. Waardoor ik blessure gevoelig ben en dus makkelijk kneus enzo. Plus chronische pijnklachten en dan als toetje een auto ongeluk in vorig jaar, waarvan ik nog dagelijks de gevolgen beleef d.m.v whiplah. Maar verder goed gezond, hihi. Ik heb eigenlijk van alles wat en tis erg genoeg allemaal, maar soms moet je er niet te zwaar aan tillen. Proberen zoveel mogelijk te genieten in het leventje. En wij willen ontzettend graag een kleine. Dus zijn in maart gestopt met de pil.
Hopelijk krijg je 28 mei meer duidelijkheid Anna. Heel veel succes in elk geval.
Liefs Nathalie