Reuma en zwangerschap

Hoi ladies,

Wat fijn Nimfje dat het goed gaat tijdens je zwangerschap!
Dat zijn verhalen die we graag lezen!

Ik maak niet zo'n lang verhaal vandaag want ik heb een behoorlijke off day!
Eigenlijk moet er nog een hoop in huis gebeuren maar ik heb totaal geen puf joh.
Mijn lijf werkt niet echt mee de laatste dagen, zal blij zijn als het volgende week eindelijk onderzocht wordt.

Mijn NOD is trouwens aanstaande maandag en ik ben heel benieuwd.
Ik voel vanalles (zere borsten, misselijk e.d.), maar dat is misschien een stille hoop  want ondanks alles zou ik toch wel heel graag een tweede wondertje willen krijgen.

Ik ben niet van plan om me eronder te laten krijgen door die stomme pijn hoor!

Zo, dat wilde ik ff zeggen haha.

Tot schrijfs!

Groetjes Anna

Anna,
Wat *** dat je je zo voelt.
Even lekker rustig aan doen dan hoor.

Aanstaande maandag nod. Spannende tijd te gaan dan. Hopelijk is het raak. Zou erg fijn zijn. in de hoeveelste ronde zitten jullie nu?

Ik ben vanmiddag bij fysio geweest, in verband met mijn hernia die ik nu heb. Pff, wat heeft ze me zeer gedaan. Me rug gaat ook helemaal gespannen zitten en daar heb ik nu best last van. Maar ja, ook mij krijgen ze er niet onder hoor.

Groetjes Bloemetje.

Hoi,

Vandaag gaat het ietsje beter dan gister.
Lekker gezwommen met  onze kleine meid en mijn ouders.

Vanmorgen dacht ik dat ik ongesteld werd ( 4 dagen te vroeg ???) maar het was maar een klein beetje rozig bloed in mijn slipje (sorry voor de details ) en het was eigenlijk snel weer weg.
Hopelijk een innesteling? Zou dat nog kunnen eigenlijk?

Dit is  pas de eerste maand dat we het proberen (eigenlijk deden we een beetje nonchalant, zo van waarom met condoom eigenlijk?) dus het zou te gek zijn als het meteen raak is!
Maar dan hoop ik wel dat er snel iets verbetert in mijn lichaam...

Bloemetje, wat rot dat je een hernia hebt.
Mijn man is ook al een aantal weken thuis met een hernia.
Hij blijkt het al ruim een jaar te hebben, en fysio heeft al die tijd niets geholpen helaas.
Nu loopt hij bij een chiropractor en zit er eindelijk verbetering in.
Misschien iets voor jou?

Hopelijk voel je je snel weer beter.

Groetjes, Anna

Meiden ik reageer morgen weer. Ben helemaal kapot.
Gaat ff niet lekker hier en kom uren in een dag te kort met alle dingen die ik MOET
Veel therapie e.d. Ik probeer het zo te plannen dat ik ook mijn rust moment heb
Maar de laatste dagen echt gekkenhuis. En dan ook nog een lichaam die niet mee werkt. En dan vanavond ook nog dingen doen die totaal niet goed zijn voor mijn lichaam (eigen schuld dus nu!) Tja dan baal je gewoon ff van alles!

Ik ga proberen mijn bedje in te komen en lekker te slapen.
Mama Iris hopelijk zetten de rd-tjes niet door meis. En anders heel veel geluk in ronde 2

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, wat naar dat het allemaal even niet loopt, begrijp dat dat erg frustrerend is.
en wat een gedoe met al die therapie, nu hopen dat het nog uithaald.
doe je rustig aan?

mama iris, ik loop nu anderhalve maand bij fysio en er zit wel verbetering in, enkel sinds gisteren weer meer pijn (veel meer eigenlijk) en weer uitstraling naar been
En dat is niet goed.

Ook denk ik dat ik weer een ontsteking aan het krijgen ben van reuma, is echt meer dan een jaar al geleden nu.
Maar gisteren was echt een pittige dag op me werk. sinds vanmorgen doet me pols behoorlijk pijn. hij is ook dik en het is echt de herkenbare pijn van me reuma Balen, dat kan ik er nu eigenlijk echt niet bij hebben, met het verhuizen enzo. Maar ja, toch maar weer even rustig aan gaan doen. Ben teveel van mezelf aan het vragen denk ik.

Ik kon me vannacht amper omdraaien in bed of ik werd wakker van de pijn. Nu gaat het gelukkig iets beter. Ik probeer zoveel mogelijk wel een beetje te lopen ipv te zitten, want dan word ik helemaal stijf en is het moeilijk overeind komen. Maar als ik teveel doe dan gaat het dalijk nog minder, dus tis een beetje middenweg vinden. Het zonnetje maakt een hoop goed vandaag.

Hoe gaat het met jullie?

Balen dat het zo gaat nathalie, zit de laatste dagen beetje tegen bij jou?
Het is ook moeilijk om de ideale tussenweg te vinden.
Hopelijk lukt dat een beetje.
hopelijk heb je komende nacht een betere nacht.

liefs

Terug
Bovenaan