Vandaag gaat het ff niet zo lekker met me. Ik had vanmorgen om 8.30 uur hydro therapie. Maar bij elke beweging die ik maakte kraakte mijn heup. Sinds gisteren al dat ik me snel pijn doe. Paar boodschapjes tillen en had ineens erg pijn in mijn pols, van dat soort gekke dingen. Zwemmen ging dan ook niet top vanmorgen. Kon niet alle oefeningen mee doen en eigenlijk best een tijd een beetje op het trappetje gezeten en af en toe weer beetje lopen enzo. Het ging niet zoals ik wou.
En dan baal ik wel hoor. Ben daar verdorie de jongste. Zwem met mensen waarvan sommigen mijn opa of oma konden zijn. Dat is soms al moeilijk genoeg, maar okay ik doe het voor mijn eigen bestwil en gezondheid, dus dat maakt me dan niet zo heel veel uit. Maar zoals vandaag heb ik het dan er wel ff moeilijk mee.
Nu maar ff rustig aan doen. Net in delen de vaatwasser uitgeruimd en moet eigenlijk nog ff wasje op hangen. Stofzuigen moet ook, maar dat red ik echt niet (normaal ook al niet, maar ja) Dus maar ff alles aanpassen hè.
Hoe gaat ie bij jullie? Liefs Nathalie