Reuma en zwangerschap

Die weerschommelingen doen mijn lichaam niet veel goeds. 's Winters heb ik ook wel eens last van kramp enzo. En ben koukleum doordat mijn bloedsomloop niet toppie is. Dus doe mij ook maar zomer, maar ligt wel aan de luchtvochtigheid dan. Kan wel goed tegen warm weer gelukkig.

Liefs Nathalie

Vandaag gaat het ff niet zo lekker met me. Ik had vanmorgen om 8.30 uur hydro therapie. Maar bij elke beweging die ik maakte kraakte mijn heup. Sinds gisteren al dat ik me snel pijn doe. Paar boodschapjes tillen en had ineens erg pijn in mijn pols, van dat soort gekke dingen. Zwemmen ging dan ook niet top vanmorgen. Kon niet alle oefeningen mee doen en eigenlijk best een tijd een beetje op het trappetje gezeten en af en toe weer beetje lopen enzo. Het ging niet zoals ik wou.

En dan baal ik wel hoor. Ben daar verdorie de jongste. Zwem met mensen waarvan sommigen mijn opa of oma konden zijn. Dat is soms al moeilijk genoeg, maar okay ik doe het voor mijn eigen bestwil en gezondheid, dus dat maakt me dan niet zo heel veel uit. Maar zoals vandaag heb ik het dan er wel ff moeilijk mee.

Nu maar ff rustig aan doen. Net in delen de vaatwasser uitgeruimd en moet eigenlijk nog ff wasje op hangen. Stofzuigen moet ook, maar dat red ik echt niet (normaal ook al niet, maar ja) Dus maar ff alles aanpassen hè.

Hoe gaat ie bij jullie? Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, niet doen wat je niet red hoor!!
Jammer dat het zo gaat vandaag. hopelijk heb je morgen weer een betere dag.
Heb je als je slechte dag hebt dan ook vaak aantal slechte dagen na elkaar?
En hoe gaat jou vriend er eigenlijk mee om?

liefs

Ik moet ook wel rustig aan doen. Moet vanmiddag ook nog weg dus!
En deze week uitgerekend veel therapie. Wat ook weer de nodige energie kost
Fysio werkte met oog op mijn whiplash steeds averechts, daardoor is fysiotherapeut hier er eigenlijk mee gestopt, omdat ie niet meer wist hoe ie me moest behandelen zei hij.

Ik ga gewoon uit van het postieve. Hopen dat luisteren naar mijn lichaam beloond word. En maar beetje hulp vragen van mijn mannetje. Tja af en toe wil ik wel eens weten wat er in zijn koppie om gaat. Maar hij is heel lief. Zei net ook dat mijn heup zo pijn deed. Komt ie meteen naar me toe: ahhh lieffie en krijg ik een kus en een knuffel. Dus dat is wel heel lief. En hij wist voordat we relatie kregen wat ik heb. Maar ja daar kwam auto ongeluk natuurlijk overheen. Hij zegt altijd dat ie van me houd om wie ik ben, en dat ie me gewoon ontzettend lief vind en veel voor hem beteken. Dat krijg ik te horen als ik soms wel eens zeg: wat moet je toch met mij, hihih.

We zijn vandaag 3 jaar samen

Nathalie,
gefeliciteerd voor jou en je vriend. Leuk he, om elk jaar te kunnen zeggen, we zijn zo lang bij elkaar.
Mijn vriend en ik zijn nu 5 jaar en paar maanden samen.

Wat lief dat je vriend je zoen en knuffel komt geven wanneer je zegt dat je zoveel pijn hebt. Dat doet je wel weer ff goed denk ik?

Geniet van je mannetje vandaag. Vier het maar goed ;-)

Liefs

Hi allemaal,
ik hoor eigelijk niet tot jullie forum (ben gelukkig 28w zwanger) maar lees nog af en toe mee.  ik heb ook fibromyalgie (weke-delenreuma).
ik heb zelf tijdens de zwangerschap ook veel minder last van de fibro. klachten dus dat is erg positief.
wel heb ik minder energie en kreeg ik met 18w al last van een lichte bekkeninstabiliteit. maar mer fisio. is dat gelukkig goed onder kontrole en verergerd het niet echt.
ik weet dat niet een zwangerschap het zelfde is maar er zijn mensen uit mijn omgeving met reuma die zeggen dat hun zwangerschap een herlijke pijn vrije 9 maanden was.
ik wens jullie allemaal een spoedige en heerlijke zwangerschap toe.
gr nimfje

Terug
Bovenaan