sorry dat ik ff inbreek hahah
maar las net bij ukkepuk dat je die fles van 23 uur niet weg mag laten ivm de hersenen ? was dat nou weer...nooit van gehoord...maar goed..ik vind dat als jou kindje er aan toe is en die fles niet nodig heeft je die gewoon weg moet laten..dat geld ook voor het geven van een papfles, fruit, groeten ect...daar heb je toch geen toestemming voor nodig
Het CB is er voor de richtlijnen en om de groei van je kindje te checken, en zelf daarin falen ze soms, maar dat ff terzijde..Ze mogen zeggen wat ze willen, maar jullie als ouders beslissen..
Maudy van rimke is b.v erg vlot met doorslapen van 20 tot 7...dat vind ik erg knap. Lois van mij deed dat wat later. die sliep wel door vanaf 6 wk , maar had die fles van 23 nog een paar weken nodig..
Ieder kindje een ander ritme..dat zal je staks merken met bijvoeden enzo..de 1 pakt groente eerst..want fruit zou te zoet zijn, dan lusten ze later geen groeten, Nou nergens last van hoor.. Lois kreeg eerst fruit, al voor de 4 maanden trouwens, wat ook niet iedere baby kan hebben, en eet nu net zo makkelijk de groente..
Wat ik dus eigelijk in het kort wil zeggen hahaha...doe waar jij en je kindje je lekker bij voelen..en anders probeer je het toch gewoon eens ? in het weekend ofzo..je merkt vanzelf of het lukt of niet..beetje schuiven met de flessen..enzo..
succes..
enne ik wil die bijbel ook...zeur al een tijdje...hint hint..bij me man..als de kerstman hem niet brengt, dan koop ik hem maar zelf hahaha
xx bambi