Rimke, is dit weer een sprongetje?!

Wat een geweldige foto van Maudy!!!! Ohg ohg, ik ken het! Wat voel je je schuldig en wat kunnen die kleine apen je al om  hun vinger winden! Nee hoor, ik word niet zo'n moeder die toegeeft!  Hahaha!

Reef krijgt BV en sliep weken door. Nu sinds een week wordt hij weer wakker om 1 uur. Hij heft een KMA, dus ik mag niets bijgeven. Wel heb ik stiekum door de borstvoeding in de laatste fles (120 m) 2 schepjes KV gedaan, maar dit hielp niets, dus ook maar niet meer gedaan. Ach, gaat vast wel weer over, het is vast een sprongetje.  

Dinsdag is er bij ons ingebroken, digitalecamera en videocamera weg! Gelukkig had ik de foto's net op de pc (en die is antiek, dus staat er nog) maar alle film van Reef vanaf 6 weken is weg (fruithapje, zitten, schaterlach, sinterklaas, etc.)  Wat kunnen die  *******************kinderen hier uit de buurt gemeen zijn!  Bah Amsterdam is een rotstad!

o jeetje wat erg dat je defilms nu kwijt bent wat een rot mensen ik snap niet dat mensen dat doen. maar gelukig heb je de foto's nog ik geloof dat ik het bandje er maar uit haal sterkte ermee

groetjes an

Whahaha, ik zou inderdaad nooit zo'n moeder worden............zucht!

Wat afschuwelijk dat je al je filmpjes enzo kwijt bent! Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun takken van andermans spullen afblijven..........tjongejonge!
Hoe brutaal.

Wel fijn dat je in ieder geval nog iets hebt.......maarja, dat is een schrale troost.

Liefs Rimke

hihihi ik vind die foto wel grappig, dit is de lip waarmee ze mama krijgen waar ze die willen hahaha..nee Lois heeft die lip niet, of nouwelijks..
Maar ik heb Lois altijd overal mee naar toe gesleept, voornamelijk me ouders...maargoed dat doet Rimke toch ook ? jullie gaan vaak weg en nemen Maudy dan mee, dus dat zou het probleem niet zijn..

Maar vind het soms niet zo leuk hoor dat Lois iedereen zo leuk en lief vind..lacht naar iedereen en vergeet mama af en toe...maar van de week toen ik zo ziek was, was ze ff een middagje extra bij me ouders..en toen ze haar weer kwamen brengen strekte ze der armpjes naar me uit....snik...dat blijft nu hangen,...ze vind me toch de liefste hahaha

Rimke hoe gaat het met die 4 flessen...lukt het vandaag ?

xx bambi

had nog een pagina gemist..

wat verschrikkelijk dat je het filmmateriaal kwijt bent, sommige mensen hebben geen idee he.,....idioten..die snappen niet dat die camera er niet toe doet, maar het materiaal wat er op staat is niet vervangbaar...waar moet dat heen met die wereld..zucht...

Terug
Bovenaan