ROKEN

ik heb in mijn vorige 2 zwangerschappen allebei gerookt helaas:(

Nu mag ik weer zwanger zijn en heb tot de 7week gerookt, ben toen gestopt en heb geen meer aangeraakt!
Voel stukken beter en de baby groeit nu beter als de 2 vorige zwangerschappen..

Voor alle rokende zwangere.. ga vooral niet met te veel schuld gevoel rond lopen, daar krijg je stress van, en dat is veel erger dan roken. spreek met je eigen minimaal af dat je een maximum rookt per dag..
 
hoi iedereen ik ben zelf nu 14 weken zwanger..vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik van een pakje zware sigaretten naar dunne mentol sigaretten gegaan waarvan ik 5 halve op een dag rook maar maak ook dagen van 5 uur smorgens tot 10 uur savonds maar ben een super stresskip en kan alleen met dat siggaretje wat rustiger worden....ben blij dat ik niet de enige ben die nog rookt hoe fout het ook is en schuldig ja dat voel ik iedere keer als ik weer een haaltje neem .....
 
hoihoi, Ik rook ook, en ben 10 weken en 5 dagen zwanger, Het is erg slecht ik weet het, maar mijn tip naar alle moeders die zwanger willen worden, is dan ook; stop ruim voordat je weet dat je zwanger wilt worden, want als het hcg hormoon eenmaal in je lichaam zit, is het veel moeilijker om te stoppen, ik voel me ook schuldig na elke sigaret die ik opsteek, Maar ik krijg stress, en spanning als ik het niet doe, En ik heb gehoord dat je dan nu beter een sigarretje kunt opsteken, inplaats van dat je alleen maar stress hebt, want stress krijgt de baby dan ook, Dan maar een sigaretje, en moeders die zwanger willen worden; STOP MET ROKEN, want ben je eenmaal zwanger, Lukt het je niet meer om te stoppen. Suc-6 allenmaal
En voor de moeders die het wel gelukt zijn, Petje af..Want mij lukt het niet

mamakimmie
 
dag meiden,
Ik was tot 2 weken terug een zware rookster, zeker een pakje per dag. Maar toen ik voelde dat ik zwanger was, ben ik er accuut mee gestopt. Hoe zwaar het ook was....
Dit kindje, dit nieuwe leventje gaat toch voor alles? Daar heb je toch alles voor over, dat het sterk en gezond is?
Ik start nu aan mijn 6e week zwangerschap, en voel me stukke beter en lekkerder nu ik ook gestopt ben met roken... echt hoor meiden, even doorbijten de eerste 2/3 dagen en dan ben je letterlijk "opgelucht" en trots op jezelf.
Succes
 
Gewoon proberen, ik weet dat het moeilijk is, ik rook zelf ook maar ik word er misselijjk van dussss......een betere optie is er dan niet dusssss stoppen, koop gewoon wat leuks voor je baby ipv een pakje sigaretten, ennnn ze worden ook steeds duurder
 
Gewoon proberen, ik weet dat het moeilijk is, ik rook zelf ook maar ik word er misselijjk van dussss......een betere optie is er dan niet dusssss stoppen, koop gewoon wat leuks voor je baby ipv een pakje sigaretten, ennnn ze worden ook steeds duurder
 
van 1 pakje naar NUL!
En moet zeggen, het lukte me nooit! Maar doordat ik niet stopte voor mezelf maar voor een onschuldig klein kindje, was het ineens ontzettend makkelijk!

Succes!
 
Terug
Bovenaan