Roken!?!?

Hallo allemaal..

Nou nou flinke topic geworden!
Zoals ik al eerder heb gezegd moet iedereen zelf weten of ze daar rookt of niet, maar de opmerking (weet niet meer precies wie het was) ''begint al goed als aanstaande moeder'' schoot bij mij ook even in het verkeerde keelgat.
Alsof een sigaret opsteken je een slechte moeder maakt! Dat vond ik niet zo leuk om te lezen, je mag het natuurlijk vinden, maar pas gewoon op met wat je zegt wat zulke dingen betreft, deze komen hard aan en helemaal hier tussen al die rondvliegende hormonen ;)

Nou, IEDEREEN nogmaals en hele fijne zwangerschap en dat we straks maar allemaal een gezond kindje in onze armen mogen houden.

Liefs Antoinet

quote: Antoinette1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2007 17:47:25'));

Hallo allemaal..

Nou nou flinke topic geworden!
Zoals ik al eerder heb gezegd moet iedereen zelf weten of ze daar rookt of niet, maar de opmerking (weet niet meer precies wie het was) ''begint al goed als aanstaande moeder'' schoot bij mij ook even in het verkeerde keelgat.
Alsof een sigaret opsteken je een slechte moeder maakt! Dat vond ik niet zo leuk om te lezen, je mag het natuurlijk vinden, maar pas gewoon op met wat je zegt wat zulke dingen betreft, deze komen hard aan en helemaal hier tussen al die rondvliegende hormonen ;)

Nou, IEDEREEN nogmaals en hele fijne zwangerschap en dat we straks maar allemaal een gezond kindje in onze armen mogen houden.

Liefs Antoinet

Nog 1 keer dan, voor de mensen die dus te beroerd zijn een paar berichten terug te lezen. Ik hoop voor je dat je er niet in gestikt bent, als mijn mening je verkeerd geschoten is. Het is ook een uitdrukking en veroordeel niemand op het slechte moeder zijn. Waar het om gaat, als je   het niet kan laten voor je kindje in je   buik, kan je het straks ook niet als ie uit je buik  is.

Maar nogmaals voor de hard leerse onder ons. Even heel hard gezegt. Zoek het allemaal lekker uit. Of te wel maak je eigen beslissing. Ik zal respecteren dat dit je eigen beslissing is. mij maakt het niks meer uit. (ook onder invloed van hormomen)

Ik vond de woorden van randy eigelijk wel een goede afsluiter van dit topic, maar goed iemand kon het toch weer niet laten.

succes allemaal.

gr.Bambi

de hardleerse onder ons? ik laat alleen even weten dat IK VIND dat jou opmerking nogal kwetsend is.
dat mag ik toch zeggen? precies, dat dacht ik..

Hihihi!
Wat een hormonen!!!???
Fijne zwangerschap allemaal meiden, en geniet ervan op je eigen manier, en ga om met al het verdriet op je eigen manier.............als jij je er goed bij voelt, is het goed.
Dikke kus Rimke

hier nog iemand die vreselijk veel moeite heeft met stoppen!!!
sinds vandaag heb ik nog geen peuk aangeraakt en mn humeur word er niet beter op...
inmiddels al bijna 9 weken zwanger (morgen) valt me erg zwaar
wie heeft er tips, kan ieder moment in tranen uitbarsten zo slecht voel ik me nu,,,,,help!!!!

groetjes

Ik vind het heel erg knap van je dat je nog niet gerookt hebt vandaag!!
Toppie hoor meid!!!

Mss kun je iets pakken, waar je mee kunt spelen, een stressballetje ofzo.
Of iets in je mond doen.
Het wilt tuurlijk niet bij iedereen helpen (zoals bij mij), maar andere vrouwen hebben er weer wel baat bij.

Heel veel succes met het wel of niet kunnen stoppen met roken!!

En natuurlijk een fijne zwangerschap!!

Groetjes Debby, mv Dylano 31wkn en 3dgn.

Terug
Bovenaan