roken

Sjonge zeg ik snap jullie echt niet hoor!

Eerst heeft ze een bloedzak en dan gaat die weg,, en dan krijgen we zo,n domme vraag over ROKEN ... Ik kan er met mijn pet niet bij .....ROKEN=KANS OP EEN MISKRAAM !! Hoe eigenwijs kun je dan zijn om gewoon stevig door te gaan met roken ????????

dom dom

kom maar weer op met jullie reacties

gr bloem

Nou, hier de 1e reactie!!!

En heb er zin in kan ik je zeggen!!

Hoe haal jij het in je hoofd om iemand zo in de grond te stampen?!?!?! Eerst probeerd ze haar verhaal te vertellen omdat ze met het feit zit dat ze een bloedzak heeft, maar JIJ ken het als enige weer niet lezen. Ra ra, hoe kan dat?? Wie is er hier dom?!?!
En nu opent ze een discussie over roken. En iedereen weet dat het niet goed is om te roken, dat weet Natasja zelf ook wel, want dom is ze niet hoor!!
En een discussie is om te DISCUSSIEREN, en niet om iemand gelijk te VEROORDELEN!!
Mens, hou alsjeblieft je kop!!

ik bedoel dat ze moet stoppen met roken omdat ze al kans had om haar kindje te verliezen !! door die bloedzak moet ze dan toch beseffen dat het beter is om te stoppen ...en jij gaat schelden dus denk dat jij dommer bent of nie??????

Whahaha!!! Als jij dit schelden noemt, weet ik niet waar je vandaan komt hoor!!
En denk je dat ze dat zelf niet weet dat ze mss meer kans op een mk hebt??
Dat hoef jij niet te zeggen hoor! Heel i-net staat er vol mee, maar uitgerekend JIJ moet het weer zeggen
En laat mij maar dom zijn, ik weet iig waar ik het over heb. En ik weet ook hoe ik mensen niet BEWUST de grond in moet trappen, maar dat zijn dingen die jij helaas nog moet leren... Dus ik weet niet of je al mama bent, anders zou ik er maar eens gauw wat aan gaan doen.

Je kunt het ook op een andere manier wegzetten toch?? Waarom zo aanvallend vraag ik mezelf af?? Het is jou kindje toch niet??

jeetje wat ben jij erg zeg BAH BAH

laat natascha zelf reageren bemoeial.....

en ik heb 2 miskramen gehad dus het is gewoon dom om te roken tijdens zwangerschap...KLAAR   Dus wil je aub je mond houden over de vraag of ik al moeder ben !!

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 15:25:39'));

Wie kaatst, kan de bal verwachten... Je zei zelf.. Kom maar op met jullie antwoorden. Dus nu niet terug gaan krabbelen meid!! En dat je 2 miskramen heb gehad, is erg kut voor je, ben ik helemaal met je eens!! Maar je moet er geen misbruik van gaan maken...
En als mss durft ze wel niet meer te reageren op jou, omdat ze bang is dat ze toch kritiek krijgt?!?! En dat snap ik heel goed!!

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 15:39:33'));

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 15:25:39'));

Wie kaatst, kan de bal verwachten... Je zei zelf.. Kom maar op met jullie antwoorden. Dus nu niet terug gaan krabbelen meid!! En dat je 2 miskramen heb gehad, is erg kut voor je, ben ik helemaal met je eens!! Maar je moet er geen misbruik van gaan maken...
En als mss durft ze wel niet meer te reageren op jou, omdat ze bang is dat ze toch kritiek krijgt?!?! En dat snap ik heel goed!!

ik krabbel niet terug hoor!!! shut up!! Dom gedoe hier ...jij zegt dat iedereen een mening mag geven accepteer dan ook de mijne en stamp mij de grond niet in PIK NIET   VAN NIEMAND EN OOKNIET VAN JOUW DUS!!

Terug
Bovenaan