Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

hoi allemaal over 5 dagen neem ik de laatste pil en dan gaan wij voor een tweede wonder ik ben 24 en heb een zoontje van 10 maanden bij hem was het meteen de eerste ronde raak. Dus  het  het word een spannende maand hoewel ik ook weet dat de kans klein is dat het weer zo snel zal gaan.

quote: Mon Reve reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 10:47:52'));

Hoi Allemaal,

Gaat goed met de lijst hé!

Vraagje... die innessteling...  merk je dat altijd of niet?

Ben er nog niet zo bekend mee dus, kan iemand mij dit vertellen?

En Roken is dat een taboe???

Kus Mon Réve

Ik heb geen idee.. met levi heb ik niks anders gemerkt.. werd gewoon niet meer ongesteld.. maar misschien heeft iemand anders juist wel iets gemerkt

quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 11:38:02'));

hoi allemaal over 5 dagen neem ik de laatste pil en dan gaan wij voor een tweede wonder ik ben 24 en heb een zoontje van 10 maanden bij hem was het meteen de eerste ronde raak. Dus  het  het word een spannende maand hoewel ik ook weet dat de kans klein is dat het weer zo snel zal gaan.

Hoi hoi.. wat leuk nog een mama die al een zoontje heeft..
Leuk dat je er hier bij komt.. kunnen we klagen tegen mekaar haha

hoi mon reve.

Ik moet zeggen dat ik bij de eerste nog gewoon gerookt heb wel maar 5 sigatten op een dag en lichtere namelijk kent en ik heb een supergezonde zoon hij woog 3555 gram    bij de geboorte ik zeg niet dat roken goed is absoluut niet als je kan stoppen zou ik dat zeker doen. en hij is ook nog eens 16 dagen te laat geboren.

groetjes dominique

hoi becka

het is wel geweldig zo'n kleine he ik geniet ervan maar heb geen seconde rust meer.Ik heb al heel lang weer de kriebels voor een tweede maar mijn verstand zei nog even wachten maar komende maan gaan we er dan toch voor.

groetjes dominique

En gordijntje spannend nu he..
was benieuwd of er al iets was of dat je iets merkt

Hoi meiden,

Wat leuk allemaal om te lezen ben zelf 21 en heb een vriend van 24 woon ruim een jaar samen in Noordwijk. ben 1 sept gestopt met de pil en als het goed is zou vandaag mn NOD zijn... ik heb zelf al een week last van pijnlijke tepels (had ik normaal nooit) van het weekend ;ast van onderrug en buikpijn.. mja kan vanalles zijn. dit is dus de 1e ronde voor ons 1e kindje.. Mss morgen of overmorgen een test doen als NOD uitblijft :D Echt leuk om zo te kletsen. verder werk ik in de zorg en werk nu 32 uur,. Zou het liefst minder willen werken 28 of 24 uur zeg maar..

Liefs Manon

Hallo Meiden,,
Ik ben 23 jaar en wij zitten in de 12e ronde voor ons eerste kindje.
Ik heb mijzelf ook op de lijst gezet,
erg leuk idee!!
hoop dat jullie allemaal zwanger zijn !!!
liefs

1        Oktober:
2        Oktober: Gordijntje1406,21jaar,2e ronde,1e kindje :)
3        Oktober:
4        Oktober:
5        Oktober:
6        Oktober:
7        Oktober:
8        Oktober:       Becka1982 25 jaar,2e ronde, 2de kindje ( jongen Levi 27-9-06 )
9        Oktober:        Mon Réve 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
10    Oktober         Sandra 23 jaar, 12e ronde, 1e kindje
11   Oktober:
12   Oktober:
13   Oktober:
14   Oktober:
15   Oktober: suuz, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje
16   Oktober:
17   Oktober:
18   Oktober:
19   Oktober:
20   Oktober: