Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

Ik ga morgenochtend een test doen, dus het is nog even spannend. Ik heb al paar dagen maagzuur en loop veel te boeren. K ben erg moe steeds ook als k helemaal nix gedaan heb. Maar kom wel slecht in slaap en   smorgens veel te vroeg wakker en kom dan niet meer in slaap...k heb zere tepels en borsten. Zere tepels heb k altijd wel als k ongesteld moet worden, maar zoals nu ook met zere borsten heb ik nog nooit gehad :S
Heb vorige maandagavond en dinsdagochtend een roze/bruine druppel in mijn onderbroek gehad. Zag er beetje uit zoals t bij mij altijd uitzxiet op laatste dag van periode of de dag erna zeg maar...
Dus ben benieuwd. Maar k denkd at k zwanger ben hoor!!

Liefs

Hey meiden
Ik heb echt een baaldag vandaag!!! Zaterdag was het bloeden gestopt en gister is het weer begonnen en vandaag ook weer!!! Dit is nu al de 16e dag??!! (topic 13 dagen ongi)
Ik word hier zo onzeker van! Ga morgen toch maar de huisarts bellen. Wat denken jullie? Ik vind het gewoon een beetje eng om te bellen stom he!

@Manon Grappig je woont vlak bij mij! Ik woon in valkenburg ZH. Heb hiervoor ook in de zorg gewerkt (kraam) werk nu sinds kort op een kinderdagverblijf.

@Gordijntje spannend!!!!!! Laat je het wel effies weten ben morgen lekker vrij dus kom zekers op het forum kijken!

Krijg zo eters gezellie  ben er rond elf uur nog wel even......als dan nog niet iedereen ligt te pitten whaha

x suuz

Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier, ben 23 en woon nu ruim een jaar samen. Ik ben nu sinds 3 maand gestopt met de pil en nu al voor de tweede keer niet ongesteld geworden... Helaas blijven de testen negatief... Zijn er meiden die weten hoe dit mogelijk is of die hier zelf ervaring mee hebben???

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2007 21:50:33'));

1        Oktober:
2        Oktober:
3        Oktober:
4        Oktober:
5        Oktober:
6        Oktober:
7        Oktober:
8        Oktober:       Becka1982 25 jaar,2e ronde, 2de kindje ( jongen Levi 27-9-06 )
9        Oktober:        Mon Réve 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
10    Oktober
11   Oktober:
12   Oktober:
13   Oktober:
14   Oktober:
15   Oktober: suuz, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje
16   Oktober:
17   Oktober:
18   Oktober:
19   Oktober:
20   Oktober:
21   Oktober:   dong 123, 21jaar, 2e ronde, 1e kindje
22   Oktober:
23   Oktober:
24   Oktober:
25   Oktober:
26   Oktober:
27   Oktober:
28   Oktober:
29   Oktober:
30   Oktober:
31   Okober:

1 november:
2 november:
3 november:
4 november:
5 november:
6 november:domininique 24 jaar 1e ronde 2e kindje (weet nog niet hoe mijn cyclus zal zal maar  denk dat hier mijn nod ergens zal zijn
7 november:
8 november:
9 november:
10 november:
11 november:
12 november: LInda mizee, 1e ronde, vijfde kindje
13 november:
14 november:
15 november:
16 november:
17 november:
18 november:
19 november:
20 november:
21 november:
22 november:
23 november:
24 november:
25 november:
26 novmeber:
27 november:
28 november:
29 november:
30 november:

RD's
neutraal
 zwanger!!!

k schreef eerder vandaag al een stukje, maar ikz ie nu dat ik onderaan een foutje heb staan!!!!Ik zie dat er staat dat ik denk dat ik zwanger ben.Maar ik bedoelde juist dat ik denk dat ik NIET zwanger ben!!!!! dat is een heel sterk gevoel. Heb ik al heel erg lang. Ik laat uiteraard morgen de uitslag even weten, maar ik ga er zelf vanuit dat t negatief is!!!

Hey meiden,

Wat goed om te lezen dat ik niet de enige  ben die jong zwanger probeert te worden. Ik ben 23 jaar en mijn vriend 27. We zitten in onze 1e ronde voor ons 1e kindje. Wij zijn inderdaad ook de eerste in onze vriendengroep die zwanger willen worden (tenminste dat denk ik, je weet maar nooit). Volgens mij is de rest er nog niet echt mee bezig. Wel lekker dat je hier af en toe je vragen en zorgen kwijt kan. Wij hebben afgelopen week druk geklust, op 13 okt is mijn NOD. Nog even wachten dus voor ons. Iedereen veel suc6 gewenst met zwanger worden.

Miriam

Hoi Allemaal,

Ik ben 22 (bijna 23) en we willen graag beginnen met een kindje. Ik ga na deze strip ontpillen. Ik hoop dat we snel zwanger zijn. Het is erg lastig om hier over te praten met vrienden, omdat ze met hele andere dingen bezig zijn. Bij de kindjes van vrienden krijg ik helemaal de kriebels, wordt helemaal vrolijk van ze en krijg echt lekkere gevoelens.

X miriam

ik ben 22 jaar en heb twee dochters tara en sterre
een van net 2 jaar en de jongste is nu 3 maanden,
ben niet bezig voor een derde maar lees af en toe nog wel eens hier mee.
omdat ik bij mij andere twee zwangereschappen hier ook veel kwam.
vind het wel leuk om mee te lezen met jullie.
het is zeker iedere maand een spannende tijd
bij mij eerst was ik pas na 9 maanden zwanger en bij de tweede was het veel sneller bij 3 maanden raak

groetjes shirley

Terug
Bovenaan