Ronde 10, wie nog meer

Gewoon blijven proberen ja! 
 
Hier heeft de zemenanalyse uitgewezen dat de kwaliteit van het zaad goed is maar de zwemmers zelf helaas wat traag. Waar een score van 20 normaal is, is dat bij mijn vriend 11.(ik weet verder niet precies hoe of wat) De kans is dus redelijk klein.. Schijnbaar is dit in 50% van de vruchtbaarheidsproblemen bij mannen zo. 
Nu een doorverwijzing gevraagd om wat meer te controleren bij mij en hem om te bepalen wat handig is. Ben benieuwd wat dit allemaal zal brengen.
 
Ik vind het persoonlijk toch wel fijn om te weten. 
 
Hoi meiden, ik sluit me graag bij jullie clubje aan hier als dat mag. ?
Ik zit zelf nu ook in ronde 10. Ben op dit moment nog ongesteld dus gaan net ronde 10 in. Afgelopen maand heb ik geprobeerd er iets minder mee bezig te zijn maar ik merk dat ik het toch wel fijn vind om af en toe van me af te kunnen schrijven op dit forum. En al helemaal met meiden die in het zelfde schuitje zitten. 
Ik zit er zelf over na te denken om te beginnen met temperaturen. Ik heb dit nog nooit gedaan. Hebben jullie hier ervaring mee?
Liefs ?
 
Balen @1007. Op naar de volgende ronde maar weer. Hou de moed er in. Ik probeer vaak aan deze quote te denken:
"Be patient. Everything will come to you in the right moment". Al is het natuurlijk niet altijd makkelijk om zo te denken ?
@Marielletje: fijn dat jullie iets meer duidelijkheid hebben. Wel spannend allemaal. 
@Katiee: welkom! Ik zit ook in ronde 10 en ben ook deze ronde begonnen met temperaturen. Ik heb als het goed is net mijn vruchtbare periode gehad en zag wel een duidelijke dip die de eisprong aanduidt. Maar eerst maar eens kijken hoe die grafieken er verder uit gaan zien ;) Je hebt in ieder geval een thermometer nodig met 2 cijfers achter de komma en op vaste tijden meten, voordat je opstaat. Maar dat weet je vast al :) 
 
Ik zit op het wachtbankje. Wie van jullie nog meer?
Mijn gedachten gaan lekker op en neer. Aan de ene kant denk ik het zal wel weer niet raak zijn. Dat denk ik dan om mijzelf voor (weer) een teleurstelling te behoeden. En op andere momenten denk ik weer: voel ik iets? Of: ja! dit keer is het raak ? Tja, we kunnen niks meer doen dan wachten. Maar dat voelt best gek en spannend af en toe hoor, aangezien we al in ronde 10 zitten
Succes met wachten allemaal!
 
@LiefDraakje, zit je nog op het wachtbankje? Wat zegt je gevoel? Helaas kun je niet altijd op je gevoel vertrouwen. 
Je beschermt je zelf voor weer een teleurstelling inderdaad. Maar wie weet is de verrassing dan des te groter! 
Ik heb zelf 0 hoop deze maand na het onderzoek en de uitslag ervan. Binnenkort op gesprek bij het ziekenhuis. Stiekem hoop je dan toch dat het ervoor wonder boven wonder zal lukken..
Succes met wachten! 
 
Yup, ik zit nog op het wachtbankje. Ik had zelf eerst hele goede hoop deze maand. Maar gisteren had ik een klein beetje bruinverlies en vandaag is het ietsje roder. Gelukkig nog niet veel. Dus er is nog hoop. Maar de kans is groot dat het een aankomende ongesteldheid is. Ik zit nu op 8 dagen na m'n ovulatie, meestal duurt het 11 dagen tot dat ik ongesteld word. Ben ben bang dat het weer niet raak is.
Ik ben er altijd veel mee bezig de laatste dagen van m'n cyclus :( Vindt het moeilijk om het van me af te zetten. Maar ik zorg wel voor afleiding hoor :)
Heb jij dat nou ook? Lijkt me zo spannend zo'n gesprek in het ziekenhuis en van die onderzoeken. Het is gewoon niet wat je van tevoren had gehoopt en je er bij had voorgesteld helaas. Succes. En hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan