Ronde 10, wie nog meer

Trouwens @kelj
 
Snap jou.. mijn 2 beste vriendinnen zijn zwanger en 1 is net bevallen. Is in het begin verschrikkelijk en je bent boos, verdrietig en jaloers. Wordt minder. Je gaat er aan ‘wennen’ ..
 
Pffff....zo lastig. Wel ronde zit jij? 
Ik heb deze keer voor het eerst CB ovulatie gebruikt. Bij mij is het wel vaker iets onregelmatig. Ik kan je dus niet verder helpen.
 
Hoi meiden,
Ik zit ook in ronde 11. En sinds een paar rondes ben ik bezig met temperaturen en de ovulatietesten van CB. Ze zijn echt duur, maar het geeft mij rust en zekerheid dat ik gewoon een smiley zie ipv die onduidelijke streepjes. 
Heb je je smiley inmiddels gevonden @1007? Je cyclus kan per maand verschillen, we zijn geen robots ;) hihi Bij mij schommelen mijn cyclussen ook tussen de 27 en 31 dagen. Afgelopen maand zelfs 25 ineens :S Maar goed, ik ben al blij dat ik gewoon ongesteld word en steeds weer mijn eisprong vind :) Alles werkt dus ;) 
Misschien een gekke vraag: maar zijn jullie gestopt met het drinken van koffie? Ik lees op verschillende sites dat het de vruchtbaarheid verminderd. Ik drink zelf maar 1 kopje per dag en kan mij nauwelijks voorstellen dat dit invloed zou hebben. Maar als je inmiddels in ronde 11  zit probeer je de kans toch zo groot mogelijk te maken, snap je? Verder leef ik gewoon normaal/gezond hoor, niks bijzonders haha (alleen extra zwanger worden vitamines en omega 3)
 
Oh en @Kelj: jaaa pfff al die mensen die zomaar ineens zwanger worden. Diep van binnen steekt dat altijd even. Maar ik denk dan: mijn tijd komt nog wel. Ik probeer er maar op te vertrouwen dat het komt op het juiste moment voor ons. En dan zullen we achteraf dankbaar zijn ❤️
 
@1007 @liefdraakje ik heb eerst 4 rondes gehad, maar helaas heb ik een curretage moeten ondergaan. Nu in ronde 6. Bij elkaar 10 rondes.
ik heb het gevoel alsof we allemaal in de wachtrij staan voor een attractie ofzo en dan gaan er steeds mensen voor hun beurt ? alsof ze voordringen. Ik weet dat ik het niet zo moet bekijken, maar het voelt toch wel een beetje zo.
 
@liefdraakje, ja klopt helemaal. Als we het toch allemaal van te voren wisten, dat zou zoveel rust brengen!
ik heb volgende week mijn NOD, we houden vol en zetten door!
 
Terug
Bovenaan