Ronde 10, wie nog meer

Hoi aliceG
Nee heb nog noet getest..denk dat ik dat volgende week ga doen als er dan nog niks is..
irritant dat het een valse positieve test kan geven! Ga je volgende week weer testen? Ik zal voor je duimen!!
 
@Dyronne: wat vervelend die onzekerheid. Ik heb er ook geen ervaring mee, maar duim met je mee dat je toch een positieve test hebt volgende week. 
Ik vind het trouwens mooi om te lezen dat je er zo nuchter en positief in staat ?? Zelf probeer ik ook altijd te denken: het komt wanneer het voor ons het juiste moment is, de natuur heeft het allemaal geregeld. Al is het voor een control freak zoals ik soms moeilijk om het los te laten haha ?
Ik zit nu in m'n vruchtbare periode. Had vanochtend een positieve ovulatietest. Ik gebruik die digitale van clear blue en had dus een smiley, wat betekent dat binnen nu en 48 uur je eisprong plaats vindt. We gaan vanavond klussen ?? Morgen ben ik jarig, dus laten we hopen op een mooi verjaardagscadeautje.
Wat trouwens wel interessant is, is dat mijn temperatuur gisteren was gezakt en vanochtend begon hij weer met pieken. Dit zou betekenen dat m'n eisprong gisteren al was ? Iemand ervaring mee? ☺️
Laten we hopen op een vruchtbare maand voor iedereen ?
 
Help ik kan mijn bericht niet meer bewerken op m'n mobiel.
Anyway, vergeet het stukje over de temperatuur. We zien het allemaal wel haha ??
@AliceG: wat spannend dat het valse positieve testen kan geven. En hoe vaak moet je nu zo'n prik?
Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit: succes allemaal. Fingers crossed en probeer lekker veel afleiding te zoeken ?
 
Hoi liefdraakje! 
Ja wat je zegt..de natuur regelt het wel..aples gebeurd met een reden..ookal weten we de reden soms zelf niet..
Bij mij is er nog steeds niks te zien..of te voelen..ik ben 6 dagen overtijd..maar als ik me aan de 28 dagen hou 2dagen... als de test volgende week niks zegt..en ik nog steeds niet menstrueer bel ik even de dokter..
Ik heb geen ervaring met tempraturen.. heb je wel geklust deze dagen?? 
 
Jeetje wat spannend Dyronne. Hou ons op de hoogte. Er is nog steeds een grote kans dat je zwanger bent in ieder geval :)
Yes we hebben geklust haha. Zondagmiddag en vanavond weer ? In de vruchtbare periode doen we het om de dag. Dus hoop dat we het op de goede dagen hebben gedaan ? Haha
 
@Dyronne knap dat je zo lang kan wachten met testen! Ik was al 10x naar de winkel gerend voor een test haha..
@LiefDraakje die prik is om je eisprong te bevorderen dus die krijg je 1-malig per cyclus op het moment dat ze zien dat je een goede follikel hebt. Opzich geen drama maar je moet eerst bloed laten prikken om je LH waarden te meten zodat ze precies op het juiste moment de juiste hoeveelheid kunnen geven.. Ik hou niet zo van bloed prikken ? En die pregnyl prik voelde ik 3 dagen later nog! Voelde echt als een grote blauwe plek.. Maar goed, hopelijk heeft het gewerkt. Nog 8 dagen wachten... Duurt lang haha. 
Succes nog met klussen vanavond ?
 
 
Haha AliceG ik zou precies hetzelfde hebben gedaan: ook meteen een paar testen kopen. Ik ben zo ongeduldig met dat soort dingen haha
Wat een heftige prik AliceG. Maar voor een goed doel laten we maar zeggen 
 
Terug
Bovenaan