Ronde 10, wie nog meer

Ah wat balen Avb89 :( 
En heb je al getest Dyronne?
Welkom AliceG. Ook voor jou spannend allemaal. Wel knap dat je het voor je weet te houden. Ik heb het inmiddels al aan redelijk wat mensen verteld. Onder andere aan mijn beste vriendinnen en mijn ouders. Ik heb het idee dat er een beetje een taboe heerst rondom 'langer bezig zijn met zwanger worden'. Hebben jullie dat nou ook? Er wordt niet graag over gesproken, maar eigenlijk is er niks om je voor te schamen.
Ik heb vanochtend met de huisarts gebeld. Was een fijn gesprek. Waarin ze aan gaf in ieder geval geen risico's te zien bij ons. Als in: we zijn onder de 35, niet-rokers, we hebben al een gezond kindje etc
Wel adviseerde ze:
- te gaan temperaturen om de eisprong op te sporen
- alcoholgebruik van de man te beperken (Niet dat we veel drinken, maar toch ;) )
En de spoedkeizersnee die ik in het verleden heb gehad, heeft geen invloed op mijn vruchtbaarheid. 
Ze vertelde wel dat het bij een 2e langer kan duren voordat je zwanger bent. In m'n omgeving niet, maar goed ?
Als we over 2 a 3 maanden mogen we aanvullend onderzoek. Maar daar gaan we niet van uit ;)
 
Hoi lief draakje..
Ik ga morgen testen..ben het vandaag vergeten hahaha..
Fijn dat je gesprek goed ging!! Geduld en door oefenen dan maar ;) het komt wel! 
 
 
Hoi allemaal,
Spannend Dyronne! En jammer Avb89. Heel herkenbaar Alice, ik heb het er zelf ook met mijn vriend en beste vriendin veel over. Dat is heel erg prettig moet ik zeggen. Wel vind ik het moeilijk om het er niet met mijn moeder over te hebben. 
Ben benieuwd wat het temperaturen gaat doen LiefDraakje. Dat is bij mee nogal lastig gebleken, achteraf rond eisprong juist lage temperatuur gemeten namelijk.. 
Mijn huisarts zegt dat de volgende stap (na bloedonderzoek bij mezelf wat goed was) het zaad van de man onderzoeken is. Hij moet nu daar een potje gaan ophalen. ? Vandaar dat we dat nu gaan proberen.
Ik ben zelf vrij gestresst aangelegd dus heb zelf eerder het idee dat het ergens bij mij zou moeten liggen maar goed. Een osteopaat schijnt ook weer voor de vrouw het eea kunnen betekenen.
Hopelijk deze ronde dan toch voordat t officiële jaar proberen aanbreekt. 
groetjes 
 
Hoi hoi,
@AliceG zo fijn dat alles goed is getest! Schijnt na een hsg dat je kansen 3 maanden wat groter zijn! Hoop het echt voor jullie! Vraagje had je dan hele lange cyclussen dat je pco heb? En ik herken het dat je er niet over kunt praten bij mij weet 1 vriendin het en die is nu naar 1x zwanger. 
@liefdraakje fijn dat het telefonisch consult wat opheldering heeft gegeven! Denk je dat tempraturen beter is dan ovu sticks? Ook als je een knal streep ziet..? Lijkt me best gedoe tempraturen moet toch iedere dag zelfde tijdstip.
Ik heb zelf niet dat er een taboe op rust over het vertellen maar heb geen zin in die vragende blikken van iedereen (heb ik eigelik nu ook al wel) en wil graag echt Verassing om het te vertellen als het ooit mag lukken maar echt ieder zn eigen manier van het delen als nog veel langer duurt ga ik het wel mn moeder vertellen denk ik, nu weet 1 vriendin het.
@marielletje spannend hoor al die onderzoeken als je dan al gestresst ben dan lijkt me dit echt zwaar voor je, dat afwachten op de uitslagen. Wnnr is jou NOD?
succes iedereen!
 
Heey meiden,
echt een waardeloze nacht achter de rug, het voelt namelijk anders in mn buik. kan het gevoel echt niet plaatsen en dat geeft hoop, maar na zoveel ronde wil ik die hoop eigenlijk helemaal niet hebben omdat het dan weer een vreselijke teleurstelling wordt als ik het weekend toch weer ongesteld word.
hebben jullie daar ook zo last van? :(
heb het ook mn vriend niet verteld omdat ik hem al helemaal niet teleur wil stellen, iedere ongesteldheid voelt het weer alsof ik hem mega teleur stel (weet wel dat het niet zo is maar toch voelt het zo )
Morgenochtend afspraak bij de gynacoloog, ben benieuwd of ze verder gaan waar ik bij het vorige ziekenhuis gebleven ben of dat het hele traject weer opnieuw zal gaan beginnen. 
 
Niu de test zegt weer negatief... en nog steeds geen menstruatie te zien.. misschien toch geen ei gehad ofzo?
Ik ga het los laten..
 
Hey meiden.
Wat ontzettend vervelend die onzekerheid al zo veel maanden achter elkaar. Echt een emotionele rolercoaster dit.
Ik zit zelf pas in ronde 2 maar vind het nu al lastig. Ik heb helemaal nog geen recht van klagen, spiraal pas in februari laten verwijderen. Maar toch ben je er constant mee.bezig met wat je voelt. En inderdaad, om je heen wordt iedereen maar zwanger. En mensen die opmerkingen maken of wij niet aan kinderen  willen beginnen. Dan denk ik: jaaa dolgraag! Maar dan geef ik toch maar weer een ingetogen reactie.
Hoop oprecht voor jullie dat je snel zwanger mag worden ?
 
Wat een lieve reactie beautyfullflower! Bedankt! Hoop voor jou dat snel raak mag zijn.
@Kimbly ja voel elke maand van alles elke x weer iets nieuws deze x dacht ik ook echt dat het was gelukt. Maar gister werd het weer pijnlijk duidelijk van niet. 
Ik denk ook dat je in ronde 1 en 2 nog enig sinds kan los laten maar hoe meer rondes verstrijken hoe meer je ermee bezig bent je weet wanneer je ongesteld moet worden je vruchtbare dagen vanalles dat lukt toch echt niet om los te laten, of lukt het jullie wel? Denk er niet geobsedeerd aan ik heb wel veel afleiding door Mn werk maar genoeg momenten dat het door je hoofd schiet per dag, herkennen jullie dit?
Succes morgen Kimbly hou je ons op de hoogte??
@Dyronne balen van je test!! En  van m je cyclus dat ineens langer is ben je miss ziek geweest??
 
Terug
Bovenaan