Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Ik ben nog 24, woon in Friesland en ben sinds april met de pil gestopt, ben toen wel meteen begonnen.
Zijn jullie ook meteen begonnen?
Jij hebt zeker wel en lange cyclus evelien als je al bijna een jaar bezig bent?

Hoi Bo,
Ik ben ook in april gestopt en meteen begonnen. We op het gemakkie toen nog, en niet zo fanatiek als nu.
Wel leuk, allemaal getrouwd, even oud en ongeveer even lang bezig!

Ik heb soms wel een lange cyclus maar de laatste maanden is hij gelukkig wat regelmatiger. Ik ben trouwens in november gestopt maar we zijn toen niet echt gelijk voor het eggie begonnen. vanaf eind maart ongeveer pas maar voor die tijd deden we het ook gewoon onveilig hoor maar niet echt gericht zeg maar.

Het Beatrix ken ik wel. Ik heb namelijk ook 2 jaar in Gorinchem gewoond en ik werk daar nu nog.

Groetjes Evelien  

Gelukkig dat je nu wat regelmatiger aan het worden bent! Anders duurt het wachten helemaal zo lang, en vooral de nare onzekerheid rond je nod, omdat je daar dan helemaal geen peil op kunt trekken!
Gaan jullie ovulatietesten kopen? ik ben een beetje aan het twijfelen. Ben wel beniewd wanneer mijn eisprong is.
Hej, jullie zijn toch ook aan het temperaturen? Ik sinds een week of drie, dus ik kan er nog niet veel van zeggen, maar je temp moet toch na je menstr weer zakken? Tenminste, dat lees ik overal. Maar hij is bij mij twee weken geleden wel omhoog gegaan, maar zakt niet meer... dit is dag vijf van mn menstr, dus die is weer bijna over, snap t effe niet meer.. Weet een van jullie dit?

Volgens mij moet je temperatuur met je menstruatie weer omlaag gaan maar ik weet het ook niet zeker hoor want ik ben ook pas 2 weken bezig. Ik zit   ook wel te twijfelen om ovulatietesten te kopen. Volgens mij zijn ze niet zo duur dus het is het proberen waard.

hej, pff wat een gedoe allemaal he... je zou maar graag zwanger willen worden...
Bedankt voor je reactie. Ik wacht wel even af, dan kijk ik wel wat mn temp doet. Ben toch echt behoorlijk ongesteld geweest, dus zwanger ben ik niet.
Nog maar even doortemperaturen..
Ik denk toch maar dat ik een paar testen ga halen (ovulatie) ik heb nu echt geen idee wanneer mn ei is, dat temperaturen gaat me veel te lang duren... groetjes! Jij zit nu toch in je vruchtbare dagen??

Ja klopt, als het goed is zit ik in mijn vruchtbqare dagen. Waar ga jij die testen kopen?

heb ze net besteld op internet, bij sensitest. Twaalf testen voor 16 euro, incl verzendkosten. Beter dan in de winkel! meer als dertig euro voor een paar testjes!!
Je kunt ook een combipakket kopen, zitten dan ook nog zwangerschapstesten bij, maar ik wilde niet al te optimistisch zijn meteen haha.

Terug
Bovenaan