Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hey evie,

Ja lekker  naïef van ons hihi!
Heb je het nieuws nog aan je ouders verteld?

Mijn ouders waren heel erg blij!! Mijn schoonouders reageerde iets minder enthousiast, ze waren wel blij hoor maar de broer van mijn man kwam natuurlijk 2 maanden gelden ook al met hetzelfde nieuws en ze zijn ook al opa en oma dus voor hun is het, in mijn ogen, toch iets minder speciaal.

toets gehaald, haha meer geluk dan wijsheid!

Gaaf dat je ouders zo blij waren! Eerste kleinkind is het bijzonderst!!

Nou ik ben aan het koken, ga er gauw weer vandoor!

Haha, hier een oude rot van 30... Had gehoopt voor mijn 30ste zwager te worden, maar helaas. Hoewel ik alles al een keer heb meegemaakt kan ik me wel inleven bij jullie. Heb ook steeds weer even een kutgevoel als ik ongesteld word. Of als ik hoor dat vrienden/bekenden zwanger zijn. Niet dat ik het hun niet gun, maar ik baal dan gewoon dat het bij ons niet lukt. Dat meisje laatst dat hier kwam meekletsen en boos was omdat ze er niet bij zou horen, die nog maar naar ronde 2 ging. Ja sorry hoor maar dan vind ik echt dat je je niet moet aanstellen. Je weet dat je een grote kans hebt dat het niet gelijk raak is, als je je dan in de eerste ronde al zo zenuwachtig maakt en zo teleurgesteld bent... Misschien een beetje lullig van mij...
Esther.

He evie, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van dat bloedverlies... voel je je voor de rest nog goed??

Esther: ja dat heb ik ook wel een beetje hoor, tuurlijk hoop je vanaf ronde 1 zwanger te worden en ben je stiekum  teleurgesteld als je t niet bent, maar dat is toch wel anders als waar we nu in zitten met zn allen.. Ik heb nu sinds twee ronden dat ik echt depri ben als ik ongesteld ben geworden. heb best wel weer een paar keer gehuild van het weekend, en nog zitten de tranen hoog.
ik zit ook nog op een ander forum, daar zeiden er 1, jammer hoor  dat je ongesteld bent geworden, eet lekker veel chocola dan voel je je snel weer beter, op naar de volgende ronde .. hmm ja tuurlijk.. Daarom vind ik dit groepje zo fijn, iedereen is wat langer bezig, dus de anderen weten precies hoe het voelt!

Bo: haha we hebben echt een hele pagina vol zitten kletsen vanmiddag! gezellig hoor!

Nou ik voel me al stukken beter dan vanmorgen, hopelijk houdt dat aan!

Evie leuk dat je ouders zo blij waren!! Lijkt mij ook leuk om zulk nieuws te mogen brengen..

Esther in welke ronde zit jij ook alweer? en voor de 2e?

Sas goed dat je je toets gehaald hebt!!!!! Hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik je van het leren heb afgehouden haha!
Gelukkig voel je je al iets beter, ik had ook de vorige keer dat ik me langer rot voelde als anders nadat ik ongi was geworden.

Vind het hier ook een fijn groepje en iedereen begrijpt elkaar gelukkig.

Morgen ben ik er niet, slaap niet thuis.

xxx

Hee Bo en Sas  wat zijn  jullie twee gezellige kletskousen zeg!

Heel herkenbaar om te lezen dat jullie jezelf nu achteraf, in het begin zo naief vond.
Achteraf vind ik dat ook, toen vond ik zelf dat ik heel reeel was.
Ik ben 25,  met een regelmatig seksleven, daarvan is 60%, zeggen ze, binnen een half jaar zwanger. Leek me dus heel logisch dat ik dat ook zou zijn.
En dan zou ik mooi op m'n 25ste m'n eerst kindje krijgen, wat ik altijd heb gewild.
Dat ik nou, waarschijnlijk, 26 zal zijn, maakt me echt helemaal niks meer uit! Als ik maar gewoon zwanger kan worden...!!!
Ik zou eigenlijk donderdag m'n NOD hebben, maar dat is even afwachten, aangezien ik mijn ei ook een week later heb gehad. Kan een late ei zijn, maar kan dus ook zijn dat m'n NOD een week later is. Voel ook nog helemaal niks (behalve een flinke verkoudheid!).
Welke ovulatietesten gebruiken jullie trouwens? Ik heb afgelopen maand die van Cl.Bl. gebruikt, maar ik vind het toch een hoop geld voor 7 van die stokjes!!

-xxx-

Terug
Bovenaan