Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

ha meiden

bo: snap je dubblele gevoel.. ik hoop dat de vreugde erover groter is dan de twijfel waarom je dan nog niet zwanger bent.. haha het is ook nooit goed met ons he meiden..!

Esk: balen dat je je zo belabberd voelt.. Beterschap vanaf hier!! Lekker dat je alweer bijna in je klustijd zit.. bij mij duurt dat nog zo lang.. (laat ei)
En nee ik heb geen test meer gedaan.. weet nog steeds niet waar ik goed aan doe.
nog steeds zo raar ongesteld, alleen eind van de morgen ietsjepietsje bloedverlies, soms rood, soms bruin en verder niets. hoe het even in de gaten en dan zie ik t wel.. zouden jullie wel een testje doen dan?

Hoi meiden,

Sas het is idd ook nooit goed haha! Ja ben blij hoor dat het tot nu toe goed is, maare wel als er niets is kan er ook niks aan gedaan worden.. Naja maar hopen dat het snel raak is!
Als je erg twijfeld moet je gewoon een testje je doen, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Wel vervelend dat je ongi nu ook al raar gaat doen, hopen dat dit eenmalig is.

Esk vervelend dat je je niet zo lekker voelt, maare je hebt nog een week voor je ei hoop dat je je dan weer wat beter voelt.
Weet niet zo goed meer, maar was  is de eerste maand dat je ovu testen gebruikt?

x bo

Ha Sas,
Haha. Nee, niet elke cyclus van begin tot eind om de dag!! Moet er niet aan denken, dan is de lol er inmiddels wel af! Maar sinds ik aan het temperaturen ben, wel om de dag tot m'n temp omhoog ging.(dus een maand of 3). Lukte niet altijd, maar wel geprobeerd. het resultaat was 2 cycli dag voor en dag  na en de afgelopen hebben we het opgegeven op dag 17, kwam natuurlijk dag 19.daarvoor zo ongeveer rond dag 14, maar blijk m'n ei dus dag 17-19 te hebben...Dus telkens te vroeg zo achteraf...
ovu-testen heb ik nog niet gebruikt, ik dacht m'n lichaam te snappen...

Maar die ongi bij jou blijft toch erg raar!!! Als hij langer dan normaal duurt zou ik er een testje tegenaan gaan gooien of als je gekke klachten hebt.
Maar je hoort wel vaker spotting bij zwangerschap, maar met daarvoor normaal hoeveelheid bloed is het toch onwaarschijnlijk.

Bo.  Ook ik snap je dubbele gevoel.  Een makkelijk oplosbare oorzaak lijkt mij het fijnste, dan kun je daarna de hoop weer helemaal terugkrijgen. maar als er niets gevonden wordt, dan wordt er in ieder geval nu meegekeken wanneer je een 'ei op springen hebt'. Dan kun je wel zien wanneer je er vol voor kan gaan.

Esk balen zeg dat je niet lekker bent. het heerst wel, volgens mij. Ook ik heb vorige week met keelpijn rondgelopen en hier zijn heel wat mensen ziek. Hopen dat het snel weer over gaat!

Groetjes Haily

heeeeej

wat een geweldig weertje he!! ik word er helemaal blij van!

Ik heb gisteren toch maar even een testje gedaan, om het echt even uit te sluiten, hij was negatief zoals ik al dacht, maar het was toch een klein beetje een teleurstelling haha. gek wijf dat ik er ben. Ik dacht zelf ook al van niet, maar ja.. het was zo raar en ik wilde het geweoon even zeker weten.. en dat weet ik nu! Nu voel ik mezelf weer zo dom dat ik ga testen terwijl het eigenlijk zeker te weten niets kon zijn.. maar ja .. jammer dan.

voel je je alweer wat beter esk?

wij gaan vanmiddag lekker in scheveningen eten en daarna met de vrienden naar crazy pianos.. heb er zin in.. nu lekker rap achter die laptop vandaan en genieten van het geweldige weer!!

doei meiden!!!

Hallo dames,

Inderdaad een lekker weertje! Zojuist goed het huishouden gedaan, zodat we vanmiddag lekker kunnen genieten van het mooie weer!

Ik begrijp dat een negatieve test een teleurstelling is Sas, maar nu weet je het wel 100% zeker. En dat is toch prettiger lijkt me (ook al is dat natuurlijk niet het gewenste resultaat). Kan je je weer helemaal op de volgende ronde storten.

Bo: dit is de 2e ronde dat ik ovutesten gebruik en ik vind het eigenlijk wel prettig. Het geeft mij de zekerheid dat we in ieder geval maximaal gebruik maken van precies de goede klusdagen. En zo heeft de rest van het voor-ons-zelf-klussen niet het o-jee-ik-moet-klussen-gevoel, waardoor het in de klusdagen ook niet zo'n moet is (snappie?). Ik heb er ook heel lang niet aangewild, maar nu heb ik ze dan toch en vind ik het eigenlijk dus heel prettig.

Ook allemaal bedankt voor het beterschap wensen: het heeft een beetje geholpen. Ben nog echt snotverkouden, maar het gaat wel ietsjes beter.

Nou, geniet vandaag allemaal van het zonnetje!

Groetjes, Esk

Hoi Meiden
Het was nog even zoeken om jullie te vinden hoor
Het is rustig bij jullie.

Bo. Wel fijn dat je nu weet dat alles ok is. Kan wel begrijpen dat het dubbel is.

Esk, Weer gestart met de ovutesten las ik. Succes met klussen de komende week!

Sassie, Vervelend dat de test negatief was, maar je hebt in ieder geval toch een zekerheid, anders blijft het toch de hele maand in je hoofd zitten.
Hoe was het in Schevenigen?? Moet er ook weer eens heen, is voor mij al weer even geleden. Al is het dan maar 20 min. rijden.

Voor de andere meiden, succes met klussen of sterkte met wachten.
ik houd het forum met spanning in de gaten hoor!!!!

voor jullie allemaal
Natalie

Hallo dames!
Hoe gaat het bij jullie allemaal. Ik heb maar even het draadje omhoog gehaald, want we stonden al zowat aan het einde van pagina 2.
Het is zo rustig. Is iedereen aan het wachten tot de klusweken weer aanbreken ;-)?

Bo, hoe is het met je ei? Zal inmiddels wel geweest zijn, toch? En moet je dan afwachten tot je NOD of kan je al eerder terug?

Ik zag dat de rest van ons allemaal zo'n beetje eind februari, begin maart weer spannende dagen hebben, dan zal het hier ook wel weer wat drukker worden...

Nou, zelf eigenlijk ook niets te melden. Mijn klusweek is aangebroken, volgens ovu-testen nog niets aan het handje, maar ik verwacht vrijdag m'n ei.

Groetjes, Esk

hoi meiden.. ik kom even buurten.. niet zoveel te melden, maar dan weten jullie weer dat ik nog leef!

Scheveningen was leuk, lekker gegeten en nog even naar den haag geweest daarna.
Crazy piano;s was echt te druk.. pfff

Alles rustig. Nog steeds licht 'bloedverlies' zal wel snel stoppen denk ik. en dan maar weer wachten op mn ei.. zit og even te twijfelen of ik ovutesten ga doen, ik heb nog even om erover te denken.

ik ga straks lekker wraps maken.. hmm zin in na een dagje hard werken..
Nog zeven diensten, dan ben ik klaar op de afdeling, dan een weekje vrij en op  naar mn nieuwe job!

groetjes!

Terug
Bovenaan