quote: Gerda1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 10:11:03&apos

);
quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:42:02&apos

);
hoi hoi gerda
ook ik kom ff gezellig met jullie beppen.
ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij
liefs mama van caithlyn 03.03.2008
Hallo Patricia,
Gezellig, volgens mij ben ik je naam ook al vaker op deze site tegengekomen, klopt dat?
Hoe was je eerste zwangerschap dan? Wel snel voor een tweede kindje of niet?
Heb je de eerste keer lang moeten klussen?
Soms kan ik er helemaal van overtuigd zijn dat we niet lang hoeven te wachten op een kindje, bij mijn familie ging het bij allemaal heel snel behalve bij 1 schoonzus. Dus soms ben ik ook wel bang dat het helemaal niet gaat lukken, maar ja dat is ook wel een natuurlijke angst denk ik.
Groetjes Gerda
hoi hoi
nee voor caithlyn heb ik een miskraam gehad met 12weken en bij caithlyn was het meteen raak maar goed dat zegt niks voor de volgende. en ja vroeg misschien wel voor een ander idd maar wij willen het graag en vinden (uit ervaring thuis) zon korte leeftijd verschil niet erg en we hebben nu de mogelijkheid enzo ervoor dus ja waarom niet toch
liefs
ps ja ben vaker opt forum maar dan maart 2008