Ronde nummer 1

A

Anoniem

Guest
Wie wil er met me kletsen?

Ik ben begin augustus gestopt met de pil en 21 september is mijn NOD.

Sinds vorige week bezoek ik deze site, maar omdat het moeilijk is alle verhalen goed te volgen open ik een nieuwe topic en ik hoop natuurlijk op leuke reacties!

Groetjes Gerda

Hallo meiden,

Ik zal me gelijk maar even voorstellen: ik ben Gerda, 32 jaar en samen met mijn vriend probeer ik zwanger te worden van ons eerste kindje!

Toen  ik gestopt ben met de pil, wilde het met de sex niet meer lukken, waarschijnlijk vanwege de spanning, maar gelukkig is dit sinds afgelopen weekend weer helemaal in orde en zijn we volop aan het klussen. Volgens mij was dit nog net op tijd, want ik denk dat mijn ovulatie afgelopen zondag was of gister, dus hopelijk is het raak.

Gelijk na het stoppen heb ik de rode duiveltjes op bezoek gehad en vorige maand. Nu maar hopen dat ze deze maand wegblijven!

Helaas moet mijn beste vriendin er (nog) niet aan denken om zwanger te worden, dus leek het me wel wat om hier met lotgenoten te kletsen.

Hopelijk tot snel, groetjes Gerda

Hoi Gerda,

ik had een heel verhaal getypt, maar het werd niet geplaatst. Ik probeer het morgen nog eens.

Liefs,
firstmum

hoi hoi gerda
ook ik kom ff gezellig met jullie beppen.

ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

quote: first mum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 20:40:31'));

Hoi Gerda,

ik had een heel verhaal getypt, maar het werd niet geplaatst. Ik probeer het morgen nog eens.

Liefs,
firstmum

Hallo Firstmum,

We wachten je reactie af; pc's werken nu eenmaal niet altijd mee haha!

Groetjes Gerda

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:42:02'));

hoi hoi gerda

ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij

Hallo Patricia,

Gezellig, volgens mij ben ik je naam ook al vaker op deze site tegengekomen, klopt dat?

Hoe was je eerste zwangerschap dan? Wel snel voor een tweede kindje of niet?
Heb je de eerste keer lang moeten klussen?

Soms kan ik er helemaal van overtuigd zijn dat we niet lang hoeven te wachten op een kindje, bij mijn familie ging het bij allemaal heel snel behalve bij 1 schoonzus. Dus soms ben ik ook wel bang dat het helemaal niet gaat lukken, maar ja dat is ook wel een natuurlijke angst denk ik.

Groetjes Gerda

quote: Gerda1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 10:11:03'));

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2008 21:42:02'));

hoi hoi gerda

Hallo Patricia,

Gezellig, volgens mij ben ik je naam ook al vaker op deze site tegengekomen, klopt dat?

Hoe was je eerste zwangerschap dan? Wel snel voor een tweede kindje of niet?
Heb je de eerste keer lang moeten klussen?

Soms kan ik er helemaal van overtuigd zijn dat we niet lang hoeven te wachten op een kindje, bij mijn familie ging het bij allemaal heel snel behalve bij 1 schoonzus. Dus soms ben ik ook wel bang dat het helemaal niet gaat lukken, maar ja dat is ook wel een natuurlijke angst denk ik.

Groetjes Gerda

hoi hoi

nee voor caithlyn heb ik een miskraam gehad met 12weken en bij caithlyn was het meteen raak maar goed dat zegt niks voor de volgende. en ja vroeg misschien wel voor een ander idd maar wij willen het graag en vinden (uit ervaring thuis) zon korte leeftijd verschil niet erg en we hebben nu de mogelijkheid enzo ervoor dus ja waarom niet toch

liefs

ps ja ben vaker opt forum maar dan maart 2008

oja en mijn vorige zwangerschap is super verlopen,geen klagen aan haha behalve een buik van 140cm...en een reuze baby van 4395gram en 54cm hihi...

en je hoeft je denk niet druk te maken over de snelheid bij een ander enzo gewoon niet te veel mee bezig zijn,dus gewoon doen zoals je normaal ook doet,lekker relax sexxen haha veel gaan hun hele sexleven erop focussen en dat is niet zo goed gewoon lekker normaal doen dus

Terug
Bovenaan