Ronde nummer 1

Hoi Gerda,

vervelend zeg dat de rd's er zijn. Kan trouwens best dat je een korte cyclus hebt en dat scheelt ook weer wachten. Ongeveer 14 dagen voor je nod, heb je je eisprong. Uitgaande van je cyclus van 15 dagen, is je nod 13 oktober (zitten we dicht bij elkaar ik de tiende), dan is je eisprong waarschijnlijk 29 september, 1 dag eerder is je vruchtbaarste dag!

Trek je maar niks aan van je collega. Als jullie het willen wat moet dat dan uitmaken! Wil je wel blijven werken als je een kleine hebt? Het is misschien vervelend voor je baas als een personeelslid zwanger wordt, maar dat hoort erbij hoor!

Het is altijd spannend vanaf de dag dat je ervoor gaat. Alleen dat wachten de tweede helft van je cyclus is zo moeilijk. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en zorg voor  een hoop afleiding, dat scheelt. Alleen lukt dat niet altijd en zeggen is makelijk dan doen.

Liefs,

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2008 20:38:26'));

hallo dames,

ik zal me ff voorstellen, ik ben petra en ben 26 jaar. mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje en ik vind het best wel spannend.
ik ben al in februarie gestopt met de pil maar me menstruatie bleef een aantal maanden weg en het loopt nu twee keer goed dus ik kan nu pas goed uitrekenen wanneer het klussen moet gebeuren.
groetjes
petra

Hallo Petra,

Welkom bij de club! Voor een kindje gaan is inderdaad heel spannend!

Wel rot dat je ongi eerst wegbleef, maar goed wie weet misschien gaat het nu wel heel snel! ik hoop het voor je. Je gunt alle meiden hier een zwangerschap omdat je weet hoe graag ze het willen en omdat je in hetzelfde schuitje zit kun je je goed voorstellen hoe iedereen zich voelt.

Veel succes dus met klussen en wanneer is je NOD?

Groetjes Gerda

Hallo meiden,

Hierbij even een lijstje:

Patricia, 23 jaar,  2e kindje, NOD 28 sept
Laura Naomi, 24 jaar, 2e kindje, NOD ??
First Mum, 25 jaar,  2e kindje, NOD 10 okt
Siem, 29 jaar, 1e kindje, NOD ??
Zoeteke (Lins), ??  jaar,  ?e kindje, NOD ??
Mama JB, 30 jaar, 2e kindje, NOD 28 sept
Gerda,  32 jaar, 1e kindje, NOD 13 okt

Wel leuk als we hem compleet kunnen maken!

Groetjes Gerda

Hey meiden,

Helemaal geen reacties meer???? Joehoe waar zijn jullie??

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

ik wilde van de week ook even op jou topic kijken. Wat denk je nergens te bekennen. Heb alles wel 2 keer nagekeken, maar deze stond er echt niet tussen. Heb ik trouwens wel vaker met andere topics waar ik af en toe op kijk bij voorjaars moeders 2007 en bij bevallen. Weet niet hoe dat komt. Misschien daarom geen reacties gehad?

Liefs,

Hier ben ik wel weer......had het even druk gehad!
Ik schrijf ook nog op een andere topic...

Voelen jullie al wat dames??
Ik heb al vanaf zondag buikpijntjes, een soort ongipijn maar dan iets erger.....de ongi zelf komt nog niet...zondag NOD...
ook gevoelige tepels....maar deze kwaaltjes kunnen ook aan het stoppen met de pil liggen. Dis is nog maar de eerste ronde dus ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.
Ik heb wel een vreemd verhaal......afgelopen dinsdagochtend zat ik met mijn zoontje op de bank tv te kijken. Ineens zegt hij zonder enige aanleiding: mama heb baby in de buik.....terwijl hij dat zegt, aait hij over mijn buik met zijn handje.....hij stond op en ging  spelen met zijn auto ´s .
Ik viel haast van de bank van verbazing!
Ik heb nog wel om mee heen gekeken of er iemand in de straat liep die zwanger was of iets op tv wat hem op het idee bracht...ook heb ik het er niet met hem over gehad.........vreemd hoor.
Een dag later sloeg zijn fantasie op hol want toen zei hij dat er 2 baby ´s in de buik zaten....!
Hij is 2,5 jaar en zeer bijdehand, dat blijkt wel weer.

Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar het maakt mij wel nieuwsgierig!

groetjes mamajb

hoi mamajb,

met kinderen weet je het maar nooit! Je zult het vanzelf wel merken, wanneer je zoontje gelijk heeft!

Liefs,

Hallo,
Druk, druk, druk...
Maar ben er weer! Ongi achter de rug en mijn ei komt er aan, geen idee wanneer.
Denk dat mijn nod ergens tussen 12 en 19 oktober ligt.
Afwachten maar. Nog geen 'ei kwaaltjes'.
Mama jb wat een geweldig verhaal! zou het dan toch... Spannend hoor!

Verder al mensen met kwaaltjes of eitjes? Of beter nog: positieve testen?
X Siem

Terug
Bovenaan