Hey,
Zo vanmiddag het potje weggebracht...vond het wel spannend allemaal...Heb meteen ook gevraagd wanneer de uitslag er is, want ik vond het toch wel n raar voorstel van die andere arts, dat we t pas bij hem mogen horen! K hoor het liever thuis, kan ik tenminste meteen oprecht reageren...!
Maargoed...weet niet of dat dus allemaal 'mag' straks maar ga er wel goed mn best voor doen.
Volgens de zuster zou de uitslag er maandag zijn...
Ja, toen ik dat geschreven had over adoptie en donatie, dacht ik later, dat klinkt ook niet erg logisch. Maar ik bedoelde te zeggen, als we een baby van ons eigen krijgen, willen wij wel echt n kindje dat van ons samen is, onze genen heeft etc.
Ik denk persoonlijk ook dat het buiten je relatie heel moeilijk ligt, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Adoptie vind ik ook heel moeilijk hoor! Ik heb er in mijn opleiding veel over moeten leren en het is idd een heel lang en duur proces. Ook het feit dat kidneren vaak gehandicapt en toch ook veel problemen krijgen doordat ze niet goed en op tijd hebben kunnen hechten is een moeilijke kant ervan.
Je hebt ook nog de optie, pleegouderschap met eventueel adoptie er achteraan. Dat lijkt mij wel heel mooi.Dan weet je wat voor kindje je krijgt en kun je er ook al n band mee opbouwen. Al lijkt het me wel dat je dan niet meer zo snel nee zegt als de optie voor adoptie er is, wat voor kindje het ook is
@ wenser, ik hoop echt dat het goed nieuws is voor jullie straks!