Rustig op dit forum

Over adoptie, ik ken ook iemand heeft ook al een kindje geadopteerd nu zijn ze al een hele tijd bezig voor een tweede kindje te adopteren, en dan denk je dat dat gemakkelijker gaat, maar ze zegt dat is precies dezelfde procedure ongeacht je er al een hebt geadopteerd. En er gaan een hele tijd overheen.

Gr Wendy

Hey,

Zo vanmiddag het potje weggebracht...vond het wel spannend allemaal...Heb meteen ook gevraagd wanneer de uitslag er is, want ik vond het toch wel n raar voorstel van die andere arts, dat we t pas bij hem mogen horen! K hoor het liever thuis, kan ik tenminste meteen oprecht reageren...!
Maargoed...weet niet of dat dus allemaal 'mag' straks maar ga er wel goed mn best voor doen.
Volgens de zuster zou de uitslag er maandag zijn...

Ja, toen ik dat geschreven had over adoptie en donatie, dacht ik later, dat klinkt ook niet erg logisch. Maar ik bedoelde te zeggen, als we een baby van ons eigen krijgen, willen wij wel echt n kindje dat van ons samen is, onze genen heeft etc.
Ik denk persoonlijk ook dat het buiten je relatie heel moeilijk ligt, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Adoptie vind ik ook heel moeilijk hoor! Ik heb er in mijn opleiding veel over moeten leren en het is idd een heel lang en duur proces. Ook het feit dat kidneren vaak gehandicapt en toch ook veel problemen krijgen doordat ze niet goed en op tijd hebben kunnen hechten is een moeilijke kant ervan.

Je hebt ook nog de optie, pleegouderschap met eventueel adoptie er achteraan. Dat lijkt mij wel heel mooi.Dan weet je wat voor kindje je krijgt en kun je er ook al n band mee opbouwen. Al lijkt het me wel dat je dan niet meer zo snel nee zegt als de optie voor adoptie er is, wat voor kindje het ook is :)

@ wenser, ik hoop echt dat het goed nieuws is voor jullie straks!

He meiden,

Fijn dat we weer zoveel kletsen, ik had et wel een beetje gemist!

Hier nog geen tekenen. Dag 29 vandaag, dus ook voor een normale cyclus ben ik vandaag overtijd als ik niet ongi wordt.

Ik weet niet of ik mij anders voel, wil het graag geloven natuurlijk. Feit is dat mijn borsten nog vol zijn en mijn tepels al twee weken pijn doen (alsof je het de hele tijd heel erg koud hebt). Maar verder? Een klein beetje gerommel in mijn buik, maar dat kan ongi betekenen of iets anders, dat heb ik ook wel eens gelezen.

Gisteren heb ik tegen mijn man gezegd dat ik voor mijn doen overtijd was. Ik had niet exact gezegd wanneer mijn NOD zou zijn, en ook niet dat ik 'overtijd was' omdat ik hem niet al die tijd mee wilde laten lijden in mijn spanning. Heb al zo vaak gehad dat mijn lichaam mij fopte en ik al enthousiast werd. Dus nu zitten we samen in spanning en hebben we besloten om morgen te testen.

Als het niet zo is, zalk ook heel erg teleurgesteld zijn hoor. Ik loop nu al 2 dagen met een glimlach rond.

Wat vor opleiding heb jij gedaan Sparkle, dat je over adoptie hebt moeten leren?
Mijn zusje is idd ook 1000-en euro's kwijt en heeft dus te horen gekregen dat zij wegens haar ziekteverleden niet in aanmerking komen. Erg he? Terwijl ze wel genezen is verklaard... Oneerlijk hoor.

gr.
Wenser

En Sparkle,

Goed dat je zo mondig bent om eerder naar de uitslag te vragen, ik hoop dat ze t doen voor jullie! Sterkte meid.
Wenser

O wenser wat wordt het spannend zeg meid.
Ik hoop het echt zo voor je.
Maar hebben jullie nu al een limiet gesteld voor het testen???
Mocht je zwanger zijn dan is het wel op de spontane wijze toch??Niet doormiddel van iui/ivf of iets dergelijks.

Gr suusje

@wenser, zo spannend, echt wel, ik zou het liefste een test voor je gaan halen en dat je dan test en dat er dan een positief teken op komt, we zijn allemaal erg benieuwd, spannend.

We hopen het zo voor je,

Gr WEndy

ik ben ook erg benieuwd.
Morgen ga ik denk ik testen, dan zit ik op dag 30 en is mijn man ook thuis om het goede of slechte nieuws mee te delen. Ik heb idd geen behandelingen, ik zou 27-10 terug gaan voor vervolgtraject. Die heb ik sowiezo afgezegd, want ik moest op dag 8-10 komen. Dat haal ik nu al niet meer.

Ik kan weer bellen voor een nieuwe afspraak als ik toch ongi wordt.

Jullie horen morgen van mij. (Maar ik durf eigenlijk niet te testen, dus misschien bedenk ik mij nog).

Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
x
Wenser

@wenser
ik denk niet dat we het aankunnen als je neit gaat testen hoor, hahaha, nee hoor, ik snap je goed, maar dat wil niet zeggen dat we erg benieuwd zijn,we kunnen alleen maar duimen voor je.

Succes morgen.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan