Rustig op dit forum

hoi meidne,
Dat is ook wel weer waar. Ieder lichaam is toch weer anders.

Wendy: ik ben benieuwd wat ze bij jou gaan doen, bij mij in de folder staat verder geen informatie over al of niet medicijnen, alleen de technische uitleg en de slagingspercentages. Dan ga je je er automatisch meer op focussen...

Suusje hoe gaat t met jou, kom je de dagen een beetje door?

groetjes
Wenser

hoi

Ik dacht ik heb dat foldertje gekregen afgelopen maandag, en dacht zal maar eens kijken, ik ben er nog niet echt mee bezig, en stiekem hoop ik dat he tniet nodig zal zijn , misschien da tik het dan wel verder weg stop.
Maar ik denk dat je ook meot nagaan, dat ze iui niet voor niets doen, als het niets zou uithalen zouden ze het niet doen, tenminste dat neem ik aan.

Bij bij is het pas voor het nieuwe jaar, maar ja dat is ook al over 3 maanden, waar blijft de tijd als je zwanger wilt worden,

Fijn weekend allemaal, als het klopt is mn nod volgend weekend, maar ik ga nergens meer van uit. ik weet het deze ronde neit zo.

Gr WEndy

Hallo wenser,

Met mij gaat het goed.Ben blij dat de wachtweken bijna voorbij zijn.Vind het wel heel spannend.Tot nu toe nog niet echt veel krampen 2wk terug wel s'nachts wakker geworden van heftige krampen en nu afgelopen nacht heel even,maar voor de rest nog niks.Op onwijs pijnlijke borsten na,maar ja die heb ik ook als ik ongesteld moet worden.

We zien ook wel.Ik probeer mij er niet teveel op te focussen al is dat soms best moeilijk.
Uur van de waarheid is bijna daar.Zie er wel tegenop om te testen.Hoop uiteraard dat het 1ste keer raak is.Ben bang dat dat niet het geval is en ben dan bang op grote teleurstelling.
Ook omdat mensen in omgeving weten dat we eerste iui gehad hebben ben ik bang dat mensen erom gaan vragen.

Wat wendy ook zegt ze doen IUI niet voor niks.Als het geen kans van slagen zou hebben zouden ze de techniek niet meer uitvoeren.

Maar hoe gaat het verder met jou wenser?Ben jij al gestart met de IUI.

En wendy voor jou dus ook spannend.Hopelijk is IUI niet meer nodig.
Waarom begin jij pas in het nieuwe jaar dan?Hebben ze een wachtlijst bij jullie?

Gr Suusje

hoi meiden

ik ben gisteren bij de gyn geeest voor een follikelmeting. zowel links als rechts een mooi eitje alle 2 nu 16 mm dus kans op een tweeling. morgen dan moet ik pregnyl spuiten en dinsdag gaan we insemineren. echt heel spannend allemaal.

iedereen veel succes.

groetjes kim

@suus, dat komt omdat de gyn nog wel hoop heeft en normaal bij ons doen ze dat bij 2 jaar bezig zijn pas, dus heb al 3 maanden eerder.

@hummer, spannend hoor.

Erg irri wat je lichaam allemaal zegt, ik voel ook nog niets dan anders, wel meer buikpijn, maar ja dat heb ik als ik ongi moet worden ook, we zien het wel.

Fijn weekend Gr WEndy

Nee ik ben nog niet gestart. Eerst eind oktober een follikelmeting en een afspraka om te praten over het vervolgtrajct. Dan wordt het of een kijkoperatie of IUI. Ben benieuwd.

Sterkte jij en ook Wendy.

gr.
Wenser

Suusje, volgens mij zie ik op het andere topic dat je ongi bent geworden. Balen meid. Veel sterkte.

xxx
Wenser

Wenser@ Ja klopt helaas is ronde 1 iui mislukt.Had ook niet anders verwacht hoor,maar de teleurstelling is er niet minder om.
Vandaag alweer naar het zh geweest om bloed te prikken.
Volgende week echo en dan is het alweer zover voor nr 2.
Hoe gaat het verder met jou??

Amber@Ik snap je berichtje niet helemaal wat doen ze bij jullie pas na 2 jaar?En heb je al 3mnd eerder?Kan niet helemaal teruglezen wat je ermee bedoeld.

Hummer@Spannend hoor.Vandaag grote dag.
Ik hoop dat het raak mag zijn.
Pfff die wachtweken zijn vreselijk.
Succes.

Gr Suusje

Terug
Bovenaan