ruzie

wat een mooi gedicht!

het raakt me echt!

heb je het gedicht ook aan je man laten lezen! misschien dat het hem ook raakt netzoals bij mij!!!

liefs wilma

Hoi,

ik ben 34 en al 16 jaar getrouwd ja je leest het goed was koud 18 en nu 16 jaar verder met drie kindjes heb ik alle ups en downs wel meegemaakt behalve wat jij nu meemaakt, een ding weet ik een gezonde vent kijkt in het rond en gooit er hier en daar wel een reactie uit maar in je adams kostuum peepshowen  met een vreemd mokkel en dan nog over prive dingen praten dan ben je het spoor bijster, ik kan je geen advies geven alleen maar veel sterkte toewensen en geloof me maar voordat de kb jou kindje bij jou weg komen halen dan moet er echt een hele goede reden voor zijn.
Ik wil je veel sterkte toewensen en als je bijltjes gaat hakken denkt dan vooral aan je kleintje wat goed voor hem is, samen blijven en elke dag ruzieen is ook niet goed hij is nu nog zo klein maar hij word groter en zal steeds meer vragen en begrijpen, mijn oudste zoon is nu 15 en heeft ook wat ruzies in het begin meegemaakt en nu vraagt hij aan mij het waarom en hoe en dat is een stoel waar je liever niet in wilt zitten geloof me maar,

veel sterkte

Hallo sylvia

Wat erg allemaal voor je
Als mijn kerel dat zou doen dan weet ik nog niet wat ik zou doen ik zou het in ieder geval niet pikken
Maar ja ik kan makkelijk praten met een kerel die erg tegen vreemd gaan en dat soort dingen is
andersom zou ik het ook niet in mijn hoofd moeten halen dan heb ik een groot probleem
Ik hoop dat jou kerel het in vervolg zou laten en dat hij inziet hoeveel pijn hij je er mee doet
Ik wens jou veel sterkte toe
( erg mooi gedicht)
Groetjes Monique

Wat rot voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je hier op t forum  'leren kennen' als een sterke meid, ik denk dat je een hele lieve moeder bent en ik denk dat je meer verdient dan digitaal belazerd te worden. Ik hoop dat je man tot inkeer komt want ik gun jullie echt wat meer geluk.
 Irene

wat een crisis.

Niet alle mannen zijn zo hoor! En ik geloof ook absoluut dat mensen kunnen veranderen als  ze maar willen.

Mijn eigen ouders hebben ook op zeer jonge leeftijd kinderen gekregen en dat was niet makkelijk. Zij hebben ook fouten gemaakt, elkaar gekwetst onder het mom van gemiste jeugd inhalen, wat niet ziet wat niet deert  enzo. Wij, hun kinderen, hebben hier gelukkig niet veel van gemerkt. Maar mijn punt is. Ze hebben er van geleerd, zijn veranderd en nog altijd gelukkig bij elkaar. Het kan dus wel. Maar het is hard werken

Je bent vast en zeker heel sterk, maar het is heel goed als je je vriend laat zien dat ook jouw kracht zijn  grenzen heeft en dat hij daar over heen gaat.

Probeer ergens anders uit te razen, bijvoorbeeld hier op het forum of zo. Ga er even uit, als je kan, liefst zo lang mogelijk! Laat hem op de kleine passen, en ga zwemmen, naar de bioscoop van mijn part. Kom bij zinnen en probeer dan (zonder Natas in de buurt) een goed gesprek te hebben. Hij mag echt wel zien dat je kwaad bent hoor, maar liever niet waar natas bij is.

En je mag absoluut eisen stellen aan elkaar in een relatie, zoals niet meer naakt webcammen / vreemdgaan omdat dat jouw nou eenmaal heel erg kwetst. Hij hoeft het niet eens te begrijpen waarom het jouw zo kwetst. Als hij maar accepteert dat het zo is. En als hij van je houdt, zal hij er alles aan doen om je niet meer te kwetsen, toch? Due niet meer naakt cammen / vreemdgaan.

oh ja, en het doet er natuurlijk ook niet toe of hij het liegen noemt of niet. Kern van de zaak is: hij kwetst je en is niet eerlijk tegen je. en dat moet afgelopen zijn. punt uit.

Meid heel veel succes. Ik wou dat wat meer voor je kon doen om je het gevoel te geven dat je er niet zo alleen voor staat.

zeg waar woon je eigenlijk?
Misschien is het goed en leuk voor je om naar van de forummeetings te gaan?

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 10:27:11'));

wat een crisis.

Niet alle mannen zijn zo hoor! En ik geloof ook absoluut dat mensen kunnen veranderen als  ze maar willen.

Mijn eigen ouders hebben ook op zeer jonge leeftijd kinderen gekregen en dat was niet makkelijk. Zij hebben ook fouten gemaakt, elkaar gekwetst onder het mom van gemiste jeugd inhalen, wat niet ziet wat niet deert  enzo. Wij, hun kinderen, hebben hier gelukkig niet veel van gemerkt. Maar mijn punt is. Ze hebben er van geleerd, zijn veranderd en nog altijd gelukkig bij elkaar. Het kan dus wel. Maar het is hard werken

Je bent vast en zeker heel sterk, maar het is heel goed als je je vriend laat zien dat ook jouw kracht zijn  grenzen heeft en dat hij daar over heen gaat.

Probeer ergens anders uit te razen, bijvoorbeeld hier op het forum of zo. Ga er even uit, als je kan, liefst zo lang mogelijk! Laat hem op de kleine passen, en ga zwemmen, naar de bioscoop van mijn part. Kom bij zinnen en probeer dan (zonder Natas in de buurt) een goed gesprek te hebben. Hij mag echt wel zien dat je kwaad bent hoor, maar liever niet waar natas bij is.

En je mag absoluut eisen stellen aan elkaar in een relatie, zoals niet meer naakt webcammen / vreemdgaan omdat dat jouw nou eenmaal heel erg kwetst. Hij hoeft het niet eens te begrijpen waarom het jouw zo kwetst. Als hij maar accepteert dat het zo is. En als hij van je houdt, zal hij er alles aan doen om je niet meer te kwetsen, toch? Due niet meer naakt cammen / vreemdgaan.

oh ja, en het doet er natuurlijk ook niet toe of hij het liegen noemt of niet. Kern van de zaak is: hij kwetst je en is niet eerlijk tegen je. en dat moet afgelopen zijn. punt uit.

Meid heel veel succes. Ik wou dat wat meer voor je kon doen om je het gevoel te geven dat je er niet zo alleen voor staat.

Hallo allemaal.

Nog een keer bedankt voor alle reacties.
Gisteravond nog een groot gesprek gehad.
ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet.
of ik bij een man wil blijven die zo gelogen heeft nu ik dat van die keren weet van dat ik bij mijn pa woonde.
Het was eigenlijk op dat moment een vraag waarop ik een goed andwoord moest krijgen...
hij zegt dat hij er spijt van heeft en dat hij nooit iets zou doen om mijn hart te breken maar momenteel geloof ik daar niks meer van komt ook wel omdat ik boos/verdrietig ben.

@jannetje..

ik kan niet zomaar weg hier daarom voel ik me ook zo opgesloten woon in een dorp waar geen openbaar vervoer is geen winkels zijn en de dichtbezijnde winkels ( in ook een dorp) is half uurtje fietsen voor me een auto heb ik natuurlijk niet.
Ik woon in ankeveen dat is een plaatjes ongeveer 20/30 min vanaf hilversum(met de auto).

Mijn vraag is nogsteeds aan hem waaarom?
ben ik niet goed genoeg
is de seks niet goed genoeg?
Doe ik iets verkeerd.?
Ben je me simplel weg gewoon zat?

en al die vragen weet hij en krijg ik hetzelfde andwoord :
ik weet het niet het gebeurde zomaar..
en voordat ik een andwoord krijg waarmee ik iets kan weet ik niet of dit nog goed kan komen..
want als hij niet weet waarom hoe weet ik dan dat hij het nooit meer doet.

groetjes sylvia

Hallo Sylvia,

Ik lees nu pas wat er allemaal aan de hand is (ben een paar dagen ziek geweest). Wat vervelend voor je zeg. Ik heb ook al het e.e.a. achter de rug. Ik denk idd dat je een goed gesprek moet hebben. Wat is het belangrijkste voor hem? Het cammen of zijn relatie en zijn gezinnetje? Laat hem daar maar eens een tijdje over nadenken. Niet gelijk een antwoord verwachten, maar even over laten nadenken. Wat heeft hij eraan dat hij jou ongelukkig maakt? Hoe zou hij het vinden als jij zo bezig zou zijn?
Ik hoop echt dat jullie eruit komen en als een gelukkig gezinnetje door kunnen gaan. En natuurlijk blijf je achterdochtig, dat gaat zomaar niet weg. Maar wees verstandig en ga niet tegen elkaar schreeuwen. Dat helpt niets. Jullie niet en zeker de kleine niet. Zoek desnoods hulp van buitenaf om jullie gesprekken te leiden.

Heel veel sterkte meis,
Marie-José

Terug
Bovenaan