RW,maken wij hier ons hoekje?

Heey!
Geweldig!!Heb gister nog aan je gedacht!!Super dat je t hartje gehoord hebt.
Ik las inderdaad dat voor de 3 maanden de echo inwendig is....kan me er nix bij voorstellen, maar vindt t wel eng. Heb nog nooit een inwendig onderzoek gehad.
Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan vragen, doen enz. eerste keer he!Maar heb er wel zin in.
Denk dat we wachten tot de elfde week met vertellen, is voor de kerst en zijn mn ouders nog niet op vakantie. Dus schiet al op he!!
Ben super blij voor je en ik mail morgen hoe t hier verlopen is!!!!spannundddd!!
xxx
zuus

Heey!!
Hier ook alles goed!!!
Geweldig om dat hartje te zien kloppen!en dat kleine mensje!Alles zag er heel goed uit. Ik was wel zenuwachtig en dat had ze ook meteen door, dus eerst echo gemaakt en toen de hele vragenlijst.
wat ook een toevallige bijkomstigheid was, was dat onze vrienden vanmorgen hier waren en vertelden dat de 2e op komst is en ze vanmiddag eerste afspraak hadden om 2 uur,,,,,,,,,,,,,,,,,,nou en wij dus om half 2 maar wilden t nog niet vertellen, acheraf hun gelukkig mis gelopen, maar we gaan t volgende week met sint vertellen. kan t niet veel langer voor me houden en nu dat alles oke is!!
Verder willen we graag nekplooimeting laten doen en hebben ook erna afspraak gemaakt, t is in eindhoven en wel op 4 januari en 11 jan weer afspraak vk.
Nu is t allemaal zo werkelijk he! we willen ook graag weten wat t geslacht is. heb eerst altijd gezegd van niet, maar ben nu al zo nieuwsgierig he!!Maar denk dat we tegen niemand zeggen als we t weten, dan maken ze t ons ook niet moeilijk!!
heb jij bij de vorige nekplooimeting gedaan?
verder waren we t ook meteen eens over de peetooms(ja t worden onze beiden broers)eerst hebben we t nog niet over deze dingen gehad omdat we eerst controle wilden afwachten!
nou dat was t wel weer even!!
fijn weekend alvast!xx zuus

Hoi Zuus,
fijn dat bij jullie ook alles goed was zeg..
We hebben het hartje zien kloppen, nog niet gehoord hoor..kan nu nog niet..
En spannend dat je ze bijna tegenkwan zeg..gelukkig goed gegeaan..
ik typte net ook een heel stuk, maar kwam er niet op..balen..
Wij hebben eerder nooit de keus gehad voor die nekplooimeting, dat was toen nog niet.
Doen het nu ook niet, ws alleen de 20 weken echo.
Waarom kiezen jullie er wel voor?
Als ik het mag vragen??
voor nu even genoeg, ben moe, net de stad in geweest..druk!!
Geniet lekker he Zuus!!
Tot later, liefs R

Mogguh!

WEHHH, ik wil t ook vertellen!!!Nu heb ik t er bijna helemaal mee gehad, maar we gaan t dinsdag vertellen!!Voral nu mijn vriendin t do. verteld heeft en dan over bezoek vk verteld aan anderen enzo, dan denk ik; ik was er een halfuurtje voor jullie!!!Maar geduld is een schone zaak, zoals ze zeggen!!ha ha
Vk vroeg ons of we er al over nagedacht hadden of we nekplooimeting wilden; nee niet echt dus, maar we hadden beiden zoiets van; waarom niet, je krijgt die mogelijkheid en t is een kansberekening. Ook doen ze daar bloedonderzoek en dat moet zowiezo. En ze maken dus echo en je mag videotape meenemen om die echo op te laten nemen; dat lijkt me ook leuk extraatje. Maar stel dat ze je na verdere onderzoeken als de kans er is, zeggen dat je een down kind kunt krijgen, ja daar kunnen we dus ECHt niks over zeggen wat dan. Maar de mogelijkheid is er om t te laten berekenen en je gaat er natuurlijk niet vanuit, maar we willen t dus wel laten berekenen.
Ze was ook super enthousiast dat we borstvoeding willen proberen en thuis willen bevallen. Geef jij borstvoeding?
Ben jij ook zo snel emotioneel?Als ik er al aan denk hoe we t di. gaan vertellen, springen me de tranen al bijna in de ogen!!
Verder had ik gister constant de drang dat ik moest plassen, dacht meteen aan blaasontsteking, maar vandaag heb ik t niet. Komt je dat ook bekend voor rw??
(fijn dat jij al ervarener bent!!haha)
fijn weekend nog xx zuus

Hoi Zuus,
Ja hoor ik heb ook met vlagen een gevoelige blaas..
Niet de hele tijd, maar ik drink ook niet heel veel...dat is voor mij het moeilijkste nu..Meer drinken!!
En borstvoeding weet ik nog niet..
Heb het de eerste keer drie maanden gedaan, en de tweede keer twee weken..
De jongste pakte alleen het puntje van de tepel, deed echt heeeeel erg zeer.
En we kregen hem er niet anders aan, dus gestopt.
Afkolven is allebei de keren niet gelukt, er is dan geen toeschietreflex...Dus ook pijnlijk, als je het er echt uit moest knijpen..
Denk nu omdat een derde ook drukker is natuurlijk, dat ik er misschien niet aan ga beginnen. Voor de rust, en omdat het ws toch maar tijdelijk is.
Ik denk dat nu, maar het is wel heel bijzonder, dus wie weet tegen die tijd, een paar weken ofzo!!
Wil wel weer graag thuis bevallen.
Heb het beide al meegemaakt, maar dat is toch wel heel fijn.
Zag net vier deuren verder een blauwe vlag hangen..een jongen geboren!!
Ws vannacht dus..leuk hoor!!
Hebben ze nu twee jongens!
Ik heb zoiets van die kansberekening, dat als je kans van 1 op 50 blijkt te hebben, dan kan jij die ene zijn, maar het hoeft niet, en bij een kans van 1 op 800 hetzelfde..dus wat mij betreft zegt het weinig.
Ik wil niet nog    vijf maanden stressen van een verhoogde kans..
Die 20 weken echo laat ook veel zien, maar  weer niet een down syndroom..wel een hartafwijking bijv..dat komt ook vaak voor bij kinderen met down syndroom.
Dus we zullen het wel zien..
Je hebt nooit 100 % zekerheid.
Heb je al een voorgevoel Zuus, wb het geslacht??
Mijn vriend denkt een meisje..ik heb geen idee.
Dochter wil een zusje, en zoontje een broertje..
Voor mijn dochter zou een zusje wel heeeeel leuk zijn..
We hebben nl vooral neefjes..
Jongens zijn wat liever volgens mij, en meiden pittiger..hahaha
Achja, als het maar goed gaat, ik denk ook niet dat we het van te voren willen weten!!
Het is wel heerlijk als iedereen het weet hoor, want dan kun je het er gewoon over hebben..
Ik stond ook te shaken toen ik het van de week vertelde op mijn werk..
Vooral na die miskraam is het extra beladen..
Ze werden op mijn werk zelf ook emotioneel...lief he!
Maar goed, lekker weekend nog.
We hebben gisteren al Sint- avond gehad, was erg gezellie, dus de kids zijn lekker met hun nieuwe speelgoed bezig..
En de oudste is zwemmen met papa..
Groet R

Hee!!
Zo t weekend weer voorbij!
Gisteren hebben we t aan mijn ouders verteld(erna zijn we naar die van mn vriend gereden, maar ze waren naar een verjaardag, jammer, dus wordt t bij hun morgenavond, want ik heb vandaag late.
Maar we waren eerst gaan uiteten en erna nog koffie bij mn ouders en toen vertelden we dat we nog een kadootje voor sint hadden, maar t nog niet klaar was, maar ze dit vast mochten uitpakken.....
nou daar begonnen ze, pap had een rompertje met;opa is de beste erop en mam met oma's schatje, nou je had hun gezichten moeten zien!!Geweldig; ze keken elkaar aan en ons weer en huh?wat?echt waar?en mn pap begon spontaan te huilen, hij had t even zwaar!!toen vlogen ze ons om de nek en wat geweldig, wat een verrassing enz. enz. enz. t was echt zo leuk he!!!
morgen gaan we dus naar mn schoonouders en woensdagavond komen mn ouders, mn broer en vriendin en m opa met zijn vriendin hier gourmetten, dus vertellen we t dan mn broer en opa!!!(weet nu al dat mn opa t ook niet droog houdt!!haha)
en dan donderdag gaan we t de vrienden vertellen, oja met mn beste vriendin ga ik morgen lunchen dus dan vertel ik t haar morgen!heb er al zin in!!
verder heb ik al eerder de gedachten gehad dat wij een jongetje zullen krijgen en heb ik altijd al gedacht dat ik eerst een jongetje zou krijgen, maarja t is maar een gevoel he!!
bij jou ook alles goed?leuke reacties gehad op jullie nieuws!?
fijne sint dagen nog en tot snel weer!!
x zuus

Hoi Zuus,
Heerlijk he die reacties!!
Ik zie het helemaal voor me!!
wij horen ook veel leuke dingen, maar ik moet zeggen dat het bij de eerste veel leuker is..Dan is het nieuw voor jullie, en word je echt een gezin..
Nu verwachten veel mensen het niet meer echt geloof ik..bij ons aangezien de jongste over twee weken vier word..
Maar voor ons des te leuker!!
Ik moet het nog aan twee vriendinnen vertellen, en dan weet dus iedereen het zo ongeveer, die het moet weten..de rest komt van zelf.
Ga voor kerst ws eerste nieuwe kleding kopen..
Alles zit al aardig strak..
en bij jou??
ben dan ook zelf jarig..dus lekker leuk, met veel visite etc..
nou, ik moet morgen vroeg op..
Spreek je later weer..
Liefs R

Ha!
Mijn kleren zitten nog niet strakker. Ben zelfs 2 kg afgevallen door mijn gezellige ochtenden. ik maakte me wat zorgen, maar vk zegt dat t nergens voor nodig is en kindje genoeg van mij binnen krijgt. Merk wel dat mijn onderbuik wat harder en dikker is al.
Vanavond dus aan schoonouders vertellen en miss rob's broer/vrouw. Heb voor schoonouders een kaartje met op envelop tegoedbon en op kaartje staat oma en opa en binnenin kopie van echo met zo'n ballonwolkje; hallo ik ben jullie derde kleinkind!!
en er onder tegoedbon in te leveren rond 12-07-07
leuk he!Krijgen ze vanavond een sinterklaaskadootje.
Voor mn schoonbroer ook een kaart met tegoedbon waar je dingen op kan aankruisen en heb ik een leuke verrassing aangekruist en ook weer die kopie en in het wolkje; wil jij mijn peetoom worden!? ben erg benieuwd naar hun reactie, vooral ook omdat zij ook zwanger is!!
nou, je hoort het wel weer, straks eerst mijn beste vriendin vertellen!!!
zie ook al uit naar leuke kleding te kopen en alle spullen!!!
x zuus

Terug
Bovenaan