RW,maken wij hier ons hoekje?

Ha Naat!

Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt en kan me voorstellen dat t je een beetje tegen viel de uitslag. Maar zie er wel de posi kant van in dat je nu weet wat er een beetje aan de hand geweest is en je nog wel een open eileider hebt. Dus inderdaad nog 50 % kans dat je zwanger wordt. Fijn dat ze tegenwoordig zover zijn met de wetenschap en zulke dingen kunnen ontdekken en oplossingen hebben om toch zwanger te worden!

Heel veel succes volgende week en hou ons op de hoogte.

(ik zit hier met pootjes omhoog waar nog geen enkel meer te ontdekken is en strak staan van t vocht) net snel een schoonwinkel ingehold.....bij wijze van en een paar makkelijke PASSENDE slippers gekocht.)

x zuus

Hoi Zuus,
Ja lachen..even hollen naar de winkel!!
hahahaha..mochten we willen!!
Ik heb ook maandag van die badslippers bij de scapino gehaald, met klitteband..dat past, maar ziet er niet uit.
Partneravond was wel lachen gisteren, en mijn vriend vond het wel leuk, hij was de man met de meeste ervaring..en er vroegen ook anderen dingen..Zo van; helpt dat echt? etc..
We moesten oefenen met masseren, en soort samen de weeen opvangen enz, maar ik weet uit ervaring dat je al die dingen toch niet lang volhoud..alles is maar even fijn..Ik had ook soms behoefte om gewoon alleen te zijn, en geen gedoe aan mijn bed/lijf..haha
Volgende week maken we foto's van onze buiken, op volgorde van uitgerekende datum..Ik dus vooraan!
En naderhand gaan we een foto maken op bevallingsdatum, met baby erbij!
Ben benieuwd..hoop niet al te ver in de rij op te schuiven naar achteren..hihihihh.
Vannacht weer erg slecht geslapen, last van mijn liezen/schaambeen..en vanmorgen kon ik ook moeilijker lopen.
Heb vanochtend de hele ochtend lekker niks gedaan, en op de bank gehangen.
Nu kan het nog even, en gelukkig hielp het wel wat.
Vanmiddag wezen zwemmen, ja de oudste dan he..en de kids beide naar de kapper. Daar was het zo druk..en bleek alleen Bente in de agenda te staan.Ze waren Mees vergeten, dus ik zei; hij moet ook nog hoor..Gelukkig kon het, maar moesten anderen wachten. We gaan daar altijd, dus ze deed niet moeilijk, wetende dat ik niet lieg zeg maar..
Ja ik wil er voorlopig even vanaf zijn nu he!
Hoop dat de baby er is voor ze weer moeten.
Nou, morgen de klossen ophalen, en de po haha
En dan maar eens zien of dat het wat word met dat bed ophogen van ons.
Groet R

Hoi Nathaly,
Inderdaad kun je gelukkig met 1 eileider ook nog gewoon zwanger worden hoor.
Collega kreeg een bbz bij haar eerste zwangerschap, en moest een eileider laten verwijderen.Heeft daarna drie kids gekregen..
Maar ik begrijp wel dat alles wat anders is of dus tegenzit niet fijn is.
Hopelijk voel je je nu  weer goed en gaat het snel gebeuren..even nog afwacheten dus..Wij doen gewoon mee!!
Groet R

Hoi allemaal,

Hé Nataly; idd niet zo'n leuk nieuws. Maar volgens mij is het zo dat de ene eileider het van de andere overneemt als die 'uitvalt'. Zodoende heb je dan toch elke maand een eisprong maar uit maar 1 eileider.
Hopen dat het met die IUI wat gaat opleveren (bij mijn vriendin in de tweede ronde raak!). Succes in elk geval.

Met mij gaat alles goed: vrijdag naar het ziekenhuis; ik hoop op een echo (ga er eigenlijk wel vanuit eerlijk gezegd). Voel me goed (soms misselijk; als ik te laat ben met eten) en krijg steeds meer vertrouwen in een goede afloop.

RW en Zuus (Zuus trouwens nog bedankt voor je berichtje op hyves; ga ik snel nog eens op reageren): kom op meiden de laatste loodjes; wat gaat de tijd toch snel he?!
Lijkt wel vorige week dat we gestart zijn met deze discussie.

Leuke namen trouwens RW: Bente en Mees. Vooral Mees is een twijfelgeval voor ons. Ben benieuwd naar je derde.

Nou, ik ga weer verder (gaan straks naar De Vliegende Panters in de schouwburg).

Doei, doei,

M3

Hoi m3.
Lekker dat het goed gaat, en vooral dat je er zelf vertrouwen in hebt he!!
Daar moet je echt gewoon van uit gaan..
Grappig dat jullie Mees ook op je lijstje hebben zeg maar.Ik vind onze Mees echt zo'n blond, grappig en ontdeugend mannetje!! hahah
We hebben lang getwijfeld hoor over de naam voor onze derde spruit..Maar hebben nu eindelijk zowel een jongens als meisjes naam.
Willen jullie straks weten wat het word??
Ben benieuwd..groet R

Hoi daar ben ik weer,

Als het lukt (want ik ben nou eenmaal toch heeeeeeel nieuwsgierig aangelegd) willen we niet weten wat het wordt. Lijkt me leuk om weer verrast te worden (met Nienke ook).
Het maakt me ook niet zo veel uit eerlijk gezegd.
Ik ben wel heel benieuwd naar de cho morgen hoor; wordt nu toch wel spannend.
Spreek jullie morgen weer.

Doei,

M3

Hee dames!
Nou er is hier ff flink getypt!gezellie!!
Hoe was de echo m3?hoeveel weken ben je nu?Spannend zeg!En ja lijkt inderdaad net alsof we deze forum vorige week gestart zijn. De tijd vliegt echt.Gister nog maar 4 weken, pfff!kan dus eigenlijk ieder moment beginnen. (zat gister op dure bankstel van mn schoonouders en dacht;hier zouden toch je vliezen breken...ha ha)
ben wel erg benieuwd wat de eerste tekenen zullen zijn dat t begint.
Gistermorgen een ongelofelijke aanval van nesteldrang of weet ik wat t was gehad....mn vriend kreeg t ff zwaar te verduren, maar de schat bleef kalm en liet me maar even gaan. Maar zag even door de bomen t bos niet meer met wat er nog wel niet allemaal moest gebeuren voordat kleine kwam(wat eigenlijk reuze meeviel, toen ik t op een rij zette). Maar na een goede huilpartij en troost van mn menneke die zei; maak jezelf nou niet zo gek, t komt allemaal goed, toen ging t weer!!ha ha!Die hormonen he!!

Ik ben woe ook bij kapper geweest; 2 uur gezeten, de highlights wilden niet pakken, tjeee ik had t er bijna gehad!!

dames alvast fijn weekend en tot snel!
zuus

Even snel meiden want we gaan zo naar Guus (Meeuwis; ik ben dus een Brabants durske).
De dokter hoefde niet lang te twijfelen; regelde meteen een echo. Hij zei je bent nu precies 8 weken zwanger. Ik denk zelf iets korter want had mijn ovulatie op maandag dus ga uit van 7 weken en 4 dagen.
Op de echo was een frutseltje te zien met een hevig kloppend hartje conform 7 weken en 4 dagen zwangerschap: perfect dus!!!
We zijn dus happy de peppie!!

Groetjes allemaal,

M3

Terug
Bovenaan