RW,maken wij hier ons hoekje?

Lang zal ze leven lang zal ze leven!!!hieperdepiep HOERA!!
gefeliciteerd meid!!!
nou gezellig op 1e kerstdag!extra feestelijk!!!
ik begin ook al een beetje, (klein beetje) buikje te krijgen. heb al buikje van mezelf maar nu wat harder en anders. JIPPIE!!!
ik ga donderdag shoppen met vriendin en hopelijk al wat leuke kleren scoren!!
Morgen gaan mn vriend en ik richting breda; kidsfactory en warenhuis prenatal zijn er open; alvast ideeen opdoen!!

Wij hebben gisteravond met 3 vriendenstellen gegeten en er een gezellige avond van gemaakt; vaste prik. En we gaan zo naar mn vriends broer, vrouw, dochtertje en daar gaan we eten, ouders komen ook. Mn schoonmoeder zal nog wel wat kadootjes hebben(ik denk ook voor de kleine!)
vanmorgen lekker uitgeslapen!
fijne verj
xx

Hoi Zuus,
ik dus vandaag naar de vk geweest.
alles was duidelijk te zien, erg mooi. Je kon zelfs de twee botjes in de onderbeentjes goed zien. Van alle kanten kon je het goed bekijken, en ook de armpjes gingen de lucht in, erg leuk.
Ook was de kleine erg beweeglijk, en actief..
Leuk, ze heeft drie foto's afgedrukt.
Dus vandaag 13 weken, en de datum blijft op 11-07 staan, al gaf de echo twee dagen meer aan, maar de datum veranderen ze pas als er meer dan een week verschil inzit.
Achja, ik vind het het belangerijkste dat alles goed gaat..die datum maakt minder uit he!
ik voel me toppie goed, en durf voorzichtig meer te genieten..
Ook kijk ik naar leuke dingetjes voor het kamertje straks..er is veel leuks te koop.
De zolder is bijna af, dus dan gaat het rollen op de eerste etage..Wel erg leuk om te bedenken..hoe het moet worden..
Succes jij morgen, ik hoor wel hoe het gaat.
Groet R

Heey!
vindt t zo leuk dat we 1 dag verschillen he!
Ik dus vandaag precies 13 weken en echo was ook super!Je zag inderdaad ECHT veel!!
vingertjes, neusje, kaken en sprong ook een goeie!lag ook prima op schema; 7,4 cm en omvang hoofdje ook prima.ze hebben t op video opgenomen!erg leuk!
was die echo van jou ook voor nekplooimeting? nekpl. was 1,5mm geloof ik. vanaf 3mm moet je zeker vervolg onderz. nu op uitslag wachten!Do weer nr vk. miss is uitslag er dan.
Bij prenatal liepen we tegen.....onze favo kinderwagen!!!we hebben hem meegenomen en ben er super blij mee!Mutsy 4 wieler.
nou blij dat t bij ons beiden goed is en we genieten verder he!!
truste x zuus

Hoi!
Ja, ik vind het ook leuk dat we zo goed als gelijk op gaan.
Nee, de echo was gewoon extra ivm de datum, niet vanwege een nekplooimeting..doen we niet.
We gaan alleen voor de 20 weken echo..dat zal ws eind februari zijn.
gisteren was het rustig op het werk, dus ik mocht om 10 uur weer naar huis.
Lekker de kids bij oma gelaten, en er een dagje voor mezelf van gemaakt.
Naar ikea gereden, naar de Makro, en even de stad in, en naar de kapper..Heerlijk dus.
Vandaag alweer weekend.
Lekker dus, we gaan naar de zolder dit weekend, moeten wel nog velux dakraam gordijnen bestellen..duurt vast wel even..
en ga dit weekend vast nog terug naar ikea, voor wat leuke dingen..houden het naturel denk ikof grijs tinten..
Maar wel gaaf, we hebben mooie gave tv op zolder hangen, met dvd, en overal geluid..is echt ding van mijn vriend..houd hij wel van..dus als ik na de bevalling daar lig.....van alle gemakken voorzien..hahaha.
He, Zuus..lekker weekend..tot later.
Groet R

Hoi Zuus..
Hoe is het inmiddels?
Alles oke daar?
We stonden al op blz 6!!!
Met mij alles oke, voel me heel goed. Geen klachten eigenlijk.
Dit weekend verder boven, want doordeweeks ligt het stil door werk etc.
Heb je nog baby inkopen gedaan de laatste tijd?
Ik kijk vnl nog wat rond..weet nog niet wat ik wil of ga doen met het kamertje. Eerst die andere twee kamers maar afhebben.
Kleding koop ik wel voor mezelf..echt nodig ook, en leuk om te doen.
Hoe is het met je buikje?
Hopelijk alles oke!
Groet en tot later..R

Hee RW!
ja schandalig afgezakt tot 6!!haha
hier is ook alles prima!als ik s morgens wakker wordt nog misselijk en dat 1,2 x overgeven en dan is t ok!
We hebben dus de wagen al gekocht; weet niet of ik dat al verteld had en al wat beddengoed,hydrofiele luiers enz voor de kleine; moet je ook allemaal hebben en prenatal heeft nu aanbiedings weken.Ja en wat kleding want die broeken zit toch wel strakker bij de buik en buikje begint te komen.Ik ben wel nog nix aangekomen, int begin rond de 3 afgevallen maar er nog nix bij.Maar do nog bij vk geweest en ze heeft nog even voor de fun echo gemaakt en t zag er erg goed uit, was goed gegroeid en mn bloeduitslagen waren prima,cverdere uitslag nekpl. nog niet binnen,  ijzer goed en bloeddruk ook ok!jippie!dus we genieten er van he!!
Hebben jullie al namen?!Ik heb al tijd een jongensnaam in de kop, maar heb hem nog niet verteld tegen mn mannetje. Maar we zijn er geregeld over aant flauwekullen maar nog niets concreets!!
Ik heb wel heel veel dromen en ook   2x nachtmerrie's dat ik huilend wakker wordt, zo echt dan he en de raarste fantasie dromen.

Ik ga eens ff boodschapjes doen en dan boven opruimen; hebben 2 nieuwe kasten op slaapkamer, dus eens mn schoenen en kleren uitmesten!
fijn weekend!
succes op de zolder!
xx

Hoi Zuus,
Hoe gaat het inmiddels?
De eerste drie maanden zijn voorbij zou je denken...maar nog misselijk??
Ik voel me super..en heb alleen een dag of wat last gehad van mijn rug, onderin..echt heel rot.
Maar gaat alweer beter, en hopelijk komt het niet terug.
Voel jij al af en toe iets in je buik?
Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik het al eerder duidelijker, maar nu twijfel ik..het is maar af en toe en heeeel lichtjes..
Maakt me wel weer onzeker, omdat ik het kan vergelijken..
Ben benieuwd of jij al iets voelt..
Nog last gehad van de storm van gisteren?
Hier geen schade gelukkig, wel in de buurt omgewaaide bomen, schuttingen, etc.
Komende week gaan we verder met de slaapkamers van de twee oudsten.
Ligt af en toe stil omdat een vriend van ons het doet, en die niet altijd kan..
Jammer maar begrijpelijk.
He, tot later!
Fijn weekend..Groet R

Goeiemorgen van uit de bedstee!!!ha ha!hier ook alles ok! nu zie je t sinds afgelopen week echt!heerlijk!wil graag met mn buik pronken!!en de kleine voelen; nee dat niet echt;t voelt wel anders dan normaal en ik voel dat er wat zit maar nog niet dat wat ze beschrijven als vlinders of bewegingkjes. maar ze zeggen dat dat bij de eerste meestal rond de 20 weken is. ik concentreer me er wel vaker op. en ja die misselijkheid.....de afgelopen week was het de ene dag helemaal nix en de andere weer misselijk wakker worden en overgeven. een dag ben ik de hele dag er niet lekker aan geweest, maar ook een beetje de verkoudheid enzo. vanmorgen was t weer raak, dus morgen zal ik er wel goed aan zijn!!!t wordt dus minder!!!
do heerlijk weer op babykamer jacht geweest, geweldig die spullen. we waren bij babypark in kesteren geweest....erna zei mn vriend; is er hier nog eem prenatal warenhuis in de buurt!? dus nog door nr arnhem gereden!Ik dacht; nou die heeft de smaak te pakken!wel erg leuk hoe hij er mee bezig is. en met de namen gaat t ook al de goede kant uit!!!
verder weinig last vd storm gehad trouwens!!
ik ga eens opstaan en douchen!fijne zondag nog!
xx zuus

Terug
Bovenaan