Sòòòòòòònjaaaa!

He Ilya,

Doe mij jouw dieet!!!

En by the way: welke 11 kg moest jij nou kwijt? Aan jou zat al niet zo veel te veel volgens mij...... Zowel live als op foto's kan ik me geen overtollig vet herinneren (laat staan 11 kg). Of heb je het nu over je jeans van toen je 20 was ?

Groetjes
Susan

Hiya Susan!

Ha, nou bedankt daarvoor! Denk dat het gewicht bij mij behoorlijk verdeeld zat. Dus het viel niet zo op. Maar voor mijn zwangerschap woog ik ongeveer 64 kilo. en toen ik met mijn dieet begon woog ik ongeveer 81 kilo. Dus er zat behoorlijk wat extras aan hoor! Maar kan iemand mij uitleggen waarom je altijd het meeste gewicht verliest in je gezicht en in "the boobs department"?
Haha nu ben ik dus nog steeds iets te zwaar, maar met een dun hoofd en ieniemini boobs (boobettes eigenlijk haha)

Ajuus, ilja

Hahaha, ben nu ongeveer 4 kilo kwijt en idd in mijn gezicht kun je het zien (een onderkin minder) en mijn borsten veranderen langzaam richting size and shape  "theezakje"...
Hmmm, zo had ik dat ook niet bedacht, maar ja, er af   is er af!

Maar ik ben ook wel benieuwd naar jouw dieet, Ilja!
Zelf ben ik dus al een tijdje aan het "hardlopen" en eet gezonder en snoep minder. Het afvallen gaat erg langzaam, maar ja, het is er ook niet in 1 maand aangekomen he?!

Veel succes iedereen!

Ik doe niet mee,maar wil jullie wel even heel veel succes wensen.
Het lijkt me enorm moeilijk!
En,ik geloof dat Susan het ook zei,je kan het vast een beetje met stoppen met roken vergelijken,dat denk ik dus ook.
En aangezien dat mijn strijd is,weet ik misschien een heel klein beetje wat jullie te wachten staat en kan ik alleen maar zeggen,petje af voor ieder kilo dames!
Groetjes Tanja.

Zo dames,

De eerste 5 dagen (voor de meesten dan) zitten er (bijna) op en nu het weekend, het lastigste deel van de week!

Laat je niet verleiden door allerlei lekkers: je hebt er helemaal niks aan en het moet er straks ook nog weer af. Dus: niet doen!!!!! (sprak de mama die dit weekend de verjaardag van haar zoon viert , haha!)

Nog een tip:
Als je 'savonds trek krijgt, ga dan eens vroeg naar bed, eventueel een boekje mee. Vaak voorkomt dit dat je gaat snaaien en bovendien; als je genoeg nachtrust krijgt heb minder behoefte om je energie aan te vullen dmv eten...

Succes allemaal!

Ellen mv Julian

Dank Ellen en Tanja voor de morele support!

Dank Ilja voor het plaatsen van een plaatje op mijn netvlies van een (iets te?) groot lichaam met een dwergenhoofdje en dwergentietjes! Heb jij overigens ooit wel eens gedacht om iets te gaan doen met je gave om te (be)schrijven? Een kinderboek, scetches  of een (sex and the city)columm is volgens mij aan jou wel besteed............. Ik zou in ieder geval een exemplaar van wat dan ook afnemen (en nu hou ik op hoor met complimenteren, zometeen ga je je nog wat verbeelden haha)

Kom zelf net terug van een rondje hollen over de dijk en hehehe, wat is dat lékker!! Op zich gaat het prima met Sonja al ben ik donderdag gaan uit eten (1 glas wijn én een overheerlijke salade met gamba's en ansjovis en een megalekkere dresssing) en hadden we gisteren eters (heb een salade met visjes gemaakt en daarna een bouillon, tegen de tijd dat het hoofdgerecht kwam, had ik al bijna geen honger meer!)

Vandaag weer streng én gesport. Ik ben benieuwd hoe de weegschaal eruit ziet as maandag hahaha.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs
Susan

Mwaaaa, het kon beter, volgens mij. Ik weet niet of ik met zoveel enthousiasme op de weegschaal ga staan a.s. maandag, hahaha! Alhoewel ik wel vind dat mijn gezicht minder opgeblazen is, dus wellicht toch een goed teken!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan