Sòòòòòòònjaaaa!

Vanochtend 2 overheerlijke crackers op, hahaha!! Ik heb mezelf vanochtend ook gewogen en toen raakte ik meteen nog veel gemotiveerder dan ik al was....pffff..... er moet dus echt 10-12 kilo af....., maar met 10 ben ik al heeeeeel blij.....

Groetjes Fonske

P.s wisten jullie dat de verkoop van eierkoeken sinds het uitkomen van de boeken van Sonja verdubbeld (of wellicht verdrievoudigd) zijn, hahahaha. Lang leven Sonja, lang leven de eierkoek.....

Hoi Ladies!!

MAg ik aansluiten, alleen zonder Sonja? Ik ben gewoon op alles aan het minderen.. dat lukt me beter dan het Sonja-boek... daar komt bij dat ik het voor 1 persoon erg duur vindt. Manlief krijg ik er niet aan dus er lagen regelmatig dingen overstuur te gaan toen ik het deed... zonde... nu doe ik gewoon minderen en ben al bijna 12 kilo kwijt... op naar de volgende 10....

maar het is en blijft moeilijk ja... maar het resultaat mag er zijn dames!! DUS VOLHOUDEN ALLEMAAL!!!! Om maar in een Sonja-term te spreken; kom achter uit die bus vandaan en pak zelf het stuur van je leven weer in de hand!!!!

Centjuh

Ik heb vandaag weer wat geleerd: die rijstwafels zijn nog best lekker met halvajam! Heb wel al de hele dag trek, maar het zal net zo zijn als stoppen met roken denk ik: je moet er even doorheen......... en dan wordt het vanzelf makkelijker!

Toch????

Verder alles goed, en hoe gaat het bij jullie?

Groetjes
Susan

nou, ik heb zo'n dag dat ik de hele dag rammel
ik heb momenteel 8 jongens in huis (pfff af en toe....) en die willen natuurlijk een koek en een snoepje en wat drinken en ik knor en knor maar

vanmorgen naar de stad...elk geurtje van eten pikte mijn neus op...had een banaan mee genomen..die maar gegeten...en nu heb ik gewoon TREK in chocolad/koek/weet ik veel...dus ik neem maar een slok water....want 's ochtends schrik ik elke keer weer...zucht....die stomme weegschaal...ik ga een appeltje pakken.....
morgen weer een nieuwe dag...

Ik ben vanmiddag met een vriendin en haar zoontje naar de stad geweest en heb bij de V&D geluncht en een broodje tonijnsalade op (met appel hoor, hahaha) en een klein schaaltje van de saladebar. Ik heb dat ook eigenlijk een beetje expres gedaan, zodat ik vanavond niet hoefde te koken. De kids zijn bij hun vader en zodoende heb ik net  3 crackers op (met 20+ kaas en tomaat, paté en leverkaas en een eierkoek.....

Voor mij vandaag dus niet echt een Sonja-dag, maar toch getracht het evenwicht te behouden.....We zullen het zien a.s. maandag! Ik wel te weinig water gedronken, dus daar moet ik echt op letten!

Groetjes Fonske

Hier de derde Sonja dag overleefd (tot nu toe). Jeetje wat een honger had ik zeg, lekker hoor die rijstewafels met paté en jam, maar pff het vult dus echt niet, met het gevolg dat ik dus direcrt maar tig glazen water achterover heb gedronken... Maar de bami van vanavond maakte weer een hoop goed. Jammer alleen dat het dan zo snel op is...
Maar als het zo blijft dan ga ik het zeker redden die 6 a 7 kg.

Groetjes Jolanda

Fonske,!!!!

Niet schuldig voelen hoor............. bij de v&d hebben ze nou eenmaal geen crackers met smeerkaas hahaha. Ik ga morgen een hapje eten in Utrecht, mijn disgenoot heeft al gereserveerd en heb dus al heel paranoie gekeken of ze wel een normale salade hebben (want ik weet zéker dat ze geen gekookte aardappelen met broccoli en een gehaktbal hebben in de brasserie van Karel V hahaha). Maar dat gaat dan wel weer lukken, gelukkig. Lijkt me alleen een stuk ongezelliger om daar water bij te drinken ipv een lekkere rosé. Maar ja, ikwilafvallen!!!!

Vrijdag krijgen we eters en die kan je toch ook niet opzadelen met een portie salade (that's it) vind ik..... Dus veel sla voor mio en voor de anderen als bijgerecht. Héb ik weer: ben ik eindelijk gemotiveerd, wordt het wel heel lastig gemaakt om vol te houden    (als je stopt met roken ga je toch ook de eerste week niet de hele tijd op bezoek bij vrienden-met-sigaretten?)

Maar wat is het toch lekker om dat hier even kwijt te kunnen! Morgen weer een dag, het gaat echt de goede kant op met z'n allen!

Liefs
Susan

Hiya Mommas!

Hmm, Sonja is hier in geen velden of wegen te bekennen, dus ik ben zelf maar aan de slag gegaan. 2 en een halve maand later...zoiets....ben ik nu iets meer dan 11 kilo kwijt. En.......ik pas weer in mijn oude jeans! YaY!. nou ja een paar jeans, de andere wil nog steeds niet verder dan halverwege mijn dijen haha.
Nu moet ik alleen weer motivatie zien te vinden om weer te gaan lopen, ben net geslaagd voor mijn rijexamen (hahaha het mocht eens tijd worden op mijn 36ste) en nu rij ik dus auto, en dan is lopen ineens toch minder een optie. Hahaha lekker milleubewust ook!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan