schedel Jasmijn

Hoi Trudi,

Hoe was het bij de dokter vandaag??

Ik moest gister aan je denken  want, Lars keek gisteren omhoog en dan zie je dus zo'n zelfde lijn lopen als bij jou dochter.

Misschien heb je zoiets van klets niet uit je nek.

Maar ik stond dus voor de spiegel en probeerde net als Lars te kijken en dan zie je dus ook zo'n lijn.

kan het niet zijn dat haar spiertjes in haar voorhoofd strak gespannen zijn.

Ben benieuwd hoe het was vandaag.

Gr Lique

Nou vanmorgen dus voor een secondopinion naar de neurochirurg geweest....... en er moet toch een scan van haar hoofd gemaakt worden .
Aan de hand van die scan word gekeken of het nodig is om haar schedelnaden opnieuw open te maken......... Ik heb nog maar niet om details gevraagd. Ik wacht eerst die scan af. Anders loop ik me misschien voor niks gek te maken. Volgende week donderdag is de scan.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Trudi

Hoi Trudi,

wat naar dat  het gesprek/onderzoek  geen  geruststellend nieuws op heeft geleverd.
Ik leef met je mee en duim voor jullie dat  er volgende week wel goed nieuws is.
Sterkte en succes.

Groetjes, Bianca  

Hallo Trudi,

ik hoop dat er uit die onderzoeken meer komt en dat jullie dat meer duidelijkheid geeft. Ik kan me voorstellen dat het nu best spannend is allemaal.
Wat betreft de reactie van het cb, over dat ze laat is, tja maak je maar niet druk hoor. Bente hier kan zitten en that's it! Ze begint nu als ze zit een beetje om haar as te draaien, maar vooruit komt ze nog niet, soms per ongeluk achteruit. Vorige week heeft ze zich voor het eerst tot haar knieën opgetrokken en hebben we hier de vlag uitgehangen, bij wijze van spreken dan hahaha. De laatste keer dat ik op het cb was werd er niks van gezegd en toen ik zei dat ik nog steeds bij de fysio was en dat die toch wel vond dat ze erg achter loopt zeiden ze daar, ja maar een fysiotherapeut verlangt altijd wel meer van die kleintjes als wij :s.
In ieder geval heel veel succes met alles wat er komen gaat!

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan